is ook wel weer zo jah, maar weet je straks wordt ie weer terug gehaald naar Madrid, mag ie in dienst van sneijder gaan spelenquote:Op zondag 27 januari 2008 13:30 schreef Drasss het volgende:
[..]
Kijk zelf eens waar Heerenveen staat?
Volgende week zit ik misschien ook wel verkleed in het stadion hoor.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik zie die clowns ook niet meer met hun kostuums.
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Volgende week zit ik misschien ook wel verkleed in het stadion hoor.
2 jaar geleden was Ajax-thuis niet meer dan een tussendoortje van carnaval.
UBRY IS EEN SULTAN! DE AJACIED VAN HET JAAR !!!!!!!1111quote:Op zondag 27 januari 2008 13:38 schreef RayMania het volgende:
Urby, wat een held. Geweldige speler, terechte selectie in Oranje.
Denk het niet, deze trainers zien in dat met 11-man achter de bal niet de beste methode is.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Als Heracles het zichzelf nu maar niet moeilijk gaat maken, dat zou nog best wel kunnen.
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:38 schreef RayMania het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:38 schreef RayMania het volgende:
Altijd al gevonden trouwens. heel klein dipje, maar dat hebben de beste spelers.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:38 schreef RayMania het volgende:
Gewoon blijven voetballen, niet achteruit gaan lopen.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Als Heracles het zichzelf nu maar niet moeilijk gaat maken, dat zou nog best wel kunnen.
Doe mij die glazen bol.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:36 schreef Chadi het volgende:
Binnen 5 minuten is het 1-1
Sarcasme druipt er vanafquote:Op zondag 27 januari 2008 13:38 schreef RayMania het volgende:
heerlijk hoe die verdediger instapt en daardoor de ruimte creëert voor Urbyquote:
WAT EEN BLUNDER!quote:
Das lekker wakker worden he?quote:Op zondag 27 januari 2008 13:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wtfffffff
KNJBquote:Op zondag 27 januari 2008 13:42 schreef Chadi het volgende:
Buitenspel 100%
Whehe hele seizoen nog niet meer dan 2 goals gemaakt in een wedstrijdquote:Op zondag 27 januari 2008 13:43 schreef Blawh het volgende:
GEWELDIG DIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DE WERELD OP ZIJN KOP.
iddquote:Op zondag 27 januari 2008 13:42 schreef SoupNazi het volgende:
Reken maar dat er nu een rode kaart voor een speler van Vitesse komt.
Inderdaadquote:Op zondag 27 januari 2008 13:43 schreef Cheiron het volgende:
Nee, geen buitenspel. Overigens had die bal er wel in 1 keer ingemogen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |