ohquote:Op zondag 27 januari 2008 13:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
In 1926 waren we al kampioen gek
Maar goed, voorlopig 0-3
Dat Ajax helemaal niet zo dominant was als jij jezelf wilt doen geloven.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
3 serieuze 100% kansen? Wat is je punt?
Heracles is opgericht in 1903 en behoort tot een van de oudste voetbalverenigingen in Nederland. Het is een club met een rijke historie waarin diverse landskampioenschappen voorkomen. De uitstraling van een club met zo'n rijke historie is natuurlijk enorm,quote:Op zondag 27 januari 2008 13:19 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
want?
Herales is toch ook gewoon een kut club zonder traditie
True, en ons middenveld speelt met 2 controleurs toch wel redelijk in dienst van Garcia. Ik denk dat Verbeek dat niet wil doen.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:30 schreef Drasss het volgende:
[..]
Kijk zelf eens waar Heerenveen staat?
Liever ADOquote:Op zondag 27 januari 2008 13:31 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
oh![]()
Maar dan vind ik het nog een kut club, ik zie liever Ado in de eredivisie
De vraag is of je iets 'domineren' kan noemen als je 3 "100%-kansen" achter elkaar naast schiet.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
3 serieuze 100% kansen? Wat is je punt?
Hoe vertekenendquote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Liever ADONu praat je echt poep
Al dat schorem.
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
True, en ons middenveld speelt met 2 controleurs toch wel redelijk in dienst van Garcia. Ik denk dat Verbeek dat niet wil doen.
Euh na de 1-0 was het zoals gezegd eenrichtingsverkeer. De hele aanval van Vitesse kwam niet meer in zicht en Ajax speelde voor het grootste gedeelte op hun helft. Het enige noemenswaardige detail vanuit Vitesse kant is dat ze om de haverklap een kaart pakte, typerend.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:32 schreef Yozzz het volgende:
[..]
De vraag is of je iets 'domineren' kan noemen als je 3 "100%-kansen" achter elkaar naast schiet.
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:34 schreef Blawh het volgende:
Wetzel: ''Misschien een puntje bij Heerenveen, dan thuis winnen van Heracles en met een goed gevoel carnaval in''
Whine whine.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Euh na de 1-0 was het zoals gezegd eenrichtingsverkeer. De hele aanval van Vitesse kwam niet meer in zicht en Ajax speelde voor het grootste gedeelte op hun helft. Het enige noemenswaardige detail vanuit Vitesse kant is dat ze om de haverklap een kaart pakte, typerend.
Adoquote:Op zondag 27 januari 2008 13:31 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
oh![]()
Maar dan vind ik het nog een kut club, ik zie liever Ado in de eredivisie
Behoorlijke kansen van Vitesse toch gezien hoor, in de eerste helft. Hoe krijg je anders 5 schoten op goal voor elkaar?quote:Op zondag 27 januari 2008 13:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Euh na de 1-0 was het zoals gezegd eenrichtingsverkeer. De hele aanval van Vitesse kwam niet meer in zicht en Ajax speelde voor het grootste gedeelte op hun helft. Het enige noemenswaardige detail vanuit Vitesse kant is dat ze om de haverklap een kaart pakte, typerend.
Ja dat is ook onzinquote:Op zondag 27 januari 2008 13:33 schreef MaxC het volgende:
[..]
Hoe vertekenend![]()
Van die 7 schoten waren minstens 4 alleen voor de keeper
Idd, valt allemaal wel mee, vitesse countert goed.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Whine whine.
Ajax overheerste, maar het balbezit was gewoon 50/50. Dus dat eenrichtingsverkeer valt best mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |