Vergeleken Ogararu wel jaquote:Op zondag 27 januari 2008 16:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Silva. Die speelde vandaag een solide wedstrijd
Ajax speelde matig en heeft de benodigde kansen niet gemaakt.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoi Hou![]()
Kun je ook tegen je maat Cyberia18 zeggen![]()
Hoe speelde ajax eigenlijk vandaag (serieuze vraag)?
Wordt nog spannendquote:
5 toch? Maar inderdaad spannend. Iedereen is gewoon slechtquote:Op zondag 27 januari 2008 17:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Die 6 punten zeggen deze competitie ook niet veel, alles zo close.
Wie de kampioen ook wordt, het aantal behaalde punten zal dramatisch zijn.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
5 toch? Maar inderdaad spannend. Iedereen is gewoon slecht![]()
Behalve Heerenveen en Groningen natuurlijk..maar verder is het zo wisselvallig.
Whoops, ik vergeet een club.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
5 toch? Maar inderdaad spannend. Iedereen is gewoon slecht![]()
Behalve Heerenveen en Groningen natuurlijk..maar verder is het zo wisselvallig.
Alcides is écht niet meer zwak hoor..TImmy Simons speelt beroerder de laatste tijd. En Afellay bedoel je volgens mij die niet van de partij is? Dat is inderdaad balen ja. Maar Aissati kan waarschijnlijk spelenquote:Op zondag 27 januari 2008 17:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Steek
Silva-Heitinga-Vermaelen-Furby
Gabri-Perez-Davids
Rommedahl (het zal wel weer)-Huntelaar-Suarez
Zo beginnen we woensdag neem ik gewoon aan. In dat geval zie ik ons wel als de favoriet aangezien PSV hun, met afstand, gevaarlijkste man niet van de partij is.
Kromkamp en Alcides zijn hun zwakke schakels, bij ons Furby. Oftewel: 2-1.
Alcides speelt te laatste tijd iets beter.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Steek
Silva-Heitinga-Vermaelen-Furby
Gabri-Perez-Davids
Rommedahl (het zal wel weer)-Huntelaar-Suarez
Zo beginnen we woensdag neem ik gewoon aan. In dat geval zie ik ons wel als de favoriet aangezien PSV hun, met afstand, gevaarlijkste man niet van de partij is.
Kromkamp en Alcides zijn hun zwakke schakels, bij ons Furby. Oftewel: 2-1.
En jij verwacht dat hij zich opeens als een waardige vervanger kan manifesteren?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Alcides is écht niet meer zwak hoor..TImmy Simons speelt beroerder de laatste tijd. En Afellay bedoel je volgens mij die niet van de partij is? Dat is inderdaad balen ja. Maar Aissati kan waarschijnlijk spelen
Agreed!quote:Op zondag 27 januari 2008 17:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Zullen we het hier nu na een paar dagen eens weer gewoon over Ajax hebben? Ik meen te herinneren dat dit namelijk het Ajax Topic was. Het gaat echter de laatste dagen alleen maar over feyenoord en psv. Beetje irritant. Zouden de mods daar ook op kunnen letten? Wij als Ajacieden krijgen vaak te horen dat we irritant aanwezig zijn, terecht of niet, maar hier is het de laatste tijd echt zum kotsen hoe sommige users zich manifesteren...
Check, maar we kunnen natuurlijk ook niet altijd en overal aanwezig zijn. De topics gaan namelijk vrij hard.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Zouden de mods daar ook op kunnen letten?
Eens eens eens.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Zullen we het hier nu na een paar dagen eens weer gewoon over Ajax hebben? Ik meen te herinneren dat dit namelijk het Ajax Topic was. Het gaat echter de laatste dagen alleen maar over feyenoord en psv. Beetje irritant. Zouden de mods daar ook op kunnen letten? Wij als Ajacieden krijgen vaak te horen dat we irritant aanwezig zijn, terecht of niet, maar hier is het de laatste tijd echt zum kotsen hoe sommige users zich manifesteren...
quote:'Mysterieuze middenvelder Ajax is Lindgren'
De geruchten over de interesse van Ajax in Rasmus Lindgren worden steeds hardnekkiger. Volgens de laatste speculaties is de Zweed 'de mysterieuze middenvelder' die trainer Adrie Koster zondag aankondigde.
Lindgren zou een gelimiteerde transfersom hebben vastgesteld in zijn contract. Ajax heeft volgens de laatste berichtgeving dat onbekende bedrag geboden, waardoor FC Groningen een overstap niet meer in de weg zou kunnen staan.
De middenvelder heeft in zijn prille loopbaan al een verleden bij Ajax opgebouwd. Lindgren kwam voor zijn komst in Groningen uit voor de Amsterdammers, maar viel daar buiten de boot. Zijn groei onder Ron Jans zou Ajax geimponeerd hebben.
Dat jij daar eenquote:Op zondag 27 januari 2008 17:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En jij verwacht dat hij zich opeens als een waardige vervanger kan manifesteren?
Daar mist hij simpelweg wedstrijdritme voor, hetgene waar hij al maanden op hoopt.
Een Ajacied is ook welkom in het PSV topic, mits hij zich fatsoenlijk kan gedragen. Een discussie op normale toon is juist goed voor de levendigheid van een topic.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Goede speler toch?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:26 schreef Houniet het volgende:
Lindgren, dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |