quote:Op zondag 27 januari 2008 20:18 schreef akveor het volgende:
19 min COS
Sorry geen OP: Volg: DGK[COS#3226] Alweer een saaie zondag? als je wil weten wat er gebeurt is.
Kan me bijna niets voor de geest halen wat er van de week gebeurd is. Meeennn, is het ooit zo saai geweest ???quote:Op zondag 27 januari 2008 20:24 schreef Dark het volgende:
Ze willen vanavond WEER film gaan kijken
Ze vinden dat ze genoeg geleverd hebben.............zucht
Zo'n halfzachte discussie noemen ze nu al leveren
Nee, gisterenavond wel vet veel baco's naar achteren getikt als ik Huub moet geloven.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:28 schreef Dark het volgende:
DGK_REDACTIE koopt een PSP voor Mikey...............en Brian gaat ermee vandoor
Bij de weg............heeft brian nog vet hard getraind vandaag?
Ik weet niet hoor..ik krijg bij Amanda altijd het gevoel dat het bij haar echt is..niks geen tv...of zou ze zo goed kunnen acteren..?????quote:Op zondag 27 januari 2008 20:30 schreef neehe het volgende:
Het wordt ook sreeds doorzichtiger, ze mogen een film kijken omdat ze genoeg geleverd hebben.
Amanda tegen Claire : Je moet dit niet persoonlijk opvatten he, dit is het spel ( tv )
Ach, Jurriaan Frenkel Frank heeft vroeger bij de 5 uurshow gewerkt, daar wist hij ook altijd iets van te maken!quote:Op zondag 27 januari 2008 20:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kan me bijna niets voor de geest halen wat er van de week gebeurd is. Meeennn, is het ooit zo saai geweest ???
Knap hoor om er dan 6 dagen uitzending mee te vullen
Ze zullen het vertrek van Lieke wel uitmelken.En die idioten in huis denken echt dat ze goede tv hebben geleverd.Nou ik vond er deze week geen klap aan.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kan me bijna niets voor de geest halen wat er van de week gebeurd is. Meeennn, is het ooit zo saai geweest ???
Knap hoor om er dan 6 dagen uitzending mee te vullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |