onze nieuwe Rommedahlquote:Op zondag 15 februari 2009 17:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
En is er een keer een goede voorzet, is het gelijk een goal.
Als duikertje ken ik hem ook niet eigenlijk.
Het gaat echt niet alleen om deze wedstrijd, het is al de zoveelste keer dat hij ligt te janken, een aantal maanden geleden had Rene van der Gijp het er al over tijdens Voetbal International. Een leuk you-tube filmpje van jouw Hongaarse held vinden is ook geen enkel probleem. Waar ik het wel mee eens ben is dat het een goede en hele gevaarlijke voetballer is, die dit soort onzin niet nodig heeft om goed te presteren.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:11 schreef Tallie1982 het volgende:
Is hij 1 wedstrijd aanstellerig geweest zijn ze gelijk aan het zeuren. Suarez heeft dit weet ik hoeveel wedstrijden gedaan. Ik kan effe een leuk filmpje you-tuben waar hij zich echt ligt aan te stellen. Dzsudzsak is gewoon een hele goeie vleugelspeler. Hij liep Swerts wel heel vaak voorbij.
Doe maar niet.. hij is de laatste weken steeds beter gaan presteren..quote:
Je wilt dat ik mijn SCC niet verleng?quote:Op maandag 16 februari 2009 08:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mag naar Rotterdam komen... Doedelzak
Het zou me geen reet interesserenquote:Op maandag 9 maart 2009 15:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je wilt dat ik mijn SCC niet verleng?
Hij begon heel goed, daarna zijn te lange terugval.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dit wordt zijn jaar
Of hij kan weer terug naar Hongarije
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |