In Noorwegen of in Portugal. Maar het is natuurlijk ook afhankelijk van het avondje stappen. Wat bedoel je met een avondje stappen is dat : borrel, eten, kroeg, club en dan ontbijt en naar bed of gewoon een avondje in de kroeg ?quote:Op maandag 28 januari 2008 16:05 schreef hierissieweer het volgende:
FF een vraagje: Wat geven jullie uit tijdens een avondje stappen?
mijn definitie avondje stappen: tegen 21 a 22 gezellig borrelen in een kroeg. Daarna daar de disco/club en lekker drinken daarna nog "even eten bij de turk"quote:Op maandag 28 januari 2008 16:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
In Noorwegen of in Portugal. Maar het is natuurlijk ook afhankelijk van het avondje stappen. Wat bedoel je met een avondje stappen is dat : borrel, eten, kroeg, club en dan ontbijt en naar bed of gewoon een avondje in de kroeg ?
Ja ok het ligt er wel aan wat je gaat doen en hoeveel je nuttigt. Ik bestel sowieso nooit teveel drankjes (die krijg ikquote:Op maandag 28 januari 2008 16:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
mijn definitie avondje stappen: tegen 21 a 22 gezellig borrelen in een kroeg. Daarna daar de disco/club en lekker drinken daarna nog "even eten bij de turk"
volgens mij drink ik ook gewoon veel... Komt door mijn fag-hag, die kan zuipenquote:Op maandag 28 januari 2008 16:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja ok het ligt er wel aan wat je gaat doen en hoeveel je nuttigt. Ik bestel sowieso nooit teveel drankjes (die krijg ik) hahaha. nee sowieso vind ik veel drinken niet nodig, een paar lekkere drankjes en een paar wijntjes, maar das ook gauw 25 euro
En een hamburger bij de Febo is een must!
Dat kost me hier in Noorwegen toch al snel tussen de 100 en 200 euro (dichterbij de 200 denk ik). In portugal ongeveer 50/100 euro.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
mijn definitie avondje stappen: tegen 21 a 22 gezellig borrelen in een kroeg. Daarna daar de disco/club en lekker drinken daarna nog "even eten bij de turk"
Ik neem 35-40 euro mee als ik een avondje ga stappen , en meestal is dat (bijna) op als ik weer thuiskom .quote:Op maandag 28 januari 2008 16:05 schreef hierissieweer het volgende:
FF een vraagje: Wat geven jullie uit tijdens een avondje stappen?
ik zuip te veel... Moet in parijs nog wat gaan worden... Daar is het helemaal rete duurquote:Op maandag 28 januari 2008 16:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat kost me hier in Noorwegen toch al snel tussen de 100 en 200 euro (dichterbij de 200 denk ik). In portugal ongeveer 50/100 euro.
had verwacht dat jij wel voor meer weg dronk....quote:Op maandag 28 januari 2008 16:54 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik neem 35-40 euro mee als ik een avondje ga stappen , en meestal is dat (bijna) op als ik weer thuiskom .
Ik kan heeeeeeeeeeeeel slecht tegen alcoholquote:Op maandag 28 januari 2008 16:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
had verwacht dat jij wel voor meer weg dronk....
dat heb ik met wijn al na 2 glazen... Ik kan weer goed tegen de sterke dranken!quote:Op maandag 28 januari 2008 17:00 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik kan heeeeeeeeeeeeel slecht tegen alcohol, met 3-4 wijntjes ben ik meestal al erg aangeschoten.
Dat is dus onzin, het gaat er niet om wat je drinkt, maar wat de alcoholpercentage isquote:Op maandag 28 januari 2008 17:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dat heb ik met wijn al na 2 glazen... Ik kan weer goed tegen de sterke dranken!
ik denk dat jij meer bloed hebt om de alcohol te kunnen verdragen dan Zakjequote:Op maandag 28 januari 2008 16:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
had verwacht dat jij wel voor meer weg dronk....
sorrie toch werkt het bij mij zo!quote:Op maandag 28 januari 2008 17:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat is dus onzin, het gaat er niet om wat je drinkt, maar wat de alcoholpercentage is
Ooh nee, sterke drank als in een borrel voel ik al na een flink glas al goed zittenquote:Op maandag 28 januari 2008 17:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
hmz...quote:Op maandag 28 januari 2008 17:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik denk dat jij meer bloed hebt om de alcohol te kunnen verdragen dan Zakje![]()
subtiel he
Wat bedoel je preciesquote:Op maandag 28 januari 2008 17:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik denk dat jij meer bloed hebt om de alcohol te kunnen verdragen dan Zakje![]()
subtiel he
2 Glazenquote:Op maandag 28 januari 2008 17:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik bedoel te zeggen dat jij niet zo veel lichaamsmassa hebt als hierisieweer, tenminste... dat is een grove ischattingquote:
ben boosquote:Op maandag 28 januari 2008 17:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik bedoel te zeggen dat jij niet zo veel lichaamsmassa hebt als hierisieweer, tenminste... dat is een grove ischatting
Oh ja, dat is misschien wel waar. Mijn ranke figuur is de reden dat ik niet zo goed tegen alcohol kan volgens mijquote:Op maandag 28 januari 2008 17:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik bedoel te zeggen dat jij niet zo veel lichaamsmassa hebt als hierisieweer, tenminste... dat is een grove ischatting
Trek het je niet zo aanquote:
of het komt door de sap kuurtjes waardoor je het niet meer kunt verdragenquote:Op maandag 28 januari 2008 17:18 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh ja, dat is misschien wel waar. Mijn ranke figuur is de reden dat ik niet zo goed tegen alcohol kan volgens mij.
ok.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:22 schreef Zakje het volgende:
[..]
Trek het je niet zo aan, Ik heb ooit in sexy en gewaagd een foto gepost en veel mensen vonden mij 'eng mager'
. Op TMM na
.
Ach ben ook niet dik (sommige mensen vinden mij te mager) maar er gaan toch nog aardig wat drankjes in, dus ik denk niet dat het daaraan ligtquote:Op maandag 28 januari 2008 17:18 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh ja, dat is misschien wel waar. Mijn ranke figuur is de reden dat ik niet zo goed tegen alcohol kan volgens mij.
Hmz, maar Zuid-Europeanen drinken gewoon veel vino'squote:Op maandag 28 januari 2008 17:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ach ben ook niet dik (sommige mensen vinden mij te mager) maar er gaan toch nog aardig wat drankjes in, dus ik denk niet dat het daaraan ligt
Ik ben qua gewicht echt een spons, 1 dingetje te veel eten en ik ben meteen 10 kilo zwaarder... Waarschijnlijk kom ik van een hongerstaking nog aan.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:33 schreef MisterO het volgende:
Ach drankjes dans je gewoon weer weg.
we krijgen het er met de paplepel ingegotenquote:Op maandag 28 januari 2008 17:29 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hmz, maar Zuid-Europeanen drinken gewoon veel vino's, dat hoort er toch een beetje bij
?
dat heb ik nou ook, ben zo blij dat ik een lotgenoot hebquote:Op maandag 28 januari 2008 17:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben qua gewicht echt een spons, 1 dingetje te veel eten en ik ben meteen 10 kilo zwaarder... Waarschijnlijk kom ik van een hongerstaking nog aan.
Dansen doe ik het er niet vanaf (ben sinds dit weekend weer 2 kilo zwaarder :S)
yeah bother!quote:Op maandag 28 januari 2008 18:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat heb ik nou ook, ben zo blij dat ik een lotgenoot heb
ik wordt al dik van een hap lucht
als ik veel sport en dus kortademiger ben kom ik meer aan volgens mij
TMM noemde me ook een fat ass omdat ik niet inging op zijn avances. Maar ja vorig jaar tijdens pann was ik idd 5 kilo dikkerquote:
een typisch gevalletje van projectie zullen we maar zeggen he!?quote:Op maandag 28 januari 2008 18:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
TMM noemde me ook een fat ass omdat ik niet inging op zijn avances. Maar ja vorig jaar tijdens pann was ik idd 5 kilo dikker.
Ik ben niet zo slank als andere fokkers oke maar dat hoeft ook niet helemaal, draag nu een maat 32 en soms 31 broek en dat is niet voor fat assen denk ik.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
een typisch gevalletje van projectie zullen we maar zeggen he!?
Als je erg klein bent misschien...... Ik heb breedtemaat 28-29 en ik ben 1.90quote:Op maandag 28 januari 2008 18:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben niet zo slank als andere fokkers oke maar dat hoeft ook niet helemaal, draag nu een maat 32 en soms 31 broek en dat is niet voor fat assen denk ik.
quote:Op maandag 28 januari 2008 18:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben niet zo slank als andere fokkers oke maar dat hoeft ook niet helemaal, draag nu een maat 32 en soms 31 broek en dat is niet voor fat assen denk ik.
Ik ben 1.84 en je bent te magerquote:Op maandag 28 januari 2008 18:18 schreef Zakje het volgende:
[..]
Als je erg klein bent misschien...... Ik heb breedtemaat 28-29 en ik ben 1.90.
Lieve jongen, soms is het leven niet zo simpel...quote:Op maandag 28 januari 2008 18:25 schreef Zakje het volgende:
Ik snap mensen die zichzelf te dik vinden en er over zeuren niet zo. Stop gewoon met ongezond/veel eten door je mond duwen, hoe moeilijk is dat nou?
Houd op man jij, er kan idd heus wel 10 kilo van me af maar alsof wat jij doet gezond is.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:25 schreef Zakje het volgende:
Ik snap mensen die zichzelf te dik vinden en er over zeuren niet zo. Stop gewoon met ongezond/veel eten door je mond duwen, hoe moeilijk is dat nou?
Ik zeg alleen maar dat afvallen echt niet zo moeilijk is, het kost alleen wilskracht en doorzettingsvermogen.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
Houd op man jij, er kan idd heus wel 10 kilo van me af maar alsof wat jij doet gezond is.
soms ben je wat kortzichtigquote:Op maandag 28 januari 2008 18:32 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat afvallen echt niet zo moeilijk is, het kost alleen wilskracht en doorzettingsvermogen.Ik was vroeger ook best stevig......
-edit-quote:Op maandag 28 januari 2008 18:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh de gewichtsdiscussie is weer begonnen.
waarom dat henri?quote:Op maandag 28 januari 2008 18:45 schreef Mistaique het volgende:
Ben ik weer, alleen wel onder een andere naam.
Zodat mensen niet weten dat je hier post, hier is iedereen welkom niet iedereen hoeft gay te wezen.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:45 schreef Mistaique het volgende:
Ben ik weer, alleen wel onder een andere naam.
vind het niet, maar post gezellig mee onder deze naam. In de op staat een lijstje, de jongens hier hebben graag dat hem invult. Het is natuurlijk vrij om deze gegevens aan te vullen met andere dingetjes (school, hobbies, andere interesses etc)quote:Op maandag 28 januari 2008 18:50 schreef Mistaique het volgende:
FOK is zo openbaar, en ik ben nog niet openbaar.Misschien een beetje sneu, maar zo is het nu eenmaal.
Het is niet sneu, je hebt je eerste stap gedaan en daarvoorquote:Op maandag 28 januari 2008 18:50 schreef Mistaique het volgende:
FOK is zo openbaar, en ik ben nog niet openbaar.Misschien een beetje sneu, maar zo is het nu eenmaal.
iddquote:Op maandag 28 januari 2008 18:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is niet sneu, je hebt je eerste stap gedaan en daarvoor.
maar goed mistaique, zoals ik al eerder zei, je maakt mooie foto'squote:Op maandag 28 januari 2008 18:50 schreef Mistaique het volgende:
Hey hey, ik ben ook trés gesteld op mooie dingetjesquote:Op maandag 28 januari 2008 19:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar goed mistaique, zoals ik al eerder zei, je maakt mooie foto's
je bent al net zo'n visueel genieter als ik volgens mij
heel veel mensen gaan aan al dat moois argeloos voorbij
pardon sorry dat ik het zo heb doen lijkenquote:Op maandag 28 januari 2008 18:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
TMM noemde me ook een fat ass omdat ik niet inging op zijn avances. Maar ja vorig jaar tijdens pann was ik idd 5 kilo dikker.
Ik ook!quote:Op maandag 28 januari 2008 19:11 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hey hey, ik ben ook trés gesteld op mooie dingetjes.
We hebben het hier niet over armbandjes en de nieuwste Louis Vuitton he.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:11 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hey hey, ik ben ook trés gesteld op mooie dingetjes.
Toen oke maar tegenwoordig ben ik iets slanker ik weet zelf ook wel dat ik geen maatje s heb ofzo maar ja ik weet wel dat ik goed uitzie ook al ben ik wat steviger dan de meesten misschien.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
pardon sorry dat ik het zo heb doen lijken
maar ik vond je niet een fat ass omdat ik je niet versiert kreeg als ik dat al geprobeert zo hebben...
maar je bent niet slank, slanker dan ik dat wel, maar je bent niet slank
quote:Op maandag 28 januari 2008 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over armbandjes en de nieuwste Louis Vuitton he.
Ik heb een VWO Cultuur en Maatschappij diploma met een hoog cijfer voor kunstgeschiedenis hoorquote:Op maandag 28 januari 2008 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over armbandjes en de nieuwste Louis Vuitton he.
En dat maakt je minder oppervlakkig?quote:Op maandag 28 januari 2008 19:31 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb een VWO Cultuur en Maatschappij diploma met een hoog cijfer voor kunstgeschiedenis hoor.
alleen jammer dat je er zo weinig mee doetquote:Op maandag 28 januari 2008 19:31 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb een VWO Cultuur en Maatschappij diploma met een hoog cijfer voor kunstgeschiedenis hoor.
In ieder geval niet dom.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat maakt je minder oppervlakkig?
Maar daar ging het dan juist weer niet omquote:
tja...quote:
Hetero ik ga fitnessenquote:
quote:
ik ookquote:
en ook jou heb ik daar al voor gecomplimenteerdquote:
Welcome backquote:
Dat is net zoiets als aardappelpuree uit een zakje.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:31 schreef Zakje het volgende:
[..]
vertel maar eens welke kunststroming je het meest aanspreekt, heb je ook een favoriete vormgever?quote:Op maandag 28 januari 2008 19:31 schreef Zakje het volgende:
[..]
nou dan kan deze bejaarde zich hier wel weer laten zienquote:Op maandag 28 januari 2008 21:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
iedereen is er stil van
je hebt al een stal geregeld waar de prins zijn witte paard kan achterlaten ?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:55 schreef Zakje het volgende:
Ik heb geen enkele reden om jaloers te zijn, en zeker niet op de mensen uit het topic. Ik ben hartstikke trots op de mooie dingen die ik bereikt heb, zeker omdat dat op mijn eigen manier gegaan is. Verder heb ik alles wat mijn hartje begeert en ben ik gewoon een heel tevreden persoontje, alleen nog de ware jakob tegenkomen. Maar wie weet, 14 februari komt dichterbij
.
Persoonlijk ben ik dol op performance art, daar heb ik dan ook mijn profielwerkstuk over gemaaktquote:Op maandag 28 januari 2008 21:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vertel maar eens welke kunststroming je het meest aanspreekt, heb je ook een favoriete vormgever?
Dan kan ik daar iets uit opmaken misschien
Dat paard kan wel in het tuinhuisjequote:Op maandag 28 januari 2008 21:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt al een stal geregeld waar de prins zijn witte paard kan achterlaten ?
is de ventilatie daar wel op berekend ?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:01 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat paard kan wel in het tuinhuisje.
Mmm, Idaho butter & herb...quote:Op maandag 28 januari 2008 21:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als aardappelpuree uit een zakje.
Geen idee, maar ik zou anders ook niet weten waar ik zo snel een paard kwijt moetquote:Op maandag 28 januari 2008 22:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is de ventilatie daar wel op berekend ?
Ik hoor het alweer, voor het voedsel hoef ik niet naar de VS te komen.quote:
sigaren???quote:Op maandag 28 januari 2008 19:11 schreef Mistaique het volgende:
Wat is je voornaam? Henri
Wat is de betekenis van je nickname? Mistaique -> mistake.
En die van je user-icoon? Patrick Dempsey
En van je signature? Seneca
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? Eh, nouja, Fok is aardig bekend lijkt me, dus gewoon.
Hoe oud ben je? 18 in 2 weekjes
Wat voor studie/werk doe je? VWO 6
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? Fotografie, lezen, uitgaan, Engeland, muziek, sigaren, filosofie, internetten, photoshop, zingen, acteren, tv-shows, films. Hail to geekness.
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? SOG?
Wat is je eerste indruk van ons? Beetje een ongeregeld zootje, which is good.
Wat wil je ons nog vragen? Eh.
er is vast nog wel een paardenslager in de buurt, en anders gewoon even bellen met Blijdorp ?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:13 schreef Zakje het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zou anders ook niet weten waar ik zo snel een paard kwijt moet.
nee de Nederlandse keuken is zo exclusiefquote:Op maandag 28 januari 2008 22:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer, voor het voedsel hoef ik niet naar de VS te komen.
Iig beter dan waar ik vandaan komquote:Op maandag 28 januari 2008 22:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee de Nederlandse keuken is zo exclusief
Kun je paardenvlees etenquote:Op maandag 28 januari 2008 22:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er is vast nog wel een paardenslager in de buurt, en anders gewoon even bellen met Blijdorp ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |