Zal even kijkenquote:Op zondag 3 februari 2008 20:58 schreef MaxPower het volgende:
Nederlandse TIFO-scene #12
ff de bezem erdoor?
Bedankt.quote:Op maandag 4 februari 2008 12:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Futsal website en Wereld doelpunten in de zaal
Danny loopt een beetje te spammen.
Okidokiequote:Op maandag 4 februari 2008 12:31 schreef ruud_fr het volgende:
[Tournament] Favoriete Feyenoorder aller tijden (halve fin.)
mag dicht
Is goed.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geert den Ouden volgend jaar scheidsrechter betaald voetbal?
Kan hier ook gewoon Het Geert den Ouden topic van gemaakt worden?
natuurlijk! Montana mag 36x dat plaatje gebruiken en dat is geen enkel probleem, maar gebruik IK datzelfde plaatje, dán is het ineens wél uitlokking....quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Marco van Basten moet ontslagen worden! #36
Mag ik dit uitlokking noemen?
Alleen jij hebt het persoonlijk tegen de user M0NTANA, terwijl de user M0NTANA het niet persoonlijk tegen jou heeft.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:28 schreef Tennessee het volgende:
[..]
natuurlijk! Montana mag 36x dat plaatje gebruiken en dat is geen enkel probleem, maar gebruik IK datzelfde plaatje, dán is het ineens wél uitlokking....
gebruikt hij dat dan ook met jouw avatar erin?quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:28 schreef Tennessee het volgende:
[..]
natuurlijk! Montana mag 36x dat plaatje gebruiken en dat is geen enkel probleem, maar gebruik IK datzelfde plaatje, dán is het ineens wél uitlokking....
jij als undercover mod zal dat vast wel mogenquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Marco van Basten moet ontslagen worden! #36
Mag ik dit uitlokking noemen?
Dus dit is een vrijbrief om onder het mom van een grapje andere users belachelijk te maken.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:29 schreef venomsnake het volgende:
Denk niet dat Montana hier van wakker zal liggen hoor. Grapje moet kunnen bovendien.
Ik persoonlijk moest wel om het plaatje lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |