quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:58 schreef wendywendy het volgende:
Tot hoe laat staat dat ding op schiphol?
Lui ben je zeker, word ongeveer 10 keer genoemd in dit topic.....quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:58 schreef wendywendy het volgende:
Tot hoe laat staat dat ding op schiphol?
Sorry he! Zat ff niet op te letten :$quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:08 schreef Artbij2 het volgende:
[..]
Lui ben je zeker, word ongeveer 10 keer genoemd in dit topic.....
Ik stond er ook. Airside en 160meter van de landingquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:31 schreef Piles het volgende:
Oh, en aan alle spotter-haters: ik sta er 15 juli, met scanner en camera![]()
Als je goed inzoomt op de achtergrond zie je 2 gele autos staan bij het roodwitte gebouwtje naast de baan. Hier had ik erg goed uitzicht.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:21 schreef Qebbel het volgende:
Mijn foto's van vandaag't Was druk! Was blij dat ik met de scooter was gegaan. Was geen doorkomen aan!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:29 schreef Taneli het volgende:
Ik stond even verderop, kwam rond kwart voor 9 met de auto aan en mocht - godzijdank - m'n auto in de berm parkeren!Lucky me
![]()
1.
[ link | afbeelding ]
2.
[ link | afbeelding ]
3.
[ link | afbeelding ]
4.
[ link | afbeelding ]
5.
[ link | afbeelding ]
6.
[ link | afbeelding ]
Prima, ik heb 'm 3600x2048. Als je mij een mailtje stuurt naar qebbel@hotmail.com mail ik 'm wel ff.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:26 schreef jovak het volgende:
[..]
Als je goed inzoomt op de achtergrond zie je 2 gele autos staan bij het roodwitte gebouwtje naast de baan. Hier had ik erg goed uitzicht.
Ik zou deze foto wel in een hogere kwaliteit willen hebben.
Stond jij op dat plekje naast de spottersplek ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:29 schreef Taneli het volgende:
Ik stond even verderop, kwam rond kwart voor 9 met de auto aan en mocht - godzijdank - m'n auto in de berm parkeren!Lucky me
![]()
Nah ik stond ietsje verderop van de spottersplek naast het fietspad!quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:54 schreef elcastel het volgende:
[..]
Stond jij op dat plekje naast de spottersplek ?
Gaaf ding om gezien te hebben btw, mooie kromming in de vleugels.
quote:De Airbus A380 staat nu aan Gate E 24 en is vanaf het Panoramaterras gedeeltelijk te zien. Tussen 17.00 uur en 17.30 uur zal de Airbus A380 naar verwachting vanaf de Aalsmeerbaan weer vertrekken van Schiphol.
you've got mail.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:34 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Prima, ik heb 'm 3600x2048. Als je mij een mailtje stuurt naar qebbel@hotmail.com mail ik 'm wel ff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |