quote:Op zondag 27 januari 2008 14:37 schreef jna het volgende:
Na die 1-2 leek het wel alsof ze het wel weer genoeg vonden. Toen konden ze echt de wedstrijd beslissen door even door te gaan.
Dat dan weer wel.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vond Silva echt een verademing tenopzichte van Oga en Colin.
Teveel 100% kansen gemist vandaag, dramatisch.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:37 schreef S-Two het volgende:
Ik hoor dus weer dat we het weer verneukt hebben. Leuk.
Idd, Leo viel heel zwak in. Verder werd 't ook wel erg vaak beetje makkelijk van afstand geprobeerd zonder enig succes.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:32 schreef denthemen het volgende:
Volgens mij is het niet alleen Rommedahl hoor die in aanvallend opzicht veel heeft gemist, ook Huntelaar, Leo etc
Dat is 90% zeker 3 of 4 wedstrijden puntverlies.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:38 schreef Urquhart het volgende:
En dan hebben we nog een aantal van die leuke uitwedstrijden in het vooruitzicht
Twente uit
Heerenveen uit
Psv uit
Groningen uit
Nac uit
Roda uit
Hetzelfde verhaal
Wij gaan echt niet meer kampioen worden.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:38 schreef Urquhart het volgende:
En dan hebben we nog een aantal van die leuke uitwedstrijden in het vooruitzicht
Twente uit
Heerenveen uit
Psv uit
Groningen uit
Nac uit
Roda uit
Hetzelfde verhaal
Ach dat valt ook wel mee. Silva speelde een slechte tot redelijk wedstrijd. Veel verkeerde inspeel ballen, lange ballen waar niemand iets mee kan etc.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vond Silva echt een verademing tenopzichte van Oga en Colin.
Leo moet ook gewoon een keer een basisplaats krijgen, na de 2-2 was Ajax nergens meer en neem dan je team maar op sleeptouw als Leo zijnde. Overigens vond ik de kans van Gabri echt de grootste blunder, die MOET hangen...quote:Op zondag 27 januari 2008 14:40 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Idd, Leo viel heel zwak in. Verder werd 't ook wel erg vaak beetje makkelijk van afstand geprobeerd zonder enig succes.
Nee, tenzij Kuffour opeens de Messias achterin wordt, maar dat zie ik ook niet snel gebeuren.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wij gaan echt niet meer kampioen worden.
Verademing, alleen nu gaat er nog meer vanaf linksquote:Op zondag 27 januari 2008 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar ehm, wat zijn de eerste, voorzichtige meningen over Silva na zijn eerste wedstrijd?
Vraag me af wie er voor Kuffour dan naar de bank moet ...quote:Op zondag 27 januari 2008 14:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, tenzij Kuffour opeens de Messias achterin wordt, maar dat zie ik ook niet snel gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |