quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:25 schreef Triptamine het volgende:
Ik dacht even dat Aerts Barbara knock out zou slaan
Helaas deed 'ie dat niet, wat een kansloze interviewer blijft ze toch.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:25 schreef Triptamine het volgende:
Ik dacht even dat Aerts Barbara knock out zou slaan
Live-uitzendingen kunnen altijd uitlopen, vooral als ze over twee zenders zijn uitgesmeerd zoals Idols.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:07 schreef Ambrosius het volgende:
10 minuten, moeilijk hè, inschatten hoe lang een uitzending duurt.
Of dat ie zijn neef peter even tevoorschijn haalde om dat wijf finaal door het willem2 stadion te meppenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Helaas deed 'ie dat niet, wat een kansloze interviewer blijft ze toch.
Want? Je maakt geen draaiboek ofzo? Ik durf trouwens te wedden dat het de komende twee weken weer minimaal 5 minuten uitloopt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:27 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Live-uitzendingen kunnen altijd uitlopen, vooral als ze over twee zenders zijn uitgesmeerd zoals Idols.
wie is zijn neef?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:27 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Of dat ie zijn neef peter even tevoorschijn haalde om dat wijf finaal door het willem2 stadion te meppen
Draaiboeken zijn er om je niet aan te houden. Fix jij een draaiboek voor drie uur tv in elkaar waarbij alles op de seconde goed verloopt?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want? Je maakt geen draaiboek ofzo? Ik durf trouwens te wedden dat het de komende twee weken weer minimaal 5 minuten uitloopt.
Nee, maar per minuut (hooguit 2 uitloop) lijkt me toch wel te doen. Bovendien zijn er zat momenten waar je tijd kunt goedmaken (ik noem maar 5 minuten doen over vertellen wie er doorgaat of niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:31 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Draaiboeken zijn er om je niet aan te houden. Fix jij een draaiboek voor drie uur tv in elkaar waarbij alles op de seconde goed verloopt?
Grindheimquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Wow, wat een goal van Heerenveen ,
Beerens
Oh boy wat ben ik blij als de rechten straks daadwerkelijk naar de NOS gaan. Alle commerciële omroepen: sterf.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
Kut-Idols, nu nog bezig en het voetbal stond al gepland.
Ik dagdroomde laatst over studio sport toen nog op de NOSquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oh boy wat ben ik blij als de rechten straks daadwerkelijk naar de NOS gaan. Alle commerciële omroepen: sterf.
Ik bedoel maar.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:56 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik dagdroomde laatst over studio sport toen nog op de NOS
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Toen hadden we deze tune![]()
http://youtube.com/watch?v=58C5GfRqcco&feature=related
en dan de hele zondagavond wachten omdat dat kutschaatsen uit Canada of zo uit wordt gezonden.quote:
toen gooide mensen dat geluid nog in fifa 2000quote:Op zondag 17 februari 2008 00:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
en dan heerlijk genieten bij de oudbollige truien van Mart Smeets of de rare Tom Egberts
Dat hoorde er gewoon bij. Lekker frusti voor de tv zitten omdat jij voetbal wil zien, maar SS toch schaatsen uitzendt.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
en dan de hele zondagavond wachten omdat dat kutschaatsen uit Canada of zo uit wordt gezonden.
Altijd beter dan na iedere wedstrijd met een reclameblok van 5 minuten geconfronteerd te worden.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
en dan de hele zondagavond wachten omdat dat kutschaatsen uit Canada of zo uit wordt gezonden.
Jammer dat Danielle Overgaag dat niet meer doet. Dat is pas een 100% milfquote:Op zondag 17 februari 2008 00:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Mooiste van alles is gewoon dat ik Dione de Graaff weer zie op tv
Deze mag het stokje anders ook wel overnemen...quote:Op zondag 17 februari 2008 00:22 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jammer dat Danielle Overgaag dat niet meer doet. Dat is pas een 100% milf
ik mag hier niet meer over MILFEN pratenquote:Op zondag 17 februari 2008 00:22 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jammer dat Danielle Overgaag dat niet meer doet. Dat is pas een 100% milf
Oh ja, toen wedstrijden als Heracles-Heerenveen nog in 3 minuten zouden worden afgeraffeld en op zaterdagavond de samenvattingen-uitzending een halfuurtje duurde. Prachtig was dat.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:56 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik dagdroomde laatst over studio sport toen nog op de NOS
Fantastische trainer.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:16 schreef Silenus het volgende:
Haha die Aad. Wat een kerel.
Je moet wel, gewoon consequent blijven.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Triest dat Verhaegh nog rood kreeg, bij zo'n situatie in de laatste minuut van de blessuretijd...
iddquote:Op zondag 17 februari 2008 20:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zit er straks in ieder geval goed voor bij VI. Even de frustraties van Willem proeven
Die heeft weer aan de coke gezeten hoor.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:10 schreef RemcoW85 het volgende:
Aerts! Had het nog niet gezien. Die tikt er zo een op het matje in zo`n bui.
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die heeft weer aan de coke gezeten hoor.
Dat zeggen zoveel mensen tegenwoordigquote:Op zondag 17 februari 2008 20:03 schreef RemcoW85 het volgende:
"Kankerzooi"
Leuk, nog zo`n kutkereltje op de tribune.
jaquote:Op zondag 17 februari 2008 20:14 schreef Damzkieee het volgende:
Hij heeft ook nog een vrij sterke neef?
En die woont dan weer hier in het dorp. Heerlijk veilig gevoelquote:Op zondag 17 februari 2008 20:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja
Maikel Aerts is een neef van drievoudig K-1 kampioen Peter Aerts.
hij speelde er nog niet op bij julliequote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:28 schreef Damzkieee het volgende:
Nieuw voor ons zegt ie over kunstgras
Ga toch fietsen man, bestaat al jaren.
Ik wou net zeggen...quote:
De simpele trainer van Heracles?quote:Op zondag 24 februari 2008 19:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
de simpele trainer van heracles rijd ook een dikke audi overigens
ja die man lijkt mij niet over het budget te beschikken, zoals de sponsors van NAC, waaar door er vette auto's stonden voor het nac stadionquote:Op zondag 24 februari 2008 19:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
De simpele trainer van Heracles?
Ik was het gewoon roerend met je eens.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:50 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens TT nu, ik gok op minimaal een kwartier uitloop. Te kansloos dat door dit onzinprogramma alles uitloopt.
Ja, prima. Maar laat het gewoon op tijd klaar zijnquote:
Er komt vast nog wel een terugblik.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:55 schreef BVO het volgende:
Ja, maar das juist de spanning. Ach, na volgende week hebben jullie nergens last meer van
. Of je kijkt het gewoon beide, zoals ik
.
Gooi dat zusje in dat blauw maar wat vaker in beeld hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:12 schreef Silenus het volgende:
Jezus, laat die kutwijven eens opflikkeren. We willen voetbal zien.
Wat een totale kankerweek heb je dan zegquote:
Nounounou,quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wat een totale kankerweek heb je dan zeg. Ik zeg dat ene wijf met die ring in haar neus heeft gewonnen, dus nu optyfen en de vergetelheid in zodat ik voetbal kan kijken
Kuthoer die Nikki
Dat klopt, maar ze moet gewoon effe optyfen als ik eenmaal voetbal wil zien, de trut.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nounounou,
ik zou die Nikki eerder doen dan die big momma.
Nee er is een nieuwe nuquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:32 schreef toma het volgende:
Fons van Westerlo?
Daarom hoort het voetbal ook gewoon op de NOSquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:31 schreef Jasza het volgende:
Gister was die directeur van RTL bij DWDD er en die zei dat voetbal hem weinig boeit
Dus?quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dus?
Hij rende daar alsof hij zojuist uit een of andere speciale inrichting was ontsnapt
Haha, nou wordt ie ook nog gewisseldquote:Op zondag 2 maart 2008 00:01 schreef Triptamine het volgende:
Zo die W2er liet zichzelf wel effe staan zeg
en terecht. Mathijssen had niet eens in de basis moeten staan.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:05 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Haha, nou wordt ie ook nog gewisseld
gaan ze 50 minuten praten over ajax en psv, 30 minuten over az en feyenoord en dan in 10 minuten nog even sparta-roda laten zienquote:
En uiteraard beginnen ze traditiegetrouw weer te laatquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:57 schreef Adelante het volgende:
eindelijk geen uitloop meer door Idols
moest jij niet naar de kroeg?quote:
Kun je nog herinneren hoe lang de samenvattingen bij de NOS op zaterdagavond altijd duurden?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:35 schreef venomsnake het volgende:
Kutzender is het ook.![]()
Voetbal snel weer naar de NOS aub..
Ow wacht, ze hebben een flexibele begintijdquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond om 22.30 - 22.35 ipv ergens na elven.
ja hoor, dat zoog. Alleen is niet meer mogelijk..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kun je nog herinneren hoe lang de samenvattingen bij de NOS op zaterdagavond altijd duurden?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ja hoor, dat zoog. Alleen is niet meer mogelijk..
Zw waren wel altijd op tijd.
Ja . Ik geloof 10 minuten, maar precies weet ik het niet meer.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Niet meer mogelijk in de zin van: tijd per samenvatting moet nu minstens ... minuten zijn?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:42 schreef Damzkieee het volgende:
Hé zit mn quotes niet te veranderen gij vlegel!
quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]Jij had blijbaar net je bericht aangepast toen ik je quote
Stond boordevol typfouten, nu nog trouwens
quote:RTL weigert programma te verkorten
Zondag staat er in de Eredivisie slechts één duel op het programma. De overige drie wedstrijden werden door politieacties afgelast. RTL Voetbal, dat de samenvattingen uitzendt, weigert het programma echter in te korten.
Zondagavond wordt de samenvatting van het Eredivisieduel tussen Sparta en Roda JC uitgezonden. Daarnaast wordt aandacht besteed aan wedstrijden uit de Duitse Bundesliga en de Italiaanse Serie A.
Ook zal een woordvoerder van een van de politiebonden aanwezig zijn om tekst en uitleg te geven. Huub Stevens, volgend seizoen coach van PSV, is studiogast.
www.voetbalprimeur.nl
Zou mooi zijnquote:Op zondag 9 maart 2008 12:44 schreef Adelante het volgende:
Ik hoop dat ze die politiewoordvoerder volledig gaan afbranden: johan derksen en huub stevens zijn verbaal sterk genoeg om hun ongenoegen niet al te subtiel duidelijk te maken
Euh?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:59 schreef Ambrosius het volgende:
Het is weer tijd RTL, het loopt weer eens uit.
5 minuten, gaat om het principe dat ze nooit op tijd beginnen en nooit op tijd klaar zijn.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 19:52 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Huntelaar is niet te houden voor Ajax.
quote:Op zondag 16 maart 2008 19:53 schreef tong80 het volgende:
En volgend jaar zijn we af van die KUTRECLAMES
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 19:54 schreef tong80 het volgende:
Had allemaal in één post gekund. Maar zo heb ik er weer 1 posts bij.
Dus die negert liegtquote:Op zondag 16 maart 2008 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
een punt er tussen kan helpen
Hij vroeg niet naar AZ op de ranglijstquote:Op zondag 16 maart 2008 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
een punt er tussen kan helpen
Je snapt de 'grap' echt niet hè?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/sport/rtlvoetbal/home/
Zag je me zwaaienquote:Op zondag 16 maart 2008 20:06 schreef jorienvdherik het volgende:
van gaal zwaait terug
blijft een klote seizoen voor je van gaal
Gebruik die editknop dan, dit is vreselijk irritant gedrag en dat willen we hier niet zien.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:54 schreef tong80 het volgende:
Had allemaal in één post gekund. Maar zo heb ik er weer 4 posts bij.
Ik vond het een hele normale vraag. Ze kon ook niet weten dat hij zo emotioneel zou reageren. Het einde van het interview was alleen een beetje ongelukkig op die manier.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:52 schreef BoerBert het volgende:
Wat was Barbara Barend weer fokking dom gister. Lekker Danny Koevermans wegjagen met de vraag waarom hij naar de hemel wees...
Maar die gaat heus geen samenvattingen aan elkaar praten.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:05 schreef toma het volgende:
Jack van Gelder is alleen veul beter.
nee 22.40 staat op rtlquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
alweer ruim tien minuten te laat , gelukkig is de NOS altijd op tijd met hun uitzendingen.
Oh hebben ze het weereens verschoven , dacht gewoon 22.30.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee 22.40 staat op rtl
dus 2/3 min te laat
En nu?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee 22.40 staat op rtl
dus 2/3 min te laat
nee hoor weet zeker van nietquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:02 schreef neilpad het volgende:
Suarez zal nog wel een schorsing aan zijn broek krijgen.
was ook het enige goede van hemquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:39 schreef Damzkieee het volgende:
Pass over 80 meter van die Bezois bij de goal
welke keeper was het nou die bij ajax-vvv aan da kant ging toen luque scoordequote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:49 schreef Damzkieee het volgende:
Ja die Wintjes is ook maar een natte wint.
En dat is?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:49 schreef Damzkieee het volgende:
Ja die Wintjes is ook maar een natte wint.
whats this ?quote:Op zondag 30 maart 2008 19:55 schreef mcyodogg het volgende:
Aad![]()
2x dat ie dit flikt, 2x een nederlaag
wat heeft die tegen je gezegdquote:Op zondag 30 maart 2008 20:07 schreef jmac het volgende:
Altijd fijn die liefde van Louis voor de pers!
Ja anders had er niemand mee gekeken naar VI.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:16 schreef vw_caddy het volgende:
Staat nog niet online.
waarom eigenlijk, boeiende wedstrijden waren er nietquote:Op maandag 31 maart 2008 10:34 schreef Adelante het volgende:
2,1 miljoen kijkers gisteravond en daarmee het best bekeken programma
Iedereen wou zeker zien hoe Feyenoord verloorquote:Op maandag 31 maart 2008 13:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
waarom eigenlijk, boeiende wedstrijden waren er niet
echt dom jaquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:53 schreef Dos37 het volgende:
wat doen ze nou weer op RTL4 ook laten zien wat op RTL7 is.
Mensen die alleen de play off samenvatting willen zien moet nu dus nog minstens een half uur wachten
Idem hier. Schakel net in en zie deze baggerwedstrijd.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:56 schreef detulp050 het volgende:
Dit is echt heerlijk kijkersonvriendelijk. Alsof we het op twee zenders tegelijk beter kunnen zien ofzo. Ik wil de samenvattingen zien van de play-offs. That's it
Nee. Maar ze willen gewoon de kijkers vasthouden, omdat ze weten dat er anders niemand meer naar deze wedstrijd kijkt.quote:
Kon je toch op rtl 7 zienquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:26 schreef pekel het volgende:
Goed gedaan van RTL. Voetballiefhebbers willen graag die halve finale zien, mijn complimenten. Planning mijn reet.
Dus dit hebben ze allemaal alleen voor jou gedaanquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:28 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik wou ook de play-offs samenvattingen zien. Dus mooi gedaan zo.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:28 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dus dit hebben ze allemaal alleen voor jou gedaan
Ze wilden het verlaten naar een uurquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:29 schreef pekel het volgende:
Ze mogen van Halst trouwens wel overslaan.!
Idd. Niks mis mee.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:26 schreef pekel het volgende:
Goed gedaan van RTL. Voetballiefhebbers willen graag die halve finale zien, mijn complimenten. Planning mijn reet.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
Die gasten van Utrecht staan er ook lekker op
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:08 schreef fanneke het volgende:
En die Gregoor van Dijk komt er weer goed mee weg.
Wat een galbak is dat toch.
Inderdaad. Niet eens geel... Ik neem aan dat hij zich achteraf toch mag verantwoorden hiervoor. Hij werkt iemand gewoon tegen de grond...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:08 schreef fanneke het volgende:
Ik vind die scheidsrechter triester. Jankerd. Omdat een paar limbo's wat roepen. Hoe moeilijk kan het zijn dat te negeren?quote:
Zo is onze holbewoner eenmaalquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:14 schreef BobbySixkiller het volgende:
[..]
Inderdaad. Niet eens geel... Ik neem aan dat hij zich achteraf toch mag verantwoorden hiervoor. Hij werkt iemand gewoon tegen de grond...
Sowieso moeten ze daar eens wat rechtlijniger in worden. Waarom staakt van Egmond bijvoorbeeld niet en staakt Nijhuis wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:22 schreef fanneke het volgende:
Vind het opvallend dat scheidsrechters in stadions van kleine clubjes wel de spreekkoren horen, maar in de Kuip, Arena of Philipsstadion (waar spreekkoren vaak nog massaler zijn) plots doof zijn. Daar wordt nooit een wedstrijd gestaakt.
Kleine clubjes worden zo vaak bestraft (zie ook MVV dit seizoen).
Kloptquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:22 schreef fanneke het volgende:
Vind het opvallend dat scheidsrechters in stadions van kleine clubjes wel de spreekkoren horen, maar in de Kuip, Arena of Philipsstadion (waar spreekkoren vaak nog massaler zijn) plots doof zijn. Daar wordt nooit een wedstrijd gestaakt.
Kleine clubjes worden zo vaak bestraft (zie ook MVV dit seizoen).
Te kansloos iddquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Tis al bijna 1 uur en we zijn nog bezig hoor :")
Dat ie het uberhaupt verstaat vind ik al knap.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:17 schreef BobbySixkiller het volgende:
[..]
Ik vind die scheidsrechter triester. Jankerd. Omdat een paar limbo's wat roepen. Hoe moeilijk kan het zijn dat te negeren?
Smerige voetballer vind ik dat, bahquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:08 schreef fanneke het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |