quote:
ik ookquote:
en ook jou heb ik daar al voor gecomplimenteerdquote:
Welcome backquote:
Dat is net zoiets als aardappelpuree uit een zakje.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:31 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb een VWO Cultuur en Maatschappij diploma met een hoog cijfer voor kunstgeschiedenis hoor.
vertel maar eens welke kunststroming je het meest aanspreekt, heb je ook een favoriete vormgever?quote:Op maandag 28 januari 2008 19:31 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb een VWO Cultuur en Maatschappij diploma met een hoog cijfer voor kunstgeschiedenis hoor.
nou dan kan deze bejaarde zich hier wel weer laten zienquote:Op maandag 28 januari 2008 21:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
iedereen is er stil van
je hebt al een stal geregeld waar de prins zijn witte paard kan achterlaten ?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:55 schreef Zakje het volgende:
Ik heb geen enkele reden om jaloers te zijn, en zeker niet op de mensen uit het topic. Ik ben hartstikke trots op de mooie dingen die ik bereikt heb, zeker omdat dat op mijn eigen manier gegaan is. Verder heb ik alles wat mijn hartje begeert en ben ik gewoon een heel tevreden persoontje, alleen nog de ware jakob tegenkomen. Maar wie weet, 14 februari komt dichterbij
.
Persoonlijk ben ik dol op performance art, daar heb ik dan ook mijn profielwerkstuk over gemaaktquote:Op maandag 28 januari 2008 21:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vertel maar eens welke kunststroming je het meest aanspreekt, heb je ook een favoriete vormgever?
Dan kan ik daar iets uit opmaken misschien
Dat paard kan wel in het tuinhuisjequote:Op maandag 28 januari 2008 21:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt al een stal geregeld waar de prins zijn witte paard kan achterlaten ?
is de ventilatie daar wel op berekend ?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:01 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat paard kan wel in het tuinhuisje.
Mmm, Idaho butter & herb...quote:Op maandag 28 januari 2008 21:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als aardappelpuree uit een zakje.
Geen idee, maar ik zou anders ook niet weten waar ik zo snel een paard kwijt moetquote:Op maandag 28 januari 2008 22:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is de ventilatie daar wel op berekend ?
Ik hoor het alweer, voor het voedsel hoef ik niet naar de VS te komen.quote:
sigaren???quote:Op maandag 28 januari 2008 19:11 schreef Mistaique het volgende:
Wat is je voornaam? Henri
Wat is de betekenis van je nickname? Mistaique -> mistake.
En die van je user-icoon? Patrick Dempsey
En van je signature? Seneca
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? Eh, nouja, Fok is aardig bekend lijkt me, dus gewoon.
Hoe oud ben je? 18 in 2 weekjes
Wat voor studie/werk doe je? VWO 6
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? Fotografie, lezen, uitgaan, Engeland, muziek, sigaren, filosofie, internetten, photoshop, zingen, acteren, tv-shows, films. Hail to geekness.
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? SOG?
Wat is je eerste indruk van ons? Beetje een ongeregeld zootje, which is good.
Wat wil je ons nog vragen? Eh.
er is vast nog wel een paardenslager in de buurt, en anders gewoon even bellen met Blijdorp ?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:13 schreef Zakje het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zou anders ook niet weten waar ik zo snel een paard kwijt moet.
nee de Nederlandse keuken is zo exclusiefquote:Op maandag 28 januari 2008 22:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer, voor het voedsel hoef ik niet naar de VS te komen.
Iig beter dan waar ik vandaan komquote:Op maandag 28 januari 2008 22:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee de Nederlandse keuken is zo exclusief
Kun je paardenvlees etenquote:Op maandag 28 januari 2008 22:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er is vast nog wel een paardenslager in de buurt, en anders gewoon even bellen met Blijdorp ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |