Het is niet sneu, je hebt je eerste stap gedaan en daarvoorquote:Op maandag 28 januari 2008 18:50 schreef Mistaique het volgende:
FOK is zo openbaar, en ik ben nog niet openbaar.Misschien een beetje sneu, maar zo is het nu eenmaal.
iddquote:Op maandag 28 januari 2008 18:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is niet sneu, je hebt je eerste stap gedaan en daarvoor.
maar goed mistaique, zoals ik al eerder zei, je maakt mooie foto'squote:Op maandag 28 januari 2008 18:50 schreef Mistaique het volgende:
FOK is zo openbaar, en ik ben nog niet openbaar.Misschien een beetje sneu, maar zo is het nu eenmaal.
Hey hey, ik ben ook trés gesteld op mooie dingetjesquote:Op maandag 28 januari 2008 19:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar goed mistaique, zoals ik al eerder zei, je maakt mooie foto's
je bent al net zo'n visueel genieter als ik volgens mij
heel veel mensen gaan aan al dat moois argeloos voorbij
pardon sorry dat ik het zo heb doen lijkenquote:Op maandag 28 januari 2008 18:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
TMM noemde me ook een fat ass omdat ik niet inging op zijn avances. Maar ja vorig jaar tijdens pann was ik idd 5 kilo dikker.
Ik ook!quote:Op maandag 28 januari 2008 19:11 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hey hey, ik ben ook trés gesteld op mooie dingetjes.
We hebben het hier niet over armbandjes en de nieuwste Louis Vuitton he.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:11 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hey hey, ik ben ook trés gesteld op mooie dingetjes.
Toen oke maar tegenwoordig ben ik iets slanker ik weet zelf ook wel dat ik geen maatje s heb ofzo maar ja ik weet wel dat ik goed uitzie ook al ben ik wat steviger dan de meesten misschien.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
pardon sorry dat ik het zo heb doen lijken
maar ik vond je niet een fat ass omdat ik je niet versiert kreeg als ik dat al geprobeert zo hebben...
maar je bent niet slank, slanker dan ik dat wel, maar je bent niet slank
quote:Op maandag 28 januari 2008 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over armbandjes en de nieuwste Louis Vuitton he.
Ik heb een VWO Cultuur en Maatschappij diploma met een hoog cijfer voor kunstgeschiedenis hoorquote:Op maandag 28 januari 2008 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over armbandjes en de nieuwste Louis Vuitton he.
En dat maakt je minder oppervlakkig?quote:Op maandag 28 januari 2008 19:31 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb een VWO Cultuur en Maatschappij diploma met een hoog cijfer voor kunstgeschiedenis hoor.
alleen jammer dat je er zo weinig mee doetquote:Op maandag 28 januari 2008 19:31 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb een VWO Cultuur en Maatschappij diploma met een hoog cijfer voor kunstgeschiedenis hoor.
In ieder geval niet dom.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat maakt je minder oppervlakkig?
Maar daar ging het dan juist weer niet omquote:
tja...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |