- Ruehlquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:14 schreef BlaZ het volgende:
Overigens nog wat andere Amerikaanse kledingwinkels/merken waar ik eens kijkje zou moeten nemen?
Zal deze eens bekijken, in de vs is het iig spotgoedkoop. Ga dus aardig wat meebrengen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:17 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
- Ruehl
- Hollister
- Aeropostale
- American Eagle
- J.C. Crew
- Banana Republic
- Club Monaco
- Polo Ralph Lauren
- Rugby Ralph Lauren
- GAP
...en nog veel meer.
Je moet juist geen bonnetjes meenemen van je kleding en alle kaartjes uit de kleding halen, op vakantie 1 keer dragen, of de kleding een beetje kreukelen, en ze kunnen je helemaal niks maken, als ze je iets vragen gewoon zeggen dat je het al hadt/of in Nederland hebt gekocht.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:14 schreef Lienzz het volgende:
ik ben ook pas geleden in amerika (california) geweest, en heb dus ook zowat de winkels van A&F en Hollister plat gelopen en leeg gekocht.
Toen wij aankwamen op het vliegveld, werden onze koffers door de douane overhoop gegooid en moesten we alle bonnetjes laten zien...gelukkig had ik de bonnetjes nog.
Ik had een winterjas, shirts en longsleeve's gekocht...een hele hoop natuurlijk.
Maar je mag maar voor een bepaald bedrag aan kleding uitgeven en invoeren in NL dus ik zou je aanraden om wel een beetje voorzichtig te zijn en geen hele koffers gevuld met A&F stuff mee terug te nemen.
Als je voor teveel geld gekocht hebt moet je alsnog op het vliegveld invoerrechten betalen.
Het geurtje dat je in de winkel altijd ruikt heet FIERCE Cologne.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:08 schreef Boink het volgende:
He Hallo, je hebt 2 mannen geuren van A&F. Maar welke is nou degene die ze ook zo lekker door de winkel spuiten?
Is een optie, maar je bent niet gegarandeerd van succes. Bewijslast ligt bij jou namelijk in dit soort gevallen, niet andersom zoals met strafzaken ofzo.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:15 schreef Tom_E het volgende:
[..]
Je moet juist geen bonnetjes meenemen van je kleding en alle kaartjes uit de kleding halen, op vakantie 1 keer dragen, of de kleding een beetje kreukelen, en ze kunnen je helemaal niks maken, als ze je iets vragen gewoon zeggen dat je het al hadt/of in Nederland hebt gekocht.
Oh shit, superleuk! Helaas (!) ben ik een 34...quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:57 schreef Syytön het volgende:
Ik heb trouwens dit topje nog te koop staan, al een hele tijd. Heb steeds te maken met afhakers.
[ afbeelding ]
Maat XS maar valt als maat XXS; 32. Elastiek zit nogal strak bij mij.
er zit geen A&F in berlijn, de eerste duitse A&F is gepland voor Munchen, maar dat duurt nog wel wat jaartjes.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:05 schreef mcrolla het volgende:
Mensen ik was vandaag in de American Today in Maastricht. Ik vroeg of ze nog abercrombie hadden of kregen. toen zeiden ze dat ze het niet meer mochten verkopen. Maar hij zei dat er een Store is in Londen dat wist ik dus wel maar hij zei ook nog dat er sinds kort een Store is in Berlijn. Klopt dit, want ik kan er niks over vinden.
Graag een antwoord hierop
Als ik geen bonnetje bij me had van m,n winterjas...kon ik m,n winterjas daar laten (douane) werd me verteld...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:15 schreef Tom_E het volgende:
[..]
Je moet juist geen bonnetjes meenemen van je kleding en alle kaartjes uit de kleding halen, op vakantie 1 keer dragen, of de kleding een beetje kreukelen, en ze kunnen je helemaal niks maken, als ze je iets vragen gewoon zeggen dat je het al hadt/of in Nederland hebt gekocht.
En je vloog via Schiphol? Ik vlieg namelijk via Düsseldorf vraag me af of ze in Duitsland ook ze streng zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:29 schreef Lienzz het volgende:
[..]
Als ik geen bonnetje bij me had van m,n winterjas...kon ik m,n winterjas daar laten (douane) werd me verteld...
In de zomervakantie...weekendje Londen A&F here i come.![]()
Snap alleen niet waarom ze geen A&F in NL openen!
Wat is dat nou weer voor iets raars, het zou toch gewoon je jas kunnen zijn uit NL? Of zag ie er echt helemaal nieuw uit?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:29 schreef Lienzz het volgende:
[..]
Als ik geen bonnetje bij me had van m,n winterjas...kon ik m,n winterjas daar laten (douane) werd me verteld...
In de zomervakantie...weekendje Londen A&F here i come.![]()
Ik ben al 3 keer vanuit Dusseldorf naar Amerika gevlogen en terug, en ben nog nooit gecontroleerd.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:12 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En je vloog via Schiphol? Ik vlieg namelijk via Düsseldorf vraag me af of ze in Duitsland ook ze streng zijn.
De voorwaarden van A&F om een winkel te openen en importeurschap te verkrijgen zijn heel hoog.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:29 schreef Lienzz het volgende:
Uhm, alle zaken die abercrombie verkopen zijn gewoon van het abercrombie concern hoor, retail doen ze niet aan.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
De voorwaarden van A&F om een winkel te openen en importeurschap te verkrijgen zijn heel hoog.
Een A&F winkel moet op een A-locatie zitten en in de grote steden dus voor Nederland minimaal de top 5 steden. Ook moet de inhoud minimaal 2000m2 zijn en de uitstraling van het pand en aankleding telt ook mee. De investering die je moet doen is voor bijna niemand te betalen.![]()
In oktober na het terug komen uit NY ben ik met een kennis die meerdere importeurschappen heeft bezig geweest om dit voor elkaar te krijgen. En bovenstaande was de reactie van A&F.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:13 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Uhm, alle zaken die abercrombie verkopen zijn gewoon van het abercrombie concern hoor, retail doen ze niet aan.
In NY hingen er wel 20 van die heren jassen. Mijn vriendin had dit truitje op het oog:quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:01 schreef peters01 het volgende:
De omloop in nieuwe spullen is wel erg snel zeg....ik wilde van die longsleeves met fitch kopen op de mouw maar die hebben ze al niet meer hetzelfde geldt voor een jas. Je moet echt niet te lang wachten als je iets wilt kopen op de website. Behalve polo's daar is keuze genoeg in heel het jaar door...
De spullen op de poppen mogen we idd niet verkopen, worden ingekocht als 'visuals'. Bij de meeste rekken hangt er ook zo eentje voorop en staat ook op het kaartje 'not for sale, property of A&F visuals'.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:11 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
In NY hingen er wel 20 van die heren jassen. Mijn vriendin had dit truitje op het oog:
[ afbeelding ]
Het hing op minimaal 4 paspoppen, uitverkocht volgens hun. Niet dat ze het dan van die pop aftrekken ofzo.
Mooi om te wetenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:52 schreef Tom_E het volgende:
[..]
Ik ben al 3 keer vanuit Dusseldorf naar Amerika gevlogen en terug, en ben nog nooit gecontroleerd.
Geilquote:Op maandag 18 februari 2008 23:50 schreef Lienzz het volgende:
even een vraagje:
Toen ik in Amerika was heb ik een wit truitje van A&F gepast maar dit scheen heel erg door...
weet iemand toevallig of dit bij de dames (witte shirts) ook het geval is?
Lijkt Apple welquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:36 schreef schatje het volgende:
Het dollarteken is vervangen door de Engelse pond.
ja ik ben er geweest, alles kost daar in ponden evenveel als in de usa in dollars, een normale polo is daar dus 50 pond.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:06 schreef eer-ik het volgende:
Iemand wel eens in die store in Londen geweest?
Mijn broertje gaat naar Londen, wilde hem even daarlangs sturen om e.e.a. mee te nemen
Weet iemand ook wat de prijzen daar ongeveer zijn?
Ik ga toch geen 20 topics doorlezenquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:39 schreef men_in_red het volgende:
[..]
ja ik ben er geweest, alles kost daar in ponden evenveel als in de usa in dollars, een normale polo is daar dus 50 pond.
dit staat volgens mij al 10 keer in de topicreeks
Nog een nadeel is de lange wachtrij om binnen te komen en de lange wachtrij bij de kassa.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:06 schreef eer-ik het volgende:
Iemand wel eens in die store in Londen geweest?
Mijn broertje gaat naar Londen, wilde hem even daarlangs sturen om e.e.a. mee te nemen
Weet iemand ook wat de prijzen daar ongeveer zijn?
Je zou toch haast denken dat het de moeite waard is om een winkel extra te openen ergens, als het altijd zo druk isquote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:44 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Nog een nadeel is de lange wachtrij om binnen te komen en de lange wachtrij bij de kassa.
toen ik er deze zomer was waren er geen rijen, alleen 2 minuutjes wachten voor het pashokje.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:44 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Nog een nadeel is de lange wachtrij om binnen te komen en de lange wachtrij bij de kassa.
dat was wel relaxt dan, ik hoor niets anders dan dat er rijen zijn om naar binnen te gaan en lange rijen voor de kassa, vaak minimaal 30 minuten wachten voor de kassa. Dit was dan bij de flagship stores zoals in Londen en op 5th Avenue in New York.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:31 schreef men_in_red het volgende:
[..]
toen ik er deze zomer was waren er geen rijen, alleen 2 minuutjes wachten voor het pashokje.
vast wel, het zijn de flagship stores waar het meestal heel druk is.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:53 schreef iosubSyS het volgende:
Ben van de zomer bij de A&F shops in Las Vegas en San Diego geweest, daar kon je prima shoppen zonder rijen en andere drukke praktijken!
Nu ben ik geen man maar de slippers die ik heb van Abercrombie klopten exact met de Size Chart.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:47 schreef Qlubtempo het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke kleurstelling!
Iemand ervaring met die slippers, qua maat en "vorm"? Ze zien er nogal uit als flinke boten......
Hebben ze veel keus in Vegas?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:53 schreef iosubSyS het volgende:
Ben van de zomer bij de A&F shops in Las Vegas en San Diego geweest, daar kon je prima shoppen zonder rijen en andere drukke praktijken!
Die in Vegas had een beduidend kleiner assoirtiment dan die in San Diego..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:34 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Hebben ze veel keus in Vegas?
Als in assortiment.
Ik ben ook ik geweest in vegas (naast de foodcourt), maar ik had niks aan te merken hoor. Wel kleiner als in San diego waar ik ook ben geweest.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:34 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Hebben ze veel keus in Vegas?
Als in assortiment.
Jammer dat het petje niet verstelbaar is.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:53 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
gekregen van broertje
Ik vind het ook wel een tof dingquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:54 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jammer dat het petje niet verstelbaar is.![]()
Ze zijjn wel mooi!
Weet je broer welke maat hij moet kopen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een tof ding
Tijd geen pet gehad, werd ook wel weer eens tijd.
Krijg 't vrijdag of zaterdag allemaal, dan komt ie terug uit Londen
Hij heeft dezelfde kledingmaat als ik, zal niet echt een probleem vormen dusquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Weet je broer welke maat hij moet kopen?
Ik heb best een groot hoofd en M zat al behoorlijk ruim.
We hebben het hier niet over kleding maar hersenvolume.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hij heeft dezelfde kledingmaat als ik, zal niet echt een probleem vormen dus
Ja, weet ik, maar ook dat is geen probleemquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over kleding maar hersenvolume.
als je het van de gewone postbode hebt gekregen dan had je die naheffing direct aan de deur moeten betalen dus je bent er onderuit gekomen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:29 schreef cs-Blade het volgende:
nope... of dat moet nog komen? er zat in ieder geval niets bij..
het was verstuurd als een gift van $100, misschien dat dat doorslaggevend was?
Dus je hebt minder kans om gepakt te worden als je het als gift verzend?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:29 schreef cs-Blade het volgende:
nope... of dat moet nog komen? er zat in ieder geval niets bij..
het was verstuurd als een gift van $100, misschien dat dat doorslaggevend was?
In Vegas zitten er sowieso 2, en ik geloof zelfs3 ! Tenminste in September nog wel... een in de Fashion Show Mall waar ook de Zara zit enzo vlakbij Treaseure Island. En ook 1 in de Ceasar Forum. Bij die andere ben ik niet geweest..quote:Op zondag 24 februari 2008 12:22 schreef iosubSyS het volgende:
[..]
Die in Vegas had een beduidend kleiner assoirtiment dan die in San Diego..
Wel een grote winkel, maar je kwam dan ook 3x hetzelfde tegen zeg maar
volgens de website zit de 3e in Town Square, 6623 Las Vegas Boulevard South.quote:Op maandag 3 maart 2008 01:03 schreef Albee het volgende:
[..]
In Vegas zitten er sowieso 2, en ik geloof zelfs3 ! Tenminste in September nog wel... een in de Fashion Show Mall waar ook de Zara zit enzo vlakbij Treaseure Island. En ook 1 in de Ceasar Forum. Bij die andere ben ik niet geweest..
Wat was je in euro's kwijt qua verzenden en invoeren?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:02 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
als je het van de gewone postbode hebt gekregen dan had je die naheffing direct aan de deur moeten betalen dus je bent er onderuit gekomen.
-----------------------
Net deze broek uit de clearance besteld:
Premium Remsen Low Rise Straight
Dark Wash
van $198.00 voor $48.90
[ afbeelding ]
$48.90 voor de broek + $40 verzendkosten, invoerrechten is nog afwachten maar de vorige keer moest ik 40 euro invoerrechten betalen voor 1 broek van $29.90 die ik in de uitverkoop had gekocht, de douane kijkt dan gewoon naar wat zo'n broek hier in NL kost en berekent dan de btw en invoerrechten, die broek van $29.90 hadden ze toen op een waarde van 115 euro geschat.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:04 schreef Qlubtempo het volgende:
[..]
Wat was je in euro's kwijt qua verzenden en invoeren?
Dat mag toch helemaal niet? Je kan ze dan de bon laten zien dat je broek maar 30 dollar kostte en dat ze daar dan invoerrechten over doen?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:11 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
$48.90 voor de broek + $40 verzendkosten, invoerrechten is nog afwachten maar de vorige keer moest ik 40 euro invoerrechten betalen voor 1 broek van $29.90 die ik in de uitverkoop had gekocht, de douane kijkt dan gewoon naar wat zo'n broek hier in NL kost en berekent dan de btw en invoerrechten, die broek van $29.90 hadden ze toen op een waarde van 115 euro geschat.
geen idee, in de specificatie stond dat de geschatte waarde volgens de douane iets van $57 was maar met die waarde werd verder niets meer gedaan, ze rekende 19% btw over ¤115 en 12 % invoerrechten over iets van ¤85 en helaas kwam er ook nog ¤10 voorschotprovisie bij, dus in totaal iets van ¤42.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:01 schreef Koentj het volgende:
[..]
Dat mag toch helemaal niet? Je kan ze dan de bon laten zien dat je broek maar 30 dollar kostte en dat ze daar dan invoerrechten over doen?
de achterkant is wel iets langer inderdaad, maar lelijk is het niet, een cape is het niet, of je moet 1m50 zijn..quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:55 schreef s0k het volgende:
Ligt het aan mij, of is de achterkant van die polo's langer dan de voorkant? Als het net zo is als bij de RL polo's is het een beetje jammer. Dan lijkt het net alsof je een cape achter je hebt hangen
Denk (weet t haast wel zeker) dat jij een S moet hebben. Ik ben 186 en een M zit bij mij perfect!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:33 schreef Roynaldinho het volgende:
Ik zit er aan te denken om een vest, t-shirt en polo's te bestellen alleen twijfel ik erg over de maat.
Normaal gesproken heb ik maat M qua shirts en polo's alleen lees ik hier nogal verschillende verhalen over de kledingmaten van Abercrombie.
Ik ben 1m 77 en week 73 kg.
Wat kunnen de Abercrombie experts mij aanraden?
Thanks! En dan zowel bij vesten als polo's een S?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:35 schreef Roycoooooo het volgende:
Denk (weet t haast wel zeker) dat jij een S moet hebben. Ik ben 186 en een M zit bij mij perfect!
Vesten zitten ietsje ruimer aangezien ze classic fit zijn dus daar moet je sowieso wel een S van hebben. De polo's zijn muscle fit. Als je met 1.77m en 73kg slank bent dan kun je die wel in maat S hebben anders kun je beter voor maat M gaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:46 schreef Roynaldinho het volgende:
[..]
Thanks! En dan zowel bij vesten als polo's een S?
Squote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:33 schreef Roynaldinho het volgende:
Ik zit er aan te denken om een vest, t-shirt en polo's te bestellen alleen twijfel ik erg over de maat.
Normaal gesproken heb ik maat M qua shirts en polo's alleen lees ik hier nogal verschillende verhalen over de kledingmaten van Abercrombie.
Ik ben 1m 77 en week 73 kg.
Wat kunnen de Abercrombie experts mij aanraden?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:10 schreef Koentj het volgende:
Maten vind ik ook een probleem om te bestellen. Bij sommige kleding heb ik M bij andere L. Ik ben zelf 183 lang en weeg 80 en ben aardig breed. Maar ik zou dus M moeten hebben?
Iemand die me kan helpen?
Ik ben 1.83 en 79 kilo, heb overhemden en fleece maat S en shirtjes en polo's maat M. Nogal een verschil.quote:Op maandag 17 maart 2008 01:03 schreef peters01 het volgende:
Ik heb altijd XXL van Polo en T shirts (heb normaal XL van kleding). Maar het is toch Muscle Fit en sluit toch mooi aan. Ik kan alleen die Muscle Fit blousjes (zijn ze allemaal) niet aan omdat die rond je buik heel strak zitten (heb een buikje helaas). Wel heel jammer want die blousjes zijn erg mooi, Die moet je dan wel weer in XL bestellen want anders krijg je echt een mega grote blouse.
Dus blousjes / fleece vesten enz.. normale maat bestellen
T shirts / Polo's 1 maatje groter past beter (tenminste bij mij 187cm en 87 kilo)
Er staat bij of het een button-down of een kraag met collar stays is. Ik neem aan dat je dat bedoeld met knoopjes aan de kraag?quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:22 schreef mercurial3 het volgende:
weet iemand of er knoopjes aan de kraag van de Abercrombie overhemden zit? dat vind ik namelijk wel stylish.
jah precies, wat je ook bij de meeste ralph laurens hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:31 schreef Japin het volgende:
[..]
Er staat bij of het een button-down of een kraag met collar stays is. Ik neem aan dat je dat bedoeld met knoopjes aan de kraag?
Er staat bij de beschrijving van het overhemd gewoon bij of het een button-down is of een "gewone" kraag met collar stays. De button downs zijn wel in de minderheid trouwens.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:40 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
jah precies, wat je ook bij de meeste ralph laurens hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |