abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 29 januari 2008 @ 12:12:06 #201
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56382327
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 11:52 schreef Juan69 het volgende:
Jullie hebben toch wel in de gaten dat Henk nog steeds in de kast zit en zoekende naar de sleutel!!??
Heb je hem zien lopen over het strand.. dat loopje en zijn manier van praten.
Als dat er geen is dan weet ik het ook niet meer.. het is een homo zonder smaak en manieren maar met een aparte vorm van humor.. beetje Britse humor.
Mark my words.. één dezer dagen komt het er uit dat hij toch meer op mannen valt.
hebben de dames toch mooi geluk dat ze elkaar gevonden hebben
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56382920
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 11:07 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Dat is nu net de grap . Dat is het scherpe van een echte corpsbal.
Een beetje cynische humor zou ik goed mee kunnen leven, maar doordat Henk het te pas én te onpas gebruikt is het een stuk minder grappig vind ik. Ik bedoel, kom op zeg, als je serieus probeert uit te zoeken of 1 van de 2 dames de liefde van je leven zou kunnen zijn (en vv natuurlijk) kunnen de meeste vrouwen het toch wel waarderen als deze ook af en toe zijn serieuzere, socialere en zorgzamere kanten zou laten zien. Dat ballerige, cynische hoort ook bij hem en heeft ook zo z'n aantrekkelijke kanten, maar niet ieder moment van de dag mag ik hopen?

Daarnaast weet ik niet of je het ook als cynische humor wilt omschrijven dat Henk rustig gaat liggen slapen en de hele etensboel fijn laat staan voor de dames terwijl die boodschappen doen zijn, maar het doet mij toch teveel denken aan een verwend moederskindje. De dames zijn wél nog steeds te gast bij hem en zijn al steeds degenen die het voortouw moeten nemen om het een beetje gezellig en eetbaar te houden, dus wat mij betreft zou "de humor" daar dan toch even ophouden. Als ik hen was zou er toch een sprankje twijfel in mij groeien dat hij hen hiermee onder het mom van "grappig de lompe boer uithangen, stiekem toch een voorproefje van een evt. leven samen geeft. Eén waarbij deze intelligente dames zich na het werk alleen achter het aanrecht mogen begeven terwijl boer Henk met ondertussen z'n voeten omhoog ligt bij te komen van z'n vermoeiende dag.
I'm counting my sheep and each one that passes is another dream to ashes
And they all fall down..
  woensdag 30 januari 2008 @ 15:08:44 #203
132379 Stew
Heldenzeit
pi_56410469
Die Iljan (klop-klop-klop) bij Henk is een oud-collega van me....
Om mee samen te werken was hij wel ok, maar de uitzending van BZV was wel weer een bevestiging. Verklaard wel veel over Henk trouwens; geen ervaring met vrouwen en de enige "kennis" die hij heeft opgedaan komt van zijn corpsbalvrinden. Ik zeg:Mission Impossible
Hat irgendwer gesagt es wäre Zeit für Helden?
  woensdag 30 januari 2008 @ 16:18:35 #204
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56411984
quote:
Boer Zoent Vrouw in de disco
30 januari 2008, 15:31 (plaats uw reactie)
SNEEK (ANP) - Boeren zijn nou niet meteen de populairste discotheekbezoekers. De hippe jongemannen die dat wel denken te zijn, kunnen wel inpakken.

Boer Gerrit, bekend uit de vorige reeks Boer Zoekt Vrouw, en waarschijnlijk enkele andere boeren uit het populaire KRO-programma, gaan met een show genaamd Boer Zoent Vrouw langs discotheken, dorps- en stadsfeesten en personeelfeesten.

De vrouwelijke bezoekers van de feesten kunnen meedoen aan het melken van een koe en het wassen van overalls. Hierbij worden de dames geholpen door enkele 'onbekende' boeren. De winnares krijgt een dikke pakkerd van een boer en een lekkere rookworst, aldus organisator Theo de Ridder uit Sneek. De bekende televisieboeren delen handtekeningen uit en gaan met de dames op de foto.

,,Boeren zijn hot, ik heb er zin in'', aldus boer Gerrit Luimstra uit het Friese Kollumerpomp. De Ridder is nog in onderhandeling met andere boeren uit het televisieprogramma. De primeur van de show is op 16 februari voor discotheek Quatrebras in Noordbergum.


(plaats uw reactie
OMG
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_56412494
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:18 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

OMG
Waarom verbaasd me dat dan weer niet , dat is toch Gerrit van vorig seizoen met z'n heerlijke acties en uitspraken?
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  woensdag 30 januari 2008 @ 18:40:16 #206
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_56426050
Quatrebras is vlakbij. dat wordt een mooi feestje!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_56429633
Vandaag in de Tubantia:
quote:
Boer Frans mogelijk voor de rechter

DE LUTTE - Het is niet uitgesloten dat boer Frans Zanderink (27) uit De Lutte, een 'ster' in de KRO-datingshow Boer Zoekt Vrouw, zich voor de rechter moet verantwoorden voor het ongeoorloofd gebruik van zijn jachtgeweer.

Zondag liet hij zijn dates Joyce en Ronella met zijn buks schieten. Daarmee overtrad hij de wet Wapens en Munitie. Voor de politie kan dat reden zijn tegen hem op te treden. Daarvoor is niet nodig dat hij op heterdaad wordt betrapt. Op grond van de beelden kan de politie 'buiten heterdaad' optreden. De politie kan volstaan met een waarschuwing; een proces-verbaal ligt meer voor de hand. In dat geval kan justitie, gezien de ernst van de overtreding, niet volstaan met een boete, maar volgt vervolging.

In jagerskringen is met grote verbazing gereageerd op Zanderinks actie om twee totaal onervaren dames, een lerares en een psychiatrisch verpleegkundige, te laten schieten met een gevaarlijk jachtgeweer. Voor jagers is dat not done.

Boer Frans is recent nog maar net ontkomen aan een proces-verbaal vanwege het crossen met zijn motor in het Lutterzand. Hij scheurde wel rond voor een eerdere uitzending van het door miljoenen bekeken datingprogramma, maar dat was op eigen grond. Op niet-particulier grondgebied in het natuurgebied is dat verboden.
  Redactie Frontpage donderdag 31 januari 2008 @ 11:47:18 #209
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56429742
jemig wat een gezeik alsof die jagers nooit op blikjes schieten. of anderen op blikjes laten schieten alleen omdat frans op tv is geweest ermee, wordt hij nu vervolgd
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_56429886
Ja, dat staat er dus ook. Het is dus blijkbaar verboden, maar je moet wel op heterdaad betrapt worden. De beelden kunnen ze dus blijkbaar gebruiken om hem te vervolgen. Wel weer een gevalletje van triestheid.. Het was ook nota bene op z'n eigen grondgebied. Je mag tegenwoordig ook niks meer
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  donderdag 31 januari 2008 @ 11:58:58 #211
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56429962
Ik vind het een goede zaak. Zo'n geweer is een dodelijk wapen, daar moet je strenge regels voor hebben.
The love you take is equal to the love you make.
pi_56430378
Volgens mij is het gewoon heisa om niets. Die kerel wordt echt niet vervolgd, het is alleen maar zo dat ze het niet 'zomaar' door de vingers kunnen zien, gezien miljoenen mensen meekijken. Dat denk ik.
You're never fully dressed until you wear a smile
  Redactie Frontpage donderdag 31 januari 2008 @ 12:34:39 #213
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56430708
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 11:58 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het een goede zaak. Zo'n geweer is een dodelijk wapen, daar moet je strenge regels voor hebben.
tuurlijk, maar om nou iemand te vervolgen omdattie op blikjes heeft geschoten als je iemand neerknuppelt bij een roofoverval en op heterdaad wordt betrapt krijg je nog minder gezeik geloof ik

hypocriet tot en met dit
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_56430902
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 11:55 schreef DaFrenk het volgende:
Je mag tegenwoordig ook niks meer
Nou dat kun je wel stellen ja
Wat een onzin!

Natuurlijk moet je voorzichtig met zo'n ding omgaan, maar zag hier nu niet echt veel kwaad in.
  donderdag 31 januari 2008 @ 12:46:01 #215
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56431047
Was joyce psychiatrisch verpleegkundige? Nee toch zeker?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_56431054
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 12:19 schreef MNR het volgende:
Volgens mij is het gewoon heisa om niets. Die kerel wordt echt niet vervolgd, het is alleen maar zo dat ze het niet 'zomaar' door de vingers kunnen zien, gezien miljoenen mensen meekijken. Dat denk ik.
Dat denk ik eigenlijk ook, als het een programma was geweest met 100.000 kijkers hadden ze er niet moeilijk over gedaan.
  Redactie Frontpage donderdag 31 januari 2008 @ 12:46:45 #217
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56431069
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 12:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Nou dat kun je wel stellen ja
Wat een onzin!

Natuurlijk moet je voorzichtig met zo'n ding omgaan, maar zag hier nu niet echt veel kwaad in.
ik heb er zelf wat van geleerd hoe je een geweer moet vasthouden
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_56431087
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 12:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Was joyce psychiatrisch verpleegkundige? Nee toch zeker?
Volgens mij wel ja
  donderdag 31 januari 2008 @ 12:47:50 #219
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56431101
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 12:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Volgens mij wel ja
OMG
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_56431492
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 12:47 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

OMG
My thoughts exactly
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_56433058
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 12:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Was joyce psychiatrisch verpleegkundige? Nee toch zeker?
Hoezo, wat is het probleem?
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_56464096
oe oe nog maar paar nachtjes slapen

zouden ze peter r de vries pas om half 10 gezet hebben vanwege BZV?
what you see, is what you get!
  vrijdag 1 februari 2008 @ 18:57:59 #223
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56464261
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 12:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Nou dat kun je wel stellen ja
Wat een onzin!

Natuurlijk moet je voorzichtig met zo'n ding omgaan, maar zag hier nu niet echt veel kwaad in.
Wat naïef, zeg. Voor zo'n ding heb je een wapenvergunning nodig. Dan mag je niet zomaar een ander ermee laten schieten. Je laat iemand zonder rijbewijs toch ook niet in je auto rijden.
The love you take is equal to the love you make.
  Redactie Frontpage vrijdag 1 februari 2008 @ 19:02:45 #224
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56464372
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 18:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat naïef, zeg. Voor zo'n ding heb je een wapenvergunning nodig. Dan mag je niet zomaar een ander ermee laten schieten. Je laat iemand zonder rijbewijs toch ook niet in je auto rijden.
nou ben jij naief bezig, het gebeurt vaak genoeg dat mensen zonder rijbewijs 'een paar lesjes' krijgen. en het gebeurt ook vaak genoeg dat mensen met een buks schieten zonder vergunning.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  vrijdag 1 februari 2008 @ 19:05:57 #225
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56464445
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 19:02 schreef Etcetera het volgende:

[..]

nou ben jij naief bezig, het gebeurt vaak genoeg dat mensen zonder rijbewijs 'een paar lesjes' krijgen. en het gebeurt ook vaak genoeg dat mensen met een buks schieten zonder vergunning.
Oh, en omdat het gebeurt is het direct ook maar akkoord en in orde en zo?
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')