quote:Op zondag 27 januari 2008 11:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuk dat we elkaar hier gewoon helpen op Fok!.
Ja, dat snap ik. Het was een grap.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:17 schreef jojomen4 het volgende:
Federer-Fan, die poppetjes waren gewoon copy paste
Komt er aan hoor.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:22 schreef Nalbandian het volgende:
Sterke game van Novak ! Nu even een break forceren.
Ja, net die enge ogen van Djokovic toen hij Tsonga brak. Alsof je naar propaganda voor...laat maar.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:19 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Mooi voor de wedstrijd! Persoonlijk vind ik het wat minder; wat een irritante kerel is die Djokovic! Constant met z'n hoofd schudden na een winner van Tsonga en die familie mogen ze ook afvoeren... elke wedstrijd in dat lelijke trainingspak met je zoons/broers bijnaam erop. Kom op zeg![]()
Je moet wel met nieuwe grapjes komen hoor.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, net die enge ogen van Djokovic toen hij Tsonga brak. Alsof je naar propaganda voor...laat maar.![]()
Jouw aversie tegen Djoko doet me denken aan Paris vs. Britneyquote:Op zondag 27 januari 2008 11:28 schreef XL het volgende:
Het obsessieve juichen van Djoko doet me denken aan het naar de camera rennen van Maradonna vlak voor ze hem op coke betrapte.
Idd zegquote:Op zondag 27 januari 2008 11:28 schreef XL het volgende:
Het obsessieve juichen van Djoko doet me denken aan het naar de camera rennen van Maradonna vlak voor ze hem op coke betrapte.
quote:Op zondag 27 januari 2008 11:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jouw aversie tegen Djoko doet me denken aan Paris vs. Britney.
Djoko heeft juist heel mooie ogen..quote:Op zondag 27 januari 2008 11:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, net die enge ogen van Djokovic toen hij Tsonga brak. Alsof je naar propaganda voor...laat maar.![]()
Oeps, sorry.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je moet wel met nieuwe grapjes komen hoor.
Hij is 20 (!) en heeft in alle GS in de halve finale gestaan, z'n imitaties zijn gewoon leukquote:Op zondag 27 januari 2008 11:32 schreef XL het volgende:
Ik snap vooral niet wat je leuk aan hem kunt vinden? Een soort anti-held is het voor mij. Hij ziet er niet uit, hij heeft geen bijzondere wapens (gewoon geen zwakke punten) en het is allemaal zo smakeloos (dat juichen bij UE, z'n imitaties, z'n familie etc)
quote:Op zondag 27 januari 2008 11:32 schreef XL het volgende:
[..]
Ik snap vooral niet wat je leuk aan hem kunt vinden? Een soort anti-held is het voor mij. Hij ziet er niet uit, hij heeft geen bijzondere wapens (gewoon geen zwakke punten) en het is allemaal zo smakeloos (dat juichen bij UE, z'n imitaties, z'n familie etc)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |