Verhuurd, was de openbaring bij Sparta vandaagquote:Op zondag 27 januari 2008 20:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Is die verhuurd of verkocht. Heb namelijk het hele nieuws dat ie naar Sparta ging gemist...
quote:'Feyenoord denkt aan Bayern-spits Podolski'
27/01/2008 20:25
Lukas Podolski wordt mogelijk herenigd met Roy Makaay. Feyenoord zou een poging gaan wagen de aanvaller los te weken bij Bayern.
Technisch manager Peter Bosz onthield zich tegenover Radio Rijnmond van commentaar op de berichten over een aanstaande komst van Podolski, zoals NOS Langs de Lijn wist te melden.
De Duitse international staat open voor een (tijdelijk) vertrek, omdat hij meer aan spelen wil toekomen. Met het oog op het aanstaande EK kan hij niet nog een seizoenshelft als bankzitter veroorloven. De clubleiding van Bayern staat echter niet te trappelen om niet in de problemen te komen bij blessures voor onder anderen Luca Toni.
Er zijn meer vraagtekens over een eventuele overstap naar Feyenoord, waar Podolski herenigd zou worden met oud-Bayern spits Makaay. De 22-jarige spits heeft een week voor de hervatting van de Duitse competitie een rugblessure opgelopen. Onduidelijk is hoe lang hij nodig zal hebben voor zijn herstel.
Wat zit je nou te zeiken man. Hofs zat gewoon niet in de wedstrijd, en Sahin speelde een vrij puike tweede helft. Slory was trouwens enorm bagger vandaan, kon geen bal vasthouden.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:59 schreef EnactedChaos het volgende:
He Bert, bedankt weer he![]()
Wat een fantastische instelling was t weer vandaag. "Jongens, zolang het 0-0 staat alle ballen terug op Henk he...".
Tactisch vermogen ook weer top, vooral de wissels. Als je Hofs gewoon op z'n goede plek zet hoef je 'm helemaal niet te wisselen (maar vooral als linksbuiten gebruiken in de aanval hoor). Haal dan de Guzman eruit en laat Hofs daar spelen.
Lee was inderdaad veel beter, en Slory kan tenminste nog met een snelle individuele actie de wedstrijd beslissen, nee hoor Mols erin en Sahin lekker laten staan, dat is immers zijn lievelingetje.
Alseblieft vent, ga lekker naar oranje.
Ongelooflijk.
Ohja, wel een compliment voor Landzaat trouwens![]()
Slory is altijd bagger. Type Vincken, alleen is hij minder geblesseerd.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat zit je nou te zeiken man. Hofs zat gewoon niet in de wedstrijd, en Sahin speelde een vrij puike tweede helft. Slory was trouwens enorm bagger vandaan, kon geen bal vasthouden.
Nee, inderdaad lekker om in de wedtsrijd te komen als je als linksbuiten moet fungeren.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat zit je nou te zeiken man. Hofs zat gewoon niet in de wedstrijd, en Sahin speelde een vrij puike tweede helft. Slory was trouwens enorm bagger vandaan, kon geen bal vasthouden.
Dat is toch niet zo gek als je ziet dat dat systeem niet werkt. Progressie ho maar, regressie is het toverwoord.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:41 schreef Happel het volgende:
[..]
EC zal blijven zeiken zolang mijn vriend Bert blijft vasthouden aan de 4-5-1. Moet je niet teveel op letten. Zodra er een beetje balans in het elftal zit komt het wel goed.
De Guzman was ook drama, die wil alles mooi oplossen, waardoor de helft van zijn acties mislukken.
Is AJAX jullie toch een stap voor geweest héquote:Op zondag 27 januari 2008 21:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Tyfus Bosz!!!! Waarom heeft hij geen interesse getoont in Lindgren. Die topper vertrekt nu gvd zo goed als zeker naar Amsterdam!
Bestuur tegen de muur!!!
We zijn afgetroeftquote:Op zondag 27 januari 2008 21:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Is AJAX jullie toch een stap voor geweest hé
Jullie hebben Landzaat alquote:Op zondag 27 januari 2008 21:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Tyfus Bosz!!!! Waarom heeft hij geen interesse getoont in Lindgren. Die topper vertrekt nu gvd zo goed als zeker naar Amsterdam!
Bestuur tegen de muur!!!
Phieuw, dacht al heel even dat je serieus wasquote:Op zondag 27 januari 2008 21:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
We zijn afgetroeft![]()
Feyenoord kon niet voldoen aan zijn salariseisen helaas....
Ja, man.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:00 schreef EnactedChaos het volgende:
Zo worden ze gewoon het veld ingestuurd.
Heb je weer zitten zuipen, kutkneus.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Bestuur tegen de muur!!!
je kunt beter woensdag gaan, anders ben je een dag te laatquote:Op zondag 27 januari 2008 19:48 schreef FrankyMcG het volgende:
donderdag weer vol aan de bak tegen az!
ik vond dit Lee's beste wedstrijd tot nu toe, Mols was ook weer goedquote:Op zondag 27 januari 2008 21:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat is die Lee een prutser zegGelijk verkopen als er 2 euro en een boekenbon geboden wordt. En Mols deed het wederom goed, zoals altijd in zijn invalbeurten eigenlijk. Gewoon wat vaker gebruik van maken, niet steeds de laatste 5 minuten. De Guzman was trouwens weer erg slecht, Greene speelde weer vreselijk nonchalant. Landzaat en de Cler waren eigenlijk de enige die ik goed vond spelen vandaag (en Makaay ook weer bijna niet gezien, maar dat is zijn schuld niet. Lucius kwam wel vaak goed mee op, maar verdedigend komt hij toch tekort).
Ik vind Lee echt helemaal niks. Als hij de bal heeft is het altijd hetzelfde: hij zoekt z'n tegenstander op en vervolgens komt er of een tikkie breed of balverlies. Ik heb hem werkelijk nog nooit een goede actie zien maken.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:20 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik vond dit Lee's beste wedstrijd tot nu toe, Mols was ook weer goed
Komt omdat niemand vrij loopt voor hunquote:Op zondag 27 januari 2008 21:00 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Nee, inderdaad lekker om in de wedtsrijd te komen als je als linksbuiten moet fungeren.
En het is toch te triest voor woorden hoe er aan de wedstrijd wordt begonnen? Al die ballen op Timmer, ik wordt daar echt schijtziek van. Zo worden ze gewoon het veld ingestuurd.
Voor het Europacup sfeertje.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom is het woensdag avond pas om 20.45 uur dan?
De tering wat loop jij te overdrijvenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Slory is altijd bagger. Type Vincken, alleen is hij minder geblesseerd.
EC zal blijven zeiken zolang mijn vriend Bert blijft vasthouden aan de 4-5-1. Moet je niet teveel op letten. Zodra er een beetje balans in het elftal zit komt het wel goed.
De Guzman was ook drama, die wil alles mooi oplossen, waardoor de helft van zijn acties mislukken.
omdat ik dan meer tijd heb om te zuipenquote:Op zondag 27 januari 2008 21:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom is het woensdag avond pas om 20.45 uur dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |