quote:
Eest even een leugen ontmaskeren. Ga ik later wel in op het geleuter.
Jij zegt dat jouw website over mensenrechten niets te maken heeft met scientology. Hoe kan het dan dat jij linkt naar 'de dertig mensenrechten' filmpjes op
http://www.youthforhumanrights.org? Dat is gewoon een van die zogenaamde onafhankelijke organisaties opgezet door scientology.
Voor de meelezer: je hoeft me niet op mijn woord te geloven natuurlijk:
Ze zeggen zelf netjes: 'Youth for Human Rights International teamed up with the Church of Scientology International to create 30 powerful public service announcements to educate and inspire the world.'
Klinkt nog een beetje onafhankelijk, maar moet je eens in de source van
deze pagina van die site kijken. Daar heeft iemand even niet opgelet. Die pagina had al niet mogen bestaan en de source laat zien dat het rechtstreeks gekoppeld is aan scientology. Foutje
[Dit staat er in de source:
(<a href="scientology.html#" onclick="sendToFriend('/site/sendtofriend.html?referer=http://www.youthforhumanrights.org:10080/html_files/scientology.html'); ]En deze foutmelding die je krijgt op
deze url maakt ook veel duidelijk

Caused by: java.lang.RuntimeException: java.lang.IllegalArgumentException: Invalid uri
'http://download.dev.scientology.net/csi-sites/www.youthforhumanrights.org/web/lessons plan.pdf'
Die webmaster moet denk ik een tijdje in 'lower ethic's'. Even een gang bang sec check en dan een maandje dwangarbeid tot hij de fouten inziet. Misschien leuk voor iemand om even uit te zoeken wat die andere csi-sites zijn die onder scientology.net hangen

De directeur VS van de YFHR organisatie zegt in het blaadje van de scientology sekte:
" In her teens, Shuttleworth left South Africa to study Scientology in Denmark."
Nu gaat Vero-legata ongetwijfeld beweren dat het stom toeval is dat zijn website linkt naar juist die filmpjes en posters. Dat zijn nu eenmaal de beste etc. etc., maar hij zelf heeft daar niks mee te maken. Het is natuurlijk ook toeval dat al zijn andere info op zijn website kromme vertalingen of samenvattingen zijn van de engelse teksten op die YFHR scientology site.
En oh ja, Vero meldt nog op zijn site 'Op dit moment zijn Jongeren voor Mensenrechten, de officiële tak van youthforhumanrights in Nederland, bezig met het bekend maken van mensenrechten op scholen.' dus hij weet drommels goed van het bestaan van deze scientology org, maar heeft er zelf natuurlijk niets mee te maken.
De website van die Nederlandse club is opgezet (zie whois) door een scientology lid. Kan je
hier zien.
Jongen, je liegt. Ik weet dat dit moet in die religie om het geloof in de sekte te beschermen, maar ik ben er geen deel van en geloof nog in ouderwetse waarden. Zoals gij zult niet liegen en wie dat wel doet verliest compleet zijn geloofwaardigheid.
Het is geen toeval dat je propaganda maakt voor scientology, een website over mensenrechten opzet die geheel gebaseerd is op scientology materiaal en linkt naar die club en non-stop verwijzingen en links plaats naar scientology materiaal. Net zoals het geen toeval is dat je de psychiatrie te vuur en te zwaard bestrijdt.