abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 februari 2008 @ 14:11:24 #241
163407 vero-legata
mensenrechten.org
pi_56643089
Over de abortussen weet ik verder weinig maar ik weet wel dat de sea org heel strikt is en dat die in principe hun 2d opofferen om zich op de rest van de zones te richten. En er zijn ook mensen volgens mij die kiezen om het kind te houden en dan de sea org uit stappen. Een kind opvoeden in de sea org cultuur lijkt mij wat ik daar van gezien heb a vrij pittig en b niet heel wenselijk voor het kind.

Ik ben zelf niet een heel grote fan van de church of scientology wel van sommige van de basisideeen. Daarom vind ik deze demonstraties ook wel interessant. De freezone doet precies wat ik doe namelijk wel de ideeen gebruiken die ik nuttig vind maar verder niets met de COS te maken hebben. De Freezone doet dat alleen op georganiseerd nivo. Naast de materialen van COS heb ik bijvoorbeeld het boek self clearing uit de freezone van de Pilot. http://freezoneearth.org/pilot/selfclr.html Ik snap dat sommige mensen hier graag willen geloven dat ik een COS`er ben maar als je iets van de kerk weet dan zou alleen dat bezit van dat boek mij al tot een squirrel bestempelen en mij dus automatisch op de zwarte lijst zetten van COS. Ik vind het echter zeer boeiend hoe andere mensen met zoiets zijn omgegaan en de freezone is mijns inziens een soort anarchistische scientology, veel minder hierarchisch dan de COS.

Ik denk dat er ook best wat freezoners meelopen in de optochten dit is een quote van de pilot:
quote:
I am a secret reformer within the Church of Scientology.

I wish to make the technology freely available to everyone and I wish to see the research continue.

I remain anonymous at this time because the CofS has a reputation for visciously attacking any of their members or ex-members who attempt to do either of these actions.
Hier waar je het boek kunt vinden trouwens en wat dingen over wat wel en niet waar is over scientology http://freezoneearth.org/pilot/sscio/index.htm

Een aanrader is overigens de What is and What isn`t about scientology. Ze gaan heel goed in op wat zij wel waardevol vinden binnen scientology maar ook wat zij weten ook heel goed de vinger te leggen op rotte plekken in de COS Ook is the points of reform section voor de COS wel erg interessant om te lezen vandaar ook dat ik zeer benieuwd ben of de COS ook daadwerkelijk eens bij zichzelf na gaat denken nu er flink tegen ze geprotesteerd worden.

[ Bericht 18% gewijzigd door vero-legata op 10-02-2008 14:43:53 ]
Nederlandse Eetbare Planten & Paddenstoelen Database @ www.permacultuurnederland.org
  zondag 10 februari 2008 @ 16:45:03 #242
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56646638
quote:
AMSTERDAM - Enkele tientallen mensen hebben zondag actiegevoerd tegen de Scientology Kerk. Ze deden dat op de stoep van de religieuze beweging aan de Nieuwewijds Voorburgwal in Amsterdam. Zondag werd wereldwijd actiegevoerd tegen Scientology.

De organisatoren achter de actie noemen zich Anonymous. Ze willen waarschuwen voor de gevaren van de Scientology kerk. Volgens Anonymous worden leden van de beweging financieel en lichamelijk uitgebuit en scheurt de kerk families uit elkaar.

‘Wij zijn niet tegen de individuele aanhangers van Scientology, wij zijn tegen de organisatie ven de censuur die Scientology toepast’, aldus Anonymous. De organisatie maakt niet verder duidelijk wie zij zijn. ‘Onder ons zijn moslims, atheïsten en christenen. Wij zijn managers, bakkers, studenten en ambtenaren.’

Dat Scientology kritiek moeilijk verdraagt, ondervond onder anderen Karin Spaink. De publiciste maakte in 1995 teksten van Scientology openbaar. Dat leverde haar een jarenlange juridische strijd op met de religieuze beweging. Die eindigde in 2005 toen Scientology haar cassatieberoep introk, nadat Spaink meerdere malen in het gelijk was gesteld. De publiciste is er niet meer mee bezig, zei ze zondag bij de protestactie. ‘Het is mooi om te zien hoe anderen de strijd nu overnemen.’

Een van de belangrijkste kritiekpunten van de actievoerders op Scientology zijn de enorme bedragen die de beweging vraagt voor cursussen die haar leden moeten volgen. In Nederland heeft de beweging geen grote aanhang. Scientology is vooral bekend door haar beroemde aanhangers als Tom Cruise en John Travolta.
http://www.volkskrant.nl/(...)ntology_in_Amsterdam

Niet iedereen zat op een terrasje vandaag.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  PR/Manusje van alles zondag 10 februari 2008 @ 16:53:48 #243
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_56646801
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zondag 10 februari 2008 @ 19:03:58 #245
163407 vero-legata
mensenrechten.org
pi_56649153
Hier een paar mooie stukjes van de freezone mensen waar zij denken dat het o.a. mis is gegaan in de organisatie:
quote:
WHAT IS: There is a Scientology policy against jokers and degraders issued around 1969 or 70. It basically makes it a suppressive act to make fun of the subject.

WHAT ISN'T: This is not a good policy. Humor is more than just entertainment. The ability to laugh at ourselves is a mechanism for social change. It is one of the few ways to relieve charge outside of auditing. It even works on groups, and relieving group charge has always been one of our biggest problems in Scientology.

WHAT IS: There used to be many jokes within the organization. We enjoyed laughing at ourselves. How many OTs does it take to change a light bulb? Seven. One to hold the light bulb and six to turn the universe around it. One of our layout artists once made up an ad about how the R6 course enlarged breasts, complete with before and after pictures. She pasted this into a ladies magazine in a vary professional manner and we used to hand it to unsuspecting students and staff members and tell them to look at the exciting new ad from St. Hill (the advanced training center in England).

One time we drew up an org board (Scientology organization chart) for a Scientology whorehouse. The examiner would check that the "session" went OK. There would be success stories, etc. We figured that it would be light years beyond the competition. There were slogans like "The Golden Age of Standard Screwing".

WHAT ISN'T: This kind of stuff is now forbidden. That, all by itself, I consider to be a key characteristic of a suppressive group.
Bron:
http://freezoneearth.org/pilot/sscio/index.htm

[ Bericht 4% gewijzigd door vero-legata op 10-02-2008 19:20:36 ]
Nederlandse Eetbare Planten & Paddenstoelen Database @ www.permacultuurnederland.org
  zondag 10 februari 2008 @ 21:35:13 #247
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56652697

Is dit Karin Spaink niet?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 10 februari 2008 @ 22:05:38 #248
798 voyeur
bemoeit zich
pi_56653627
Ja, die werd daar ook geinterviewd. Ze wil niets meer met de zaak te maken hebben, maar kon de verleiding kennelijk toch niet weerstaan.
Here we are now, entertain us.
  zondag 10 februari 2008 @ 23:24:09 #249
120967 the_jasper
Karnemelk, shaken not stirred
pi_56656029
ziekelijke organisatie, als je al die verhalen hoort.

zal natuurlijk wel gekleurd zijn (iedere partij doet aan propaganda), maar een deel is gewoon waar. Je trochelt kwetsbare mensen geld af en indoctrineert ze.

ben wel benieuwd of het nog wat media aandacht krijgt deze actie
Wat zegt hij nou.... Dat kan toch niet?
pi_56656487
Hans Beekmans (bekende tandarts) is een van de hoogste scientoligists van nederland. Moet je het filmpje op zijn website zien

http://www.beekmanstandartsen.nl/

*Tom Cruise associaties* het is lekker fake allemaal
Buikpijn van het lachen!
  zondag 10 februari 2008 @ 23:42:40 #251
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56656500
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[ afbeelding ]

Is dit Karin Spaink niet?
Heeft er wel iets van weg
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 10 februari 2008 @ 23:52:55 #252
798 voyeur
bemoeit zich
pi_56656683
quote:
Op zondag 10 februari 2008 23:24 schreef the_jasper het volgende:
ziekelijke organisatie, als je al die verhalen hoort.

zal natuurlijk wel gekleurd zijn (iedere partij doet aan propaganda), maar een deel is gewoon waar. Je trochelt kwetsbare mensen geld af en indoctrineert ze.

ben wel benieuwd of het nog wat media aandacht krijgt deze actie
En als het mis gaat sluit je die mensen op en tracht ze opnieuw te hersenspoelen en als ze ontvluchten achtervolg je ze. Ieder geloof heeft zo zijn geschiedenis en de inguisitie was ook vreselijk, maar om nou anno 2008 mensen in strafkampen te hebben vind ik wel ver gaan.

De kern van mijn afkeer van Scientology is niet dat het geloof zelf waanzin is, want ik snap ook nooit hoe Noah alle diersoorten op die ark kreeg zonder dat ze elkaar opvraten. Ik kan er ook nog wel mee leven dat mensen betalen voor al hun kerkelijke diensten; dat moeten ze zelf weten.

Het probleem is dat het hele programma opgezet is om geld te verdienen en macht te verwerven. Er is geen religieuze grondslag. Mensen worden naar binnen gelokt met zelfhulptechniekjes en dan gebrainwashed volgens een inmiddels geperfectioneerde methode. De hele brainwashing is uitvoerig gedocumenteerd door de kerk zelf, dus het is niet een uitwas maar een cruciaal instrument.

Daarin past ook de vernedering, de 'lower ethics', de strafkampen en de oog om oog aanpak van vijanden van de kerk.Het is een cynisch 'geloof' waar geld en macht centraal staan en goedwillenden ingelokt worden. Zodra de zieltjes binnen zijn worden ze kort gehouden en tot een soort zombie's gevormd. Wie afwijkende opvattingen heeft krijgt straf in de vorm van vernederingen en ontberingen. Ga je ver genoeg dan sluiten ze je op en mag je dwangarbeid doen of als je hoog geplaatst bent word je geisoleerd en moet je dagelijks rondjes om een paal rennen en 's avonds de mantra's herhalen.

Weet je te ontsnappen wordt je achtervolgd, zwart gemaakt, failliet gemaakt en aangeklaagd voor de meest onzinnige dingen. De meeste kijken wel uit want alles wat je in de 'biecht' (de Auditing) zegt word genoteerd en later gebruikt als chantage materiaal.

Als alles faalt en je ontsnapt en spreekt je uit dan moet je vernietigd volgens de doctrine en daar zijn ze vrij goed in. Zoals een Amerikaanse rechter zei: de Scientology kerk heeft een inlichtingendienst vergelijkbaar met de FBI. Wie een half uurtje heeft kan een aardige samenvatting hier kijken

Het is een samenvatting uit allerlei documentaires en interviews en het is natuurlijk te kort en doet daarmee ook geen recht aan alles en ja het is vanuit een gezichtspunt gemaakt, maar wie slechts een half uur heeft weet daarna een hoop en kan alsnog al het bronmateriaal lezen en kijken. Niets in dat filmpje is verzonnen of onwaar: het is hooguit wat kort door de bocht in elkaar gezet. Aanrader als je snel een idee wil krijgen waar dit allemaal over gaat.
  maandag 11 februari 2008 @ 00:21:53 #253
798 voyeur
bemoeit zich
pi_56657183
En voor de mensen die liever Nederlands lezen is deze site een prima startpunt
pi_56658573
Heel veel Scientologen zijn het ook niet eens met het wangedrag van de Church. In de loop der jaren zijn veel Scientologen uit de Church of Scientology gestapt en hebben hun eigen Scientology organisaties opgericht. Deze organisaties heten samen de Freezone.

In de Freezone kun je Scientology beoefenen zonder de extreem hoge prijzen en zonder de sociale druk waar de Church of Scientology berucht om is.

Er zijn 3 Nederlandstalige freezone sites:

www.ngfc.nl : algemene freezone site

www.fzdn.nl : voorlichtingssite: wat is Dianetics, hoe werkt het, en wat kun je in een Dianetics sessie verwachten?

www.ronsorg.nl : Nederlandse homepage van de Ronsorg organisatie , de grootste Freezone organisatie van Europa.
  maandag 11 februari 2008 @ 10:29:09 #255
798 voyeur
bemoeit zich
pi_56660715
Het mag dan goedkoper zijn, het lijkt me wel erg tijd te kosten nu er plots 40 OT levels bijgekomen zijn in Ronsorg en je moet wel een levendige fantasie hebben om er in mee te gaan. Een stukje:

RON'S Org stands for Ron's Organization and Network for Standard Tech. That is what we deliver, standard dianetics and scientology tech as it was prior to 1982 (prior to the church alterations).
The upper OT levels (>OT8) were researched by Captain Bill Robertson and checked by L. Ron Hubbard. The bridge is now complete and ends at OT48 which is fully delivered at the RON'S Orgs around the world.

They (twee scientologen) both achieved outstanding results with remote-viewing. They spotted a Russian nuclear submarine through exteriorizing, they proved that a thetan can influence a magnetic field, they could read written materials through a concrete wall. This was scientifically proven. It was pure OT abilities.
Naturally the CIA could be proud of the outstanding results. But as an intelligence agency they did not want others to have the same results or to find out how it was achieved. Therefore they decided that Scientology was a "National Security Risk" where action was required. First action was to disable the founder, then infiltration and last but not least to block OT abilities.

It did not take long after this before the American government took their first action. On the 4th of December 1972 they abducted LRH in Lisbon New York and implanted suppressive entities in his space.

One of the leading suppressive beings, David Miscavige, started to become the spearheading suppression throughout whole scientology, being backed up by Meade Emory and other US government personnel. However as Meade Emory is a marcabian and David Miscavige was not, it is suspected that his body has been taken over at one time.

But the top suppression in the Marcabian hierarchy started to become exposed by Elron Elray (LRH his spiritual name) in the galaxy and that started to shift the whole game. Elron Elray (LRH) came back into contact with the Galactic Confederacy and explained the suppressive game played on earth. He informed the grand council, the protective body of our galaxy of the SP’s on the planet. The grand council met again on the planet Pearl (sector 0 of our galaxy, as seen on the image below) together with Elron Elray (who is now part of that council) and uniformly agreed on the suppression and created the non-interference and the free-zone degree. These degrees or laws are in effect now. They arrested Xenu (at that time body name Strasburg) on the 25th of Nov. 1985

The FREE ZONE DECREE was received on Earth on the 10th of November 1982 at 1030 GMT.
It states, (as relayed from Mainship, Sector 9):
Official Decree – Galactic Grand Council

1. The planet known as Teegeeack – local dialect “Earth” or Terra – Sun 12, Sector 9, is hereby declared a Free Zone. etc, etc.

Het bazelt gezellig door. Meer op RonsOrg
Als je denkt maar hoe weet die nieuwe leider Captain Bill nu dat dit allemaal waar is. Simpel:
"However the future of Teegeeack is best described by LRH himself in SOB 22, written telepathically just after his body death" waarin ElRon ElRay zelf telepathisch doorgeeft dat Captain Bill echt de man is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')