Dat nog niet eens. We halen meer spelers uit Groningen dan uit Kaapstad.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:06 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
FC groningen is gewoon het Ajax Cape Town van het noorden
Klopt al zijn dei van Cape Town weer 'gratis'. Al steek je gewoon geld in die club, geen idee hoeveel.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat nog niet eens. We halen meer spelers uit Groningen dan uit Kaapstad.
Nee. De eerste 3 spelers mocht Ajax gratis hebben, na die 3 betaald Ajax gewoon een bedrag aan CT.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klopt al zijn dei van Cape Town weer 'gratis'. Al steek je gewoon geld in die club, geen idee hoeveel.
Hmm grote kans dat hij komt, goede versterking!quote:Op zondag 27 januari 2008 16:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoorde dat het Fabregas wordt.
Ik hoorde het van de vrouw van m'n buurman d'r nicht die in London werkt dat haar buurman bevriend is met de schoonmaker die dat hoorde via de vrouw van de materiaalman, waar hij een affaire mee had.
Dan komt Van Basten dus zeker niet.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:13 schreef devv05 het volgende:
Ik denk van Bommel
Nou ja, het zou een verrassing zijn..
quote:Op zondag 27 januari 2008 16:13 schreef devv05 het volgende:
Ik denk van Bommel
Nou ja, het zou een verrassing zijn..
Da's wel zo makkelijk scouten voor Martin. Hij hoeft alleen maar op Fok te kijken.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:07 schreef Houniet het volgende:
Kanu.
Inderdaad.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:18 schreef Zwansen het volgende:
Seedorf naar Ajax?
Dan zie ik nog eerder Ronaldinho, Messi en Elvis Presley met Foppe meegaan naar Peking.
Vind jij dat Luque zijn salaris ook daarwerkelijk verdient? Dan heeft Feyenoord toch juist goed gehandeld door Landzaat aan te trekken? Of is het gewoon jaloezie van de Ajacieden?quote:
Ja de derde is er net, vanaf nu moeten ze betalen.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee. De eerste 3 spelers mocht Ajax gratis hebben, na die 3 betaald Ajax gewoon een bedrag aan CT.
quote:Op zondag 27 januari 2008 16:26 schreef Wooldoor het volgende:
Keek Koster maar op Fok, ik denk dat hier af en toe best betere keuzes staan dan die hij maakt.
Jeuhjquote:
Klopt, geen daglicht door dat dak.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Sjonge jonge.. wat een kut stadion is het ook he.. net een sporthal.. de ArenA is kut.. maar het Gelredome is nog veel erger.. tering..
Ja maar als jij even terugleest kun je zien dat het nu ook niet goed is. Landzaat bij Feyenoord, Luque bij Ajax.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jaloezie vanwege Landzaat?.
Als je de topics terugleest kan je zien dat nagenoeg iedereen hier tegen de komst van Landzaat was. En als je de feyenoorders eens in de Oranje-topics leest, begrijp ik niet dat ze er nu opeens zo blij mee zijn..
Overigens verliest Twente net in eigen huis van Sparta.!!!!!!!!!!!!!111111111
enquote:
Dan denk ík van, wie is er hier nu eigenlijk zieligquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |