SCH als FCG supporter op de tribunes van de Euroborg. Dat we dat nog mee mogen makenquote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 17:08 schreef venomsnake het volgende:
Nijland net op de radio: Er is interesse voor veel spelers van Groningen, ook van veel topclubs. Ik hoop dat het hier bij blijft.
Feyenoord had vorig jaar toch al interesse in Kruiswijk?quote:Op maandag 28 januari 2008 17:08 schreef venomsnake het volgende:
Nijland net op de radio: Er is interesse voor veel spelers van Groningen, ook van veel topclubs. Ik hoop dat het hier bij blijft.
Nijland had er over topclubs.. Ajax en Feyenoord vallen dus al af.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:18 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Feyenoord had vorig jaar toch al interesse in Kruiswijk?
Ik meende ook zoiets gelezen te hebben, maar van mij is hij nog steeds welkom.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:18 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Feyenoord had vorig jaar toch al interesse in Kruiswijk?
quote:Op maandag 28 januari 2008 17:20 schreef Prosac het volgende:
[..]
hij vergeet ook nog eens Schwalbuarez.
Die zit volgend seizoen in Amsterdam hoorquote:Op maandag 28 januari 2008 17:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik meende ook zoiets gelezen te hebben, maar van mij is hij nog steeds welkom.In dat opzicht heeft Grunn Cahais voor die positie
je moet je even verplaatsten in de situatie waarin Groningen zat toen die clausule erin gezet werd..quote:Op maandag 28 januari 2008 17:27 schreef SCH het volgende:
Groningen doet het ook niet handig met die clausules.
Ja, maar dat is dan wel korte termijn denken.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
je moet je even verplaatsten in de situatie waarin Groningen zat toen die clausule erin gezet werd..
misschien was Lindgren anders wel helemaal niet gekomen.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan wel korte termijn denken.
Die kans is er zeker dus die afweging zal ook wel bewust gemaakt zijn. Het is alleen wel erg vervelend om halverwege een goed lopend seizoen de basis zo te zien in storten. Dat moet je wel meewegen als je die clausule goedkeurt.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
misschien was Lindgren anders wel helemaal niet gekomen.
Toen hadden we weinig te willen. In de Eredivisie blijven was prioriteit nummer 1. Er is daarna geprobeerd om het contract open te breken, maar dat wilde zijn zaakwaarnemer (hoe kan het ook anders) niet hebben.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan wel korte termijn denken.
Helemaal waar, maar Lindgren heeft in Lerby een goede zaakwaarnemer en ongetwijfeld was deze clausule toentertijd een keiharde eis. Dat kan ook haast niet anders, omdat Lindgren weigerde deze clausule uit zijn contract te laten halen. Nijland is vorig jaar langdurig aan de gang geweest om zijn contract te verbeteren.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Die kans is er zeker dus die afweging zal ook wel bewust gemaakt zijn. Het is alleen wel erg vervelend om halverwege een goed lopend seizoen de basis zo te zien in storten. Dat moet je wel meewegen als je die clausule goedkeurt.
reacties van inwoners..quote:Op maandag 28 januari 2008 17:41 schreef venomsnake het volgende:
Dit hele gedoe levert wel mooie radio op @ radio noord!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |