Dat is juist het probleem; je kan er (regelementair) niks aan doen, maar irritant is het welquote:Op zondag 27 januari 2008 11:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Haha, je mag zo inconsistent zijn als je wilt. Als je met links en rechts kunt serveren mag dat ook. Onderhands, bovenhands, je hoeft echt niet elke keer hetzelfde te doen.
Onderhands?.. Kan me een wedstrijd van Hingis tegen Graf herinneren waar het niet mochtquote:Op zondag 27 januari 2008 11:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Haha, je mag zo inconsistent zijn als je wilt. Als je met links en rechts kunt serveren mag dat ook. Onderhands, bovenhands, je hoeft echt niet elke keer hetzelfde te doen.
Michael Changquote:Op zondag 27 januari 2008 11:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat magquote:Op zondag 27 januari 2008 11:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Onderhands?.. Kan me een wedstrijd van Hingis tegen Graf herinneren waar het niet mocht
Please help mequote:Op zondag 27 januari 2008 11:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verdomme, huiskamer vol visite bij mn ouders, kan het niet zien. Is er ergens een stream?
zie OPquote:Op zondag 27 januari 2008 11:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verdomme, huiskamer vol visite bij mn ouders, kan het niet zien. Is er ergens een stream?
Okeej.. daar was toen anders veel om te doen. Graf vond het toch valsspelen o.i.d. En de ref bemoeide zich er ook flink tegenaan.quote:
quote:
ik vrees hetquote:
Het publiek kon het niet waarderen, maar dat neemt niet weg dat het gewoon mag.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Onderhands?.. Kan me een wedstrijd van Hingis tegen Graf herinneren waar het niet mocht
Thanks for the answer!quote:Op zondag 27 januari 2008 12:03 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het publiek kon het niet waarderen, maar dat neemt niet weg dat het gewoon mag.
BBCquote:Op zondag 27 januari 2008 12:05 schreef tong80 het volgende:
Wat een vreselijk emotileoos commentaar op eurosport. Maar snel naar Ned-1 nu
Die beginnen te vaak over Murray. Ik ben overgeschakeld naar Sporza. Die lopen bovendien een seconde of twee voor.quote:
Heb jij weleens posts zonder diequote:Op zondag 27 januari 2008 12:05 schreef tong80 het volgende:
Wat een vreselijk emotileoos commentaar op eurosport. Maar snel naar Ned-1 nu
Hoeveel staat het dan bij jou?quote:Op zondag 27 januari 2008 12:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die beginnen te vaak over Murray. Ik ben overgeschakeld naar Sporza. Die lopen bovendien een seconde of twee voor.
quote:Op zondag 27 januari 2008 12:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb jij weleens posts zonder die-smiley?
Alleen even na die lange rally uithijgen lijkt me.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:12 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Djoko last van kramp??
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 12:33 schreef Nalbandian het volgende:
Come on DjokoooooEn nu een break voor de wedstrijd
quote:Op zondag 27 januari 2008 12:34 schreef Colplay het volgende:
Vijfde set zou ook wel leuk zijn. Als Djoko die maar wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |