Sandra,zij zat in zo'n meidengroepje daar weet ik de naam niet meer van en was een van de danseressen bij Ted de Braak shows.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch heb ik altijd genoten van de tv die Lonny maakte ergens in een kampong. samen met dat schatje ... Masmeier (hoe heette ze ook alweer?)
Sandra Reemer bedoel je ?quote:Op maandag 28 januari 2008 00:57 schreef kybe het volgende:
[..]
Sandra,zij zat in zo'n meidengroepje daar weet ik de naam niet meer van en was een van de danseressen bij Ted de Braak shows.
Sorry Prospera.quote:Op maandag 28 januari 2008 01:01 schreef Prospera het volgende:
Volgens mij ook hier verder!
Deze kan in elk geval dicht: [COS # 3228] Er wordt volop geramd
quote:Op maandag 28 januari 2008 01:00 schreef kybe het volgende:
[..]
Nee, Ruud bedoelt Sandra Masmeijer.
Zij lijken wel een beetje op elkaar.
Frank "Het Gebit" Masmeijer neemt ook weleens een hapje van haar.quote:Op maandag 28 januari 2008 01:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lijken helemaal niet op elkaarVan SM zou ik wel een hapje lusten....
Nee joh, never mindquote:
Is eigenlijk heel denigrerend: is de afkorting van hole, oftewel een GAT om een lul in te hangen.quote:Op maandag 28 januari 2008 01:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee joh, never mind![]()
Maar wat betekend HO's eigenlijk, hoeren
quote:Op maandag 28 januari 2008 01:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is eigenlijk heel denigrerend: is de afkorting van hole, oftewel een GAT om een lul in te hangen.
Nou, ik had die omschrijving nooit eerder gehoordquote:
Owwquote:Op maandag 28 januari 2008 01:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is eigenlijk heel denigrerend: is de afkorting van hole, oftewel een GAT om een lul in te hangen.
OMG, ik heb even gegoogled en ehhh...quote:Op maandag 28 januari 2008 01:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Nou, ik had die omschrijving nooit eerder gehoord
quote:Op maandag 28 januari 2008 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Bedtijd Ruud ! Volg je trouwens zo !
quote:Op maandag 28 januari 2008 01:23 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian heeft nog steeds honger, na in zn neus gepulkt te hebben gaat het vinger-residu toch maar terug zn lichaam in via zn mond.. Brian kan alles, dus volgende week geeft ie melk als een herkauwende melkkoe ...
Brian zal de batterij wel leeg gespeeld hebben... Heeft ie hem ook weer in een oplader gedaan , zodat Mike morgen op zn werk gezellig kan internetten met zn PSP?quote:Op maandag 28 januari 2008 01:32 schreef Prospera het volgende:
De stand van zaken:
Brian doet nu Sudoku's
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk heeft Dennix eindelijk een baan en mag ie zeggen wanneer de Popupol mag komen .... Ja en dat is dus het probleem.. Morgen .... 100%quote:Op maandag 28 januari 2008 01:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik weet niet wat er bij de FEBO aan de hand is, maar die PoPoll komt echt niet meer
Lees de SV op VOL.............quote:Op maandag 28 januari 2008 02:15 schreef Drasss het volgende:
Heb ik nog iets gemist vandaag??
Die moet over een uur aan het werk, daar wordt niet echt rekening mee gehouden door Huub&Clairequote:Op maandag 28 januari 2008 02:40 schreef Ziet het volgende:
mike is wakker geworden en snuit zijn neus
Ze kijkt ook altijd zo lekker vrolijk die muts...quote:Op maandag 28 januari 2008 03:13 schreef Prospera het volgende:
Kindje Selene kan niet slapen
[ afbeelding ]
thanks dearquote:Op maandag 28 januari 2008 03:25 schreef Ceessie het volgende:
Mooie caps Prospera zeker als je zoals ik geen streams meer hebt.
Ze zijn moe scan ze hebben tenslotte televisie gemaakt he wel 20 HO gepakt op de psp en zeker wel 1 discussie van 10 minutenquote:Op maandag 28 januari 2008 03:30 schreef scanman01 het volgende:
Helemaal geen konijn-taferelen vannacht??
Heeft Selene eigenlijk al met iemand geneukt? Of is zij de nette meid van de gouden kooi?quote:Op maandag 28 januari 2008 03:13 schreef Prospera het volgende:
Kindje Selene kan niet slapen
[ afbeelding ]
oei... dat is wel heftig jaquote:Op maandag 28 januari 2008 03:32 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Ze zijn moe scan ze hebben tenslotte televisie gemaakt he wel 20 HO gepakt op de psp en zeker wel 1 discussie van 10 minuten
Volgens mij niet die is toen ze buiten was genoeg geschrokken dat der doosje in beeld is geweest toen ze bukte.quote:Op maandag 28 januari 2008 03:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft Selene eigenlijk al met iemand geneukt? Of is zij de nette meid van de gouden kooi?
Volgens mij nietquote:Op maandag 28 januari 2008 08:11 schreef blomst het volgende:
Mike is dus naar zijn stage plek.
Is Brian niet opgestaan om Mike te begeleiden ??
Brian heeft waarschijnlijk één van zijn PSP ho's die opdracht gegeven. Maar die pixelsnol luistert niet.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:36 schreef Charmian het volgende:
Mike is om 6.26 opgehaald (bron: VOL) en niemand die hem heeft uitgezwaaid of een lunchpakketje heeft gemaakt.
AAAAAAHHH en terecht...als hij denkt dat zwerven zwaar is, wacht maar tot je een baan hebt.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:36 schreef Charmian het volgende:
Mike is om 6.26 opgehaald (bron: VOL) en niemand die hem heeft uitgezwaaid of een lunchpakketje heeft gemaakt.
en Amanda vroeg haar bed uit....................zie ik niet gebeuren....denk dat die niet eens weet wat een wekker is, het verwende nestquote:Op maandag 28 januari 2008 08:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian heeft waarschijnlijk één van zijn PSP ho's die opdracht gegeven. Maar die pixelsnol luistert niet.
Morgenquote:Op maandag 28 januari 2008 08:56 schreef T-lex het volgende:
[..]
AAAAAAHHH en terecht...als hij denkt dat zwerven zwaar is, wacht maar tot je een baan hebt.![]()
Toen ik vanochtend naar m'n werk ging werd ik ook niet uitgezwaaid....hoor je mij klagen.
Mogguh trouwens, nu eerst koffie.![]()
ik had heus wel willen zwaaien maar wist niet hoe laat...quote:Op maandag 28 januari 2008 08:56 schreef T-lex het volgende:
[..]
AAAAAAHHH en terecht...als hij denkt dat zwerven zwaar is, wacht maar tot je een baan hebt.![]()
Toen ik vanochtend naar m'n werk ging werd ik ook niet uitgezwaaid....hoor je mij klagen.
Ik moet zeggen dat ik Claire hier ook goed vind. Maar ja is ook niet moeilijk LL is gewoon een sukkel. Die lult me dochter nog wel onder de tafel.quote:Op maandag 28 januari 2008 01:39 schreef Lady-night het volgende:
Claire wil met Luc praten,Luc vind haar maar een trutje
Vond Claire best wel goed hier..
http://www.clipser.com/watch_video/79845&mvpageno=1
Ik word ook niet uitgezwaaid en lunchpakketje moet ik ook zelf maken, maar ik had toch wel dat één van onze gevoelsmensjes iets voor hem hadden gedaanquote:Op maandag 28 januari 2008 08:56 schreef T-lex het volgende:
[..]
och wat een engelenschmoeltje tochquote:
Kortom, tijd om het programma te verlaten.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:39 schreef avonne het volgende:
hopenlijk beseft Mike dat hij op zijn werk verlost is van deze tv-idioten.
Hij krijgt steeds vaker strubbelingen met ze, dus beter als hij veel minder te maken heeft met discussies en zo. Gewoon s avonds thuis komen, eten en op tijd naar bed.
Ik heb vanmorgen wat filmpjes gekeken van de afgelopen dagen, hij gedraagt zich anders, veels te mansquote:Op maandag 28 januari 2008 09:51 schreef beequeen het volgende:
Wat heeft ie toch een rotkop.
[ afbeelding ]
Nog erger dan een RAT.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:51 schreef beequeen het volgende:
Wat heeft ie toch een rotkop.
[ afbeelding ]
Ik denk dattie op het moment te veel tikkies van de molen krijgt met het dagelijks trainen, volgens mij istie zo opgefokt als de pest.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen wat filmpjes gekeken van de afgelopen dagen, hij gedraagt zich anders, veels te mans
Hij speelt uren voor agressieve pimp op die PSP en ik zag dat het boek dat hij las ook al ACTION ! heette.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik denk dattie op het moment te veel tikkies van de molen krijgt met het dagelijks trainen, volgens mij istie zo opgefokt als de pest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |