Hm nu je het zegt. Misschien een bonus match. Of waarschijnlijk een of andere body contestquote:Op zondag 27 januari 2008 23:11 schreef Reddiablo het volgende:
Kom op Edge, laat de kleine kutkneus niet weer winnen!
hmm, geen vrouwen match? Mickie James![]()
Dus je zit nog wrestlingsite's te bekijken, bad person.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:33 schreef Wes_FR het volgende:
Toch nog even kijken.Haha, kwam net een idioot 'tegen' op internet die zei dat hij naar de Rumble was geweest. Terwijl hij nog moet beginnen.
Can't wait!
Tis trouwens niet perse wat ik hoop.. is gewoon hoe ik denk dat het zal gaan. Maar Batista mag absoluut ver komen wat mij betreft. Daarnaast denk ik trouwens dat UT een soort van ondergeschikte rol gaat spelen deze RR. Vrij vroeg erin.. de nodige eliminations maar als het erop aankomt zal hij het onderspit delven.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:45 schreef Wessiej het volgende:
Batista hoop ik niet te zien winnen, of heel misschien als die voor de WWE Championship gaat en lekker heel gaat zijn.
Erm nee, was in een game.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dus je zit nog wrestlingsite's te bekijken, bad person.
Hij kan al lang weer worstelen hoor, heeft hij zelf gezegd. Hij wil het alleen niet riskeren om alles verder te beschadigen.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:39 schreef kidkash19 het volgende:
SCSA kan/mag en wilt niet eens meer worstelen dus die zal hem wel niet winnen
ik heb burnout paradise nuquote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 01:15 schreef Cubeforc3 het volgende:
Whisper of fate! Bah Gawd!
Ik heb er zin in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door kidkash19 op 28-01-2008 08:54:21 ]Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
Mooi, dan back-fill ik even voordat ik aan de RR ga beginnen. De meeste series lopen toch op zijn einde.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:05 schreef kidkash19 het volgende:
Sinds afgelopen week zijn ze in HD bezig
Uhmm.. dat is absoluut geen HD versie.. kan nooit met 1.37GB of bedoelde je dat ook niet?quote:
Source is HD en 16:9 dat is al heel wat beter dan die 4:3-dingen die je tot voor kort zag, heb wel geprobeerd om dat te kijken op mijn TV maar dat zag er niet uit. Hopelijk is dit beterquote:Op maandag 28 januari 2008 13:42 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Uhmm.. dat is absoluut geen HD versie.. kan nooit met 1.37GB of bedoelde je dat ook niet?
Het kan ergerquote:Op maandag 28 januari 2008 14:08 schreef Reddiablo het volgende:
ook leuk dat je bij het torrenten al in de beschrijving de 1e 5 entrants kan lezen, grrrrrrrrrr!
quote:Op maandag 28 januari 2008 16:39 schreef kidkash19 het volgende:
ahahhahahaa voor bovenstaande reactie was ik al bang
blind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
[ Bericht 8% gewijzigd door Tazmaniac op 28-01-2008 20:10:39 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
34%quote:Op maandag 28 januari 2008 19:40 schreef Pieter-utd het volgende:
TVP 30% het schiet maar niet op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik nog meer niet begreep:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Wessiej op 28-01-2008 22:40:29 ].....Kennedy
quote:Op maandag 28 januari 2008 22:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Mijn langverwachte reactie blijft uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:03 schreef Tazmaniac het volgende:
wat ik niet begreep:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op maandag 28 januari 2008 22:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Mijn langverwachte reactie blijft uit.I fully agree with the spoiler aboveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet zeggen dat het stukken beter kijkt in HD“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan je beter Drama Bull noemen want het is weer overdreven allemaal zolang het niet gaat zoals jij het wilt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:15 schreef kidkash19 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan je beter Drama Bull noemen want het is weer overdreven allemaal zolang het niet gaat zoals jij het wilt.
.....Kennedy
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:15 schreef kidkash19 het volgende:Nee, als jij het niet leuk vindt ga je toch ook klagen? Drama-kashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan je beter Drama Bull noemen want het is weer overdreven allemaal zolang het niet gaat zoals jij het wilt.Wat een kinderachtige opmerking is dat nou weer
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Luck is for losers
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:28 schreef kidkash19 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:43 schreef Tazmaniac het volgende:
vertel me eens ff wat jullie van Y2J vinden (in het algemeen) vanaf zijn comeback...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit; had ik het nou verkeerd gelezen of heb je snel ge-edit?
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]haha lol, neej ik had ge-edit.. had niet verder dan de 1e regel gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit; had ik het nou verkeerd gelezen of heb je snel ge-edit?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Raw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Eigenlijk was het na week 1 al dood, dus een beetje matig.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:43 schreef Tazmaniac het volgende:
vertel me eens ff wat jullie van Y2J vinden (in het algemeen) vanaf zijn comeback...
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:55 schreef Wessiej het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Nee, als jij het niet leuk vindt ga je toch ook klagen? Drama-kashWat een kinderachtige opmerking is dat nou weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Luck is for losers
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:28 schreef kidkash19 het volgende:
RawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:21 schreef renwan het volgende:
Nog steeds RR:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:52 schreef Wessiej het volgende:
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:03 schreef Tazmaniac het volgende:
RAWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:38 schreef Wessiej het volgende:
Wat ik tot nu denk wat voor matches er komen op WM, maar even in spoiler just in caseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |