Sandra,zij zat in zo'n meidengroepje daar weet ik de naam niet meer van en was een van de danseressen bij Ted de Braak shows.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch heb ik altijd genoten van de tv die Lonny maakte ergens in een kampong. samen met dat schatje ... Masmeier (hoe heette ze ook alweer?)
Sandra Reemer bedoel je ?quote:Op maandag 28 januari 2008 00:57 schreef kybe het volgende:
[..]
Sandra,zij zat in zo'n meidengroepje daar weet ik de naam niet meer van en was een van de danseressen bij Ted de Braak shows.
Sorry Prospera.quote:Op maandag 28 januari 2008 01:01 schreef Prospera het volgende:
Volgens mij ook hier verder!
Deze kan in elk geval dicht: [COS # 3228] Er wordt volop geramd
quote:Op maandag 28 januari 2008 01:00 schreef kybe het volgende:
[..]
Nee, Ruud bedoelt Sandra Masmeijer.
Zij lijken wel een beetje op elkaar.
Frank "Het Gebit" Masmeijer neemt ook weleens een hapje van haar.quote:Op maandag 28 januari 2008 01:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lijken helemaal niet op elkaarVan SM zou ik wel een hapje lusten....
Nee joh, never mindquote:
Is eigenlijk heel denigrerend: is de afkorting van hole, oftewel een GAT om een lul in te hangen.quote:Op maandag 28 januari 2008 01:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee joh, never mind![]()
Maar wat betekend HO's eigenlijk, hoeren
quote:Op maandag 28 januari 2008 01:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is eigenlijk heel denigrerend: is de afkorting van hole, oftewel een GAT om een lul in te hangen.
Nou, ik had die omschrijving nooit eerder gehoordquote:
Owwquote:Op maandag 28 januari 2008 01:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is eigenlijk heel denigrerend: is de afkorting van hole, oftewel een GAT om een lul in te hangen.
OMG, ik heb even gegoogled en ehhh...quote:Op maandag 28 januari 2008 01:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Nou, ik had die omschrijving nooit eerder gehoord
quote:Op maandag 28 januari 2008 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Bedtijd Ruud ! Volg je trouwens zo !
quote:Op maandag 28 januari 2008 01:23 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian heeft nog steeds honger, na in zn neus gepulkt te hebben gaat het vinger-residu toch maar terug zn lichaam in via zn mond.. Brian kan alles, dus volgende week geeft ie melk als een herkauwende melkkoe ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |