gaan ze 50 minuten praten over ajax en psv, 30 minuten over az en feyenoord en dan in 10 minuten nog even sparta-roda laten zienquote:
En uiteraard beginnen ze traditiegetrouw weer te laatquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:57 schreef Adelante het volgende:
eindelijk geen uitloop meer door Idols
moest jij niet naar de kroeg?quote:
Kun je nog herinneren hoe lang de samenvattingen bij de NOS op zaterdagavond altijd duurden?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:35 schreef venomsnake het volgende:
Kutzender is het ook.![]()
Voetbal snel weer naar de NOS aub..
Ow wacht, ze hebben een flexibele begintijdquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond om 22.30 - 22.35 ipv ergens na elven.
ja hoor, dat zoog. Alleen is niet meer mogelijk..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kun je nog herinneren hoe lang de samenvattingen bij de NOS op zaterdagavond altijd duurden?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ja hoor, dat zoog. Alleen is niet meer mogelijk..
Zw waren wel altijd op tijd.
Ja . Ik geloof 10 minuten, maar precies weet ik het niet meer.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Niet meer mogelijk in de zin van: tijd per samenvatting moet nu minstens ... minuten zijn?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:42 schreef Damzkieee het volgende:
Hé zit mn quotes niet te veranderen gij vlegel!
quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]Jij had blijbaar net je bericht aangepast toen ik je quote
Stond boordevol typfouten, nu nog trouwens
quote:RTL weigert programma te verkorten
Zondag staat er in de Eredivisie slechts één duel op het programma. De overige drie wedstrijden werden door politieacties afgelast. RTL Voetbal, dat de samenvattingen uitzendt, weigert het programma echter in te korten.
Zondagavond wordt de samenvatting van het Eredivisieduel tussen Sparta en Roda JC uitgezonden. Daarnaast wordt aandacht besteed aan wedstrijden uit de Duitse Bundesliga en de Italiaanse Serie A.
Ook zal een woordvoerder van een van de politiebonden aanwezig zijn om tekst en uitleg te geven. Huub Stevens, volgend seizoen coach van PSV, is studiogast.
www.voetbalprimeur.nl
Zou mooi zijnquote:Op zondag 9 maart 2008 12:44 schreef Adelante het volgende:
Ik hoop dat ze die politiewoordvoerder volledig gaan afbranden: johan derksen en huub stevens zijn verbaal sterk genoeg om hun ongenoegen niet al te subtiel duidelijk te maken
Euh?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:59 schreef Ambrosius het volgende:
Het is weer tijd RTL, het loopt weer eens uit.
5 minuten, gaat om het principe dat ze nooit op tijd beginnen en nooit op tijd klaar zijn.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 19:52 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Huntelaar is niet te houden voor Ajax.
quote:Op zondag 16 maart 2008 19:53 schreef tong80 het volgende:
En volgend jaar zijn we af van die KUTRECLAMES
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 19:54 schreef tong80 het volgende:
Had allemaal in één post gekund. Maar zo heb ik er weer 1 posts bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |