quote:Op zondag 27 januari 2008 13:10 schreef Dos37 het volgende:
geen topclub kan winnen in Venlo en Heracles staat 0-2 voor
Dat krijg je met al die Groningers he..quote:Op zondag 27 januari 2008 13:13 schreef RayMania het volgende:
Dra-ma-tisch. Wat een contrast tussen thuis -en uitwedstrijden.
IDDquote:
Vlieg op joh zakkenwasser.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:16 schreef TornadoDK het volgende:
Heracles is kut![]()
Ik hoop dat ze zo snel mogelij degraderen.
en Ajax doe nou eens scoren
dit IS Vitesse.. scoren en dan lekker hangenquote:Op zondag 27 januari 2008 13:18 schreef Dos37 het volgende:
Ik vind fietstas echt gewoon slecht.
Opbokken!quote:Op zondag 27 januari 2008 13:18 schreef Dos37 het volgende:
Ik vind fietstas echt gewoon slecht.
Hij had moeten kappen en met links moeten voorgeven op de tweede paal.quote:
Stumper donder toch op man, we bestaan al meer dan 100 jaar.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:19 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
want?
Herales is toch ook gewoon een kut club zonder traditie
Hoezo we gaan gewoon winnen hoorquote:
1-0 achterquote:Op zondag 27 januari 2008 13:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hoe doet $ilva het?
dat wil nog niet zeggen dat je traditie hebt.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Stumper donder toch op man, we bestaan al meer dan 100 jaar.
Idioot.
Kom eens met fatsoenlijke argumenten.
ben bang van niet. Ajax had de nul moeten houden om een kans te maken. dit is ideaal voor vitesse.. die kunnen nu lekker hangen en hun kansje afwachten.quote:
Eens. 1-3quote:Op zondag 27 januari 2008 13:25 schreef Houniet het volgende:
We gaan winnen, ik meen het [ afbeelding ].
In 1926 waren we al kampioen gekquote:Op zondag 27 januari 2008 13:23 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
dat wil nog niet zeggen dat je traditie hebt.
en ik geef mijn mening Heracles is kut dat wil niet zeggen dat het meteen een feit is(alleen Excelsior is nog erger)
Dude... kijk serieus eens naar de schoten op goalquote:Op zondag 27 januari 2008 13:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Kut fietstassen. Na de 1-0 was er maar één ploeg die er domineerde.
En mijn god de kans van Gabri had er gerust in gemogen hoor. Voor de rest had Suarez ook een 100% kans alleen hij moet de bal eens rustig aannemen in plaats van gelijk hopeloos te schieten.
snap niet dat die garcia garcia bij heerenveen geen speeltijd kreeg. Bedoel is echt een onderschatte speler, die jongen haalt persoonlijk heracles uit het slop.quote:
Dacht al dat ik de enige was die het niet helemaal begreep.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:28 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Dude... kijk serieus eens naar de schoten op goal
Kijk zelf eens waar Heerenveen staatquote:Op zondag 27 januari 2008 13:29 schreef ASroma het volgende:
[..]
snap niet dat die garcia garcia bij heerenveen geen speeltijd kreeg. Bedoel is echt een onderschatte speler, die jongen haalt persoonlijk heracles uit het slop.
3 serieuze 100% kansen? Wat is je punt?quote:Op zondag 27 januari 2008 13:28 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Tjah 2 100% kansen over de goal geschoten vanaf 10 meter, eerst suarez en dan gabri dusquote:Op zondag 27 januari 2008 13:28 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Hij niet alleen, ook de nieuwe speelwijze.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:29 schreef ASroma het volgende:
[..]
snap niet dat die garcia garcia bij heerenveen geen speeltijd kreeg. Bedoel is echt een onderschatte speler, die jongen haalt persoonlijk heracles uit het slop.
Hij is echt een held ja, ik wist dat hij aardig goed kan voetballen, maar dat hij zo goed is had ik niet verwacht. Jammer dat we maar een half jaar van hem mogen genieten.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:29 schreef ASroma het volgende:
[..]
ohquote:Op zondag 27 januari 2008 13:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
In 1926 waren we al kampioen gek
Maar goed, voorlopig 0-3
Dat Ajax helemaal niet zo dominant was als jij jezelf wilt doen geloven.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
3 serieuze 100% kansen? Wat is je punt?
Heracles is opgericht in 1903 en behoort tot een van de oudste voetbalverenigingen in Nederland. Het is een club met een rijke historie waarin diverse landskampioenschappen voorkomen. De uitstraling van een club met zo'n rijke historie is natuurlijk enorm,quote:Op zondag 27 januari 2008 13:19 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
want?
Herales is toch ook gewoon een kut club zonder traditie
True, en ons middenveld speelt met 2 controleurs toch wel redelijk in dienst van Garcia. Ik denk dat Verbeek dat niet wil doen.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:30 schreef Drasss het volgende:
[..]
Kijk zelf eens waar Heerenveen staat?
Liever ADOquote:Op zondag 27 januari 2008 13:31 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
oh![]()
Maar dan vind ik het nog een kut club, ik zie liever Ado in de eredivisie
De vraag is of je iets 'domineren' kan noemen als je 3 "100%-kansen" achter elkaar naast schiet.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
3 serieuze 100% kansen? Wat is je punt?
Hoe vertekenendquote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Liever ADONu praat je echt poep
Al dat schorem.
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
True, en ons middenveld speelt met 2 controleurs toch wel redelijk in dienst van Garcia. Ik denk dat Verbeek dat niet wil doen.
Euh na de 1-0 was het zoals gezegd eenrichtingsverkeer. De hele aanval van Vitesse kwam niet meer in zicht en Ajax speelde voor het grootste gedeelte op hun helft. Het enige noemenswaardige detail vanuit Vitesse kant is dat ze om de haverklap een kaart pakte, typerend.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:32 schreef Yozzz het volgende:
[..]
De vraag is of je iets 'domineren' kan noemen als je 3 "100%-kansen" achter elkaar naast schiet.
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:34 schreef Blawh het volgende:
Wetzel: ''Misschien een puntje bij Heerenveen, dan thuis winnen van Heracles en met een goed gevoel carnaval in''
Whine whine.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Euh na de 1-0 was het zoals gezegd eenrichtingsverkeer. De hele aanval van Vitesse kwam niet meer in zicht en Ajax speelde voor het grootste gedeelte op hun helft. Het enige noemenswaardige detail vanuit Vitesse kant is dat ze om de haverklap een kaart pakte, typerend.
Adoquote:Op zondag 27 januari 2008 13:31 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
oh![]()
Maar dan vind ik het nog een kut club, ik zie liever Ado in de eredivisie
Behoorlijke kansen van Vitesse toch gezien hoor, in de eerste helft. Hoe krijg je anders 5 schoten op goal voor elkaar?quote:Op zondag 27 januari 2008 13:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Euh na de 1-0 was het zoals gezegd eenrichtingsverkeer. De hele aanval van Vitesse kwam niet meer in zicht en Ajax speelde voor het grootste gedeelte op hun helft. Het enige noemenswaardige detail vanuit Vitesse kant is dat ze om de haverklap een kaart pakte, typerend.
Ja dat is ook onzinquote:Op zondag 27 januari 2008 13:33 schreef MaxC het volgende:
[..]
Hoe vertekenend![]()
Van die 7 schoten waren minstens 4 alleen voor de keeper
Idd, valt allemaal wel mee, vitesse countert goed.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Whine whine.
Ajax overheerste, maar het balbezit was gewoon 50/50. Dus dat eenrichtingsverkeer valt best mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |