Maar met de filmpjes op andere sites gaat het goed?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:49 schreef Draca het volgende:
sencuur op youtube:
http://ipower.movielol.org/youtube-anon.php
Ik knip maar weer wat omdat het lijkt alsof je betaald wordt per letter. Je ontwijkt alle vragen, maar verdedigt het geloof en post steeds weer scientology teksten. Het woord van de here Hubbard. I don't buy it lijkt me een mooi motto voor een poster tegen scientology. Ik wil er niet voor betalen, zelfs niet per freezone tegen een luttele 25000 Euro en ik geloof het niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:47 schreef vero-legata het volgende:
Voyeur je hoeft me echt niet te geloven maar zoek jij voor de lol eens op wat de freezone is en hoe die in verhouding staat met COS. Als je dat weet en je ziet wat ik hier zoals gepost heb dan zou je wel beter weten. Als je een COS ser echt bang wilt maken moet je niet met xenu komen maar met de freezone en squirrels. Kijk ook gewoon de laatste serie eens die ik gepost heb van die komiek die 10 dagen in de freezone is en die zo goed laat zien wat scientology in de basis is als kennis zonder alle COS bullshit.
En persoonlijk vind ik jouw aantijgingen en die van papierversnipperaar echt vervelend worden omdat ik niet vind dat je op een respectvolle manier met me omgaat. Je zit hier wel gewoon met een mens te internetten en een beetje sportiviteit is wel op zijn plaats lijkt mij zelfs al delen we niet altijd dezelfde visie. Ook begin je nu weer over dat ik niet reageer op je beschuldigingen..... Ik heb je hier inmiddels drie keer op geantwoord en als jij dat antwoord niet wilt accepteren omdat jij om de een of andere reden vind dat ik jouw verantwoording zou moeten afleggen voor lisa mc pherson dan moet ik je helaas teleustellen want dat kan ik niet wil ik niet en is volledig absurd om van me te vragen omdat ik daar niets mee te maken heb.
<knip>
Ik probeer niets goed te praten overigens ik probeer je alleen inzicht te verschaffen hoe dit soort zaken vanuit mijn visie in elkaar zitten. En ook ik vind de RPF absoluut schandalig en het behandelen van ex sea org leden wat de COS doet is zoals ik het in die docus zie supernaar. Inplaats van die mensen te bedanken voor het harde werk wat ze voor je gedaan hebben geef je ze een schop na. Dat is superondankbaar en in mijn opinie ook volledig laakbaar.
Je bent niet verplicht om je religie hier te spammen. Of wel?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:47 schreef vero-legata het volgende:
En persoonlijk vind ik jouw aantijgingen en die van papierversnipperaar echt vervelend worden omdat ik niet vind dat je op een respectvolle manier met me omgaat.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 07:14 schreef Slarioux het volgende:
Serieus, ik snap niet dat je pro-Scientology kan zijn, behalve als troll of als lid van [betreffende sekte].
Eest even een leugen ontmaskeren. Ga ik later wel in op het geleuter.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:22 schreef vero-legata het volgende:
lang geleuter en vooral herhaling
Dat was mijn punt helemaal niet. Ik ben het juist met je eens dat leden van Al qaeda vast interessante filosofieen hebben, er aardige personen tussen zitten met wie je goed kan lachen. Dát was juist mijn punt. Wat ik hier mee wil aantonen is dat, hoewel deze organisatie ongetwijfeld geweldige mensen met veel humor en goedheid in zich bevat, het toch standpunten en methoden heeft die gewoon niet door de beugel kunnen. Die de hele stroming afkeurenswaardig maken. Jouw verhaal kan je door elk willekeurige sekte, cult, groepering of natie vervangen. Je gaat te weinig in op de concrete misstanden die gebaseerd zijn op beginselen van scientology, gebaseerd op Hubbard´s eigen woorden, om vervolgens te verschuilen achter de goede individuen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:25 schreef vero-legata het volgende:
Mijn argumentatie gaat wel op, door alle scientology door al quada te vervangen toon je toch precies mijn punt aan dat jullie volledig zwart wit denken. Ik geloof oprecht dat al quada ook vast interssante leden heeft en echt niet zo in en inslecht is als Amerika je doet geloven. Als Amerika mijn olie kwam jatten zou ik ook behoorlijk pissig worden. Maar blijkbaar zie jij al quaida net als scientology als volledig slecht omdat je dat aangeleerd is door je ouders, de overheid of weet ik veel wat. En dat doe je maar zodat je niet zelf eens over iets hoeft na te denken. Vanuit wiens standpunt is al quada slecht, wie heeft er voordeel bij dat jij gelooft dat al quada slecht is. Denk daar eens over na. Maar ik ben het met je eens hoor dat de COS niet goed is, mocht dat niet al duidelijk zijn.
Ja, die ene is weg. Maar moet je zien wat er voor terug is gekomen!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:31 schreef Draca het volgende:
"Message to Scientology" Removed from youtube:
http://forums.enturbulation.org/viewtopic.php?t=3335&sid=d16002d7ef2f2b9e9e5b2dae5acca836
1. De organisatie zal nooit veranderen. Men is gehouden aan de "policy letters" die Hubbard bedacht.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:52 schreef vero-legata het volgende:
Misschien begrijp je nu waarom ik niet zo een fan ben van de organisatie zelf![]()
Maar ook dat ik best wat gezien heb daar en dus weet dat veel mensen het daar prima naar de zin hebben zowel in Amsterdam als in de Sea org net zoals er trouwens mensen zijn die er een beetje bijgenaaid zijn.
En dat is ook de reden waarom ik de protesten wel interessant vind. Een regimechange zou de scientologykerk zelf namelijk ook geen kwaad doen denk ik. Uiteindelijk zou scientology heel veel voordeel erbij hebben dat ze dit soort policies los gaan laten, ze schieten namelijk vooral zichzelf ermee in de voeten.
Digg anywayquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:01 schreef Navy het volgende:
[..]
Ja, die ene is weg. Maar moet je zien wat er voor terug is gekomen!
http://ie.youtube.com/results?search_query=anonymous+scientology&search_sort=video_date_uploaded
Ik had het gezien en ik vind dat beide kanten wel hun punten hebben. Je moet bedenken dat het niet 100% zeker is dat het scientology zelf was of iemand anders die iets tegen Anonymous heeft en dat het aan de media en buitenstaanders nog moeilijk te verkopen is dat een ´kerk´ waar bekendheden als Tom Cruise in zitten in staat zou zijn om bommeldingen naar zichzelf te sturen. Heb je toevallig Wag the Dog gezien? Het is een film over hoe de Amerikaanse veiligheidsdienst een oorlog tegen Albanie simuleert om de aandacht weg te trekken van een slippertje van de president. Een van de tactieken om het te brengen was door een journalist in een persconferentie te vragen naar deze mogelijke dreiging en de persvoorlichter dit gewoon te laten ontkennen, voordat er uberhaupt iemand ook nog maar iets gehoord had over deze zogenaamde oorlogsdreiging. Het geeft aandacht aan iets waar we de aandacht nog niet willen hebben.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 06:50 schreef Navy het volgende:
Gisteren was me het dagje wel. Ik heb de video met de valse bommelding, zogenaamd afkomstig van Anonymous, op mijn website gezet om te laten zien waartoe tegenstanders van de kritische beweging en Anonymous in staat zijn. Dit meldde ik op OCMB en Enturbulation. Ik heb er een uitgebreid commentaar bij geplaatst, ook in het Engels, zodat, dacht ik tenminste, niemand zou kunnen denken dat het iets anders dan een vervalsing zou kunnen zijn. Hoon en smaad was mijn deel op Enturbulation. De topic werd verwijderd, teruggeplaatst en is nu echt verdwenen. Maar ik laat het staan, als een voorbeeld van de extreme vijandigheid van onze tegenstanders.
Vrijheid van informatie is te belangrijk om te buigen voor de eisen het te verwijderen, dus het blijft staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |