abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 januari 2008 @ 19:59:33 #26
71115 Rnej
I walk the line
pi_56346838
als ik dit zo allemaal lees praat je jezelf allerlei dingen aan....

nooit geschoten is altijd mis...

bovendien, de grote drempel in daten is vooral dat anderen merken dat je onzeker bent.... hoe een kerel eruit ziet boeit voor genoeg vrouwen niet hoor ... (anders zou ik ook heul erg eenzaam zijn )

en trainen geen effect? . .dan train je gewoon niet hard genoeg... je moet t wel echt willen, anders niet miepen en ermee leven
pi_56347021
quote:
Op zondag 27 januari 2008 19:42 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Daar ben ik dus niet zo goed in.
[..]

Dat gebeurt me ook wel eens. Als ik bij een band ga kijken die ik leuk vind heb ik er ook schijt aan. Dan sta ik rustig alleen op de dansvloer. Alleen ik moet het vaker hebben.
[..]

Nee, die gaan allemaal mee. "Wat veranderen? Hoezo, je ziet er toch leuk uit."
[..]

Dat probeer ik ook wel, alleen kan ik niet alles hebben.Ik probeer me wel zo te kleden dat ik niet al te dik lijk. In strakke kleding zul je mij niet zien.
[..]

En dat kan ik dus ook niet. Ten eerste is er altijd wat met die types van een datingsite. (een vriend van mij heeft er zijn vriendin en ex weg) en hebben ze allemaal de jeukzin:een dag niet gelachen is een dag niet geleefd in hun profiel. Ten tweede moet ik gevoel bij iemand hebben en als ik iemand leuk vind zoals nu dan kan ik niet met anderen daten. Dat voelt tegennatuurlijk en raar en dat andere meisje kan toch niet tegen de leuke op. Dat is ook lastig, als ik iemand leuk vind ga ik er ook voor de volle 300% voor en als ik een relatie heb is dat een hele mooie eigenschap maar nu dus niet.
[..]

Ja en nee. Ik ga ook naar FOK!meets en daar ontmoet je wel mensen. En hier op FOK! zitten wel degelijk leuke meisjes.
[sub]En eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat FOK! toch wel een onderdeel van mijn sociaal leven is geworden, van mijn "vrienden" hoef ik immers weinig te verwachten.[/sub[
Het spijt me maar dit zijn eigenlijk allemaal smoesjes om maar niets te hoeven veranderen

Inderdaad ga lekker trainen, dan voel je je vanzelf beter over jezelf en kan je wel die kleding aan

En date met meerdere ookal voelt het niet goed, en op datingsites kan je genoeg leuk vinden als dat irl niet lukt

[ Bericht 0% gewijzigd door Miss_S op 27-01-2008 20:37:08 ]
  zondag 27 januari 2008 @ 20:26:03 #28
71115 Rnej
I walk the line
pi_56347450
quote:
Op zondag 27 januari 2008 20:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Het spijt me maar dit zijn eigenlijk allemaal smoesjes om maar niets te hoeven veranderen

Inderdaad ga lekker trainen, dan voel je je vanzelf beter over jezelf en kan je wel die kleding aan

En dat met meerdere ookal voelt het niet goed, en op datingsites kan je genoeg leuk vinden als dat irl niet lukt
  zondag 27 januari 2008 @ 20:28:44 #29
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_56347509
quote:
Op zondag 27 januari 2008 17:01 schreef RealZeus het volgende:
Iedereen heeft het wel eens: momenten van onzekerheid.
Ik heb het alleen heel vaak, te vaak naar mijn zin en het belemmert me.
Het uit zich in ziekelijke jaloezie, een negatief zelfbeeld en daardoor het negatieve er uit pikken in plaats van het positieve.
Als je denkt dat het de neurotische kant op gaat met je onzekerheid moet je hele manier van denken eens onder de loep nemen. En daar kan een professioneel je beter bij helpen dan de gemiddelde fok nerd. Zoek dus niet hier voor hulp, ga naar die psych en schrijf liever je bevindingen hier zodat jij iemand anders kan helpen... Moeite doen

succes.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_56348432
Een slecht zelfbeeld komt niet voort uit onzekerheid maar andersom, ga aan jezelf beeld werken, word blij met jezelf en word bewust en trots van je goeie kanten
  zondag 27 januari 2008 @ 21:34:43 #31
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_56349045
Wat freuder zegt
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_56349144
quote:
Op zondag 27 januari 2008 21:10 schreef Freuder het volgende:
Een slecht zelfbeeld komt niet voort uit onzekerheid maar andersom, ga aan jezelf beeld werken, word blij met jezelf en word bewust en trots van je goeie kanten
Hoe?

Ik weet ook wel een paar goede dingen: ik kan goed zingen, mijn ogen zijn helderblauw en kunnen als ik me goed voel echt stralen (de welbekende pretlichtjes).

Ik weet niet hoe ik me van mezelf moet overtuigen.
pi_56349352
Ik vraag me altijd af op wat voor soort vrouwen jij je pijlen richt?
pi_56349451
quote:
Op zondag 27 januari 2008 21:46 schreef Xennia het volgende:
Ik vraag me altijd af op wat voor soort vrouwen jij je pijlen richt?
Hoe bedoel je?

Ik richt niet, ik kom wat tegen en dat is leuk of niet.

Maar daar gaat het ook niet om. Ik moet een beetje beter zelfbeeld krijgen , daar gaat het om.
pi_56349722
quote:
Op zondag 27 januari 2008 21:50 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?

Ik richt niet, ik kom wat tegen en dat is leuk of niet.

Maar daar gaat het ook niet om. Ik moet een beetje beter zelfbeeld krijgen , daar gaat het om.
Ik bedoel dus dat wanneer jij interesse hebt in vrouwen die vele malen aantrekkelijker zijn dan jij, de kans groot is dat je een blauwtje loopt en je nog onzekerder wordt.
  zondag 27 januari 2008 @ 22:10:46 #36
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_56350145
quote:
Op zondag 27 januari 2008 20:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En date met meerdere ookal voelt het niet goed, en op datingsites kan je genoeg leuk vinden als dat irl niet lukt
I beg to differ, op datingsites hebben meisjes zoveel aanbod dat het moeilijk is voor een normale man een date te krijgen, laat staan als je onzeker bent. En als je dan ook nog eens je uiterlijk niet mee hebt, dan ben je gewoon kansloos

Maar ok, dat is doemdenken. Dat is dus eigenlijk fout nr. 1 en ik maak hem zelf op dit moment. Gewoon jezelf zijn, of eigenlijk.... het beste zijn van jezelf, of jezelf 20x uitvergroot..... geen idee hoe ik het moet omschrijven, maar iemand anders kent het wellicht.... welnu, DAT helpt! In mijn geval ga ik dan spelerig/plagerig gedrag vertonen en ben ik wel mezelf maar anders dan als ik 'normaal' mezelf ben, waarin ik soms te flauw ben en soms te serieus.

Dus Zeus, wat echt helpt is jezelf zijn, maar dan zo goed als je kan zijn. Hoe je dat doet? Geen goed antwoord, het is me tot nu toe 1x gelukt en ik ben hard op weg om het nog een keer te proberen, maar ik heb wat tegenslag momenteel...... Mijn tip is gewoon weinig zorgen maken, leuke dingen doen, en proberen om met erg veel meisjes in contact te komen.
pi_56350215
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:10 schreef GambitRS het volgende:

[..]

I beg to differ, op datingsites hebben meisjes zoveel aanbod dat het moeilijk is voor een normale man een date te krijgen, laat staan als je onzeker bent. En als je dan ook nog eens je uiterlijk niet mee hebt, dan ben je gewoon kansloos
En dat is in het echte leven niet zo?
pi_56350280
quote:
Op zondag 27 januari 2008 21:58 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik bedoel dus dat wanneer jij interesse hebt in vrouwen die vele malen aantrekkelijker zijn dan jij, de kans groot is dat je een blauwtje loopt en je nog onzekerder wordt.
Dat ligt er aan, wat voor uitstraling ze heeft. Kijk, er zijn ook zat mooie vrouwen die dusdanig arrogant kijken dat ik er niks aan vind.
En er zijn van allerlei types de revue gepasseerd, van dik tot dun , van blond tot donker.

Maar goed, als mijn zelfbeeld niet goed is is dat natuurlijk niet aantrekkelijk, zeker als ik daar zo onzeker van word dat ik elke keer helemaal naar word als er ook maar een iets knappere kerel in haar buurt komt.

Dat schiet natuurlijk niet echt op en de pest is: ik weet verstandelijk gezien ook prima dat het nergens op slaat.
De meeste vrouwen die ik ken zijn hartstikke gek met mij en ze voelen zich ook op hun gemak bij me.

Maar op de een of andere manier overruled mijn onzekere gevoel mijn verstand volkomen op dat soort momenten dat het fout zou kunnen gaan. En dat moet er uit.

Het zou mijn leven leuker maken en mijn uitstraling een stuk beter en mooier maken.
pi_56350845
30 Jaar en je praat nog steeds over meisjes, volgens mij kun je beter naar vrouwen gaan kijken
BlaBlaBla
pi_56351044
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:12 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En dat is in het echte leven niet zo?
Ja, absoluut.

Mijn slechte zelfbeeld heeft daar ook mee te maken.
Ik was altijd het broertje, dat idee. Toppunt was het meisje dat zei:"Ik wilde dat mijn vriend zo was als jij."

Maar goed, dat heb ik wel afgeleerd, als ze goede vrienden willen zijn , niet met mij. Alles of niets, en niets er tussen in.
pi_56351110
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:33 schreef Soldier2000 het volgende:
30 Jaar en je praat nog steeds over meisjes, volgens mij kun je beter naar vrouwen gaan kijken
Vrouwen/meisjes whatever.
pi_56351182
quote:
Op zondag 27 januari 2008 17:47 schreef Curri het volgende:
je bent in de 30 en nog onzeker? Duidelijk psycholoog
Want 30-plussers voelen zich nooit eens onzeker?
pi_56351268
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:41 schreef RealZeus het volgende:

[..]
Toppunt was het meisje dat zei:"Ik wilde dat mijn vriend zo was als jij."
Dat is toch alleen maar mooi.
  zondag 27 januari 2008 @ 22:52:01 #44
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_56351344
Oxazepam slikken en masturberen.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_56351347
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:41 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja, absoluut.

Mijn slechte zelfbeeld heeft daar ook mee te maken.
Ik was altijd het broertje, dat idee. Toppunt was het meisje dat zei:"Ik wilde dat mijn vriend zo was als jij."

Maar goed, dat heb ik wel afgeleerd, als ze goede vrienden willen zijn , niet met mij. Alles of niets, en niets er tussen in.
Ken je het boekje masterfllirt toevallig?
pi_56351678
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:33 schreef Soldier2000 het volgende:
Vrouwen van 30 zijn ook meisjes
pi_56353901
Ik herken echt precies wat je zegt. Ik weet dat ik geen hobbit ben, ik weet dat ik niet de domste ben, en toch voel ik me altijd lelijk, dom, slechter dan de anderen.

En ik wil eigenlijk ook wel weten hoe ik er van af moet komen.

Ik heb overig al wel langere tijd een vriend, maar soms kan ik het me nog steeds niet voorstellen dat ie echt voor mij gaat enzo .
pi_56354566
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:49 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Dat is toch alleen maar mooi.
Vind je? Ik vond er niks moois aan, ik dacht op dat moment alleen:"Wat doe je dan nog bij hem?"

Uiteraard weer te schijterig om dat te zeggen.
  maandag 28 januari 2008 @ 08:59:11 #49
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_56355749
quote:
(...)
Zijn hier mensen die het herkennen? Die het hebben of gehad hebben en hoe kwam je er uit?
* MrManiak checkt zich in.

Een hele goede tip om jezelf meer te respecteren en te waarderen is het volgen van theaterlessen. Je kan je expressief uiten en sommige theatergroepen hebben na een periode ook en vorostelling die ze op de planken zetten.
Ikzelf zit ook in een theatergroep (derde jaar alweer) en het is een heerlijke uitlaatklep voor emoties en gevoelens. Try it .
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  maandag 28 januari 2008 @ 09:20:51 #50
201655 Audifan
What else...
pi_56356007
quote:
Iedereen heeft het wel eens: momenten van onzekerheid.
Ik heb het alleen heel vaak, te vaak naar mijn zin en het belemmert me.
Het uit zich in ziekelijke jaloezie, een negatief zelfbeeld en daardoor het negatieve er uit pikken in plaats van het positieve.
Meestal zeg ik dan dingen die niet verstandig zijn en als ik wil dat mensen dichterbij komen jaag ik ze daar door juist weg.

Het erge is: ik weet het. Ik weet het allemaal. Ik ben niet de knapste maar ook niet de lelijkste en de dikste op de wereld. Ik ben best ok, maar die onzekerheid maakt me zo aan het twijvelen, ik voel me dan zo onrustig, het is haast paniekerig te noemen.

En ik wil er vanaf: het belemmert me en het maakt mijn leven minder leuk.
Wees gerust.. je bent zeker niet de enige die hier veel last van heeft!
Op dit moment probeer ik in mijn hoofd momenten te verzamelen waarin ik erg onzeker en juist totaal niet onzeker was.

Meestal is er bij mij wel een duidelijke aanleiding voor mijn onzekerheid te vinden.
B.v. vanmorgen nog bij de kapper. "Goedemorgen "Audifan" hoe is het?" Bam.. en meteen een rooie kop!
Waarom??
Toen ik in de auto zat, was ik al steeds in mn spiegel aan het kijken. Ik had aardige wallen (kort geslapen), niet geschoren en mijn haar zat dus totaal niet.
Als ik dan zo'n kapperszaak binnenkom en iedereen kijkt je aan.... damn..
Natuurlijk moet ik gewoon denken.. "fuck it.." maar dat lukt nog niet vaak genoeg.

Ander voorbeeld...
Zaterdag in de discotheek... voelde ik mij gewoon top. Ik weet van mijzelf dat ik leuk dans... nieuwe kleding aan.. etc... voelde mij gewoon top. Op dit soort momenten klim ik ook zo op een podium etc...
Totdat er een leuk meisje naast mij ging dansen.. toen sloeg ik eigenlijk meteen dicht.
Omdat dan alles door mijn hoofd spookt... "Shit.. wat een leuk meisje!" "Wat moet ik zeggen..." "Ik wil haar wel zoenen... dan heb ik alleen nog nooit gedaan.. zal ze vast wel merken..."

Op dat soort momenten ga ik mij dat juist extreem anders gedragen, dan zoals als ik zelf ben. En vervolgens krijg ik van vriendinnen van haar te horen, dat ik zo vreselijk arrogant ben.

Van dit soort momenten probeer ik wat te leren.. maar erg snel maak ik geen vooruitgang.
Ik ben overigens 22.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')