Dankquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:19 schreef tony_clifton- het volgende:
aMSN en iTunes zijn mijn nominaties
andere must haves: cyberduck (ftp), handbrake (allround mac-gem), transmission, unrarx (unrarren zonder gezeik) en perian (codec needs in een small package 14.gif).
Nee. Flip4Mac is alleen voor WMV . Perian voor de rest . Beide installeren dus .quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:09 schreef portier het volgende:
[..]
Dank. Doet dat perian hetzelfde als Flip4Mac maar dan meer?
Ah, top. Dank!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:12 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Nee. Flip4Mac is alleen voor WMV . Perian voor de rest . Beide installeren dus .
Geen BTW = 16% kortingquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:04 schreef JoMo0 het volgende:
217 hebben we al gehad Terrorist.
Dinsdag betaal je geen BTW = 19 % korting bij de Mediamarkt op computers en dus ook Macs![]()
16 ? Verklaar je nader ? Ze adverteren met 19% BTW weg ermee. Waar blijft de andere 3 dan ?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Geen BTW = 16% korting![]()
Het zou me trouwens niet eens verbazen als de speciale Apple secties die je tegenwoordig hebt uitgezonderd zijn.
De 19% BTW gaat eraf ja. Dat is 16% van het totaalbedrag inclusief BTW.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:31 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
16 ? Verklaar je nader ? Ze adverteren met 19% BTW weg ermee. Waar blijft de andere 3 dan ?
Ah ja logisch. Bedankt.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
De 19% BTW gaat eraf ja. Dat is 16% van het totaalbedrag inclusief BTW.
Rekenvoorbeeld:
Iets kost 100 euro ex BTW, en dus 119 euro incl BTW. 100 euro is 84% van 119 euro, dus als je 100 euro betaalt krijg je 100% - 84% = 16% korting.
Voor kampers bedoel jequote:Op zondag 27 januari 2008 00:05 schreef katerwater het volgende:
Voor de echte fans![]()
http://www.computer-choppers.com/
[ afbeelding ]
Iddquote:
Ja, ik heb het niet altijd door als een topic dicht is.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:34 schreef DutchErrorist het volgende:
Woah Breuls heb de 302e post!!
Apple SC #217 Waar er niks meer in de lucht is
Fusion met een paar IEs geïnstalleerd werkt voor mij toch beter. Bij dit soort dingen zal ik me toch altijd gaan afvragen of het IE zelf is dat problemen geeft, of de port. Dus dan zal ik in de praktijk alsnog in de 'echte' Windows gaan controleren.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
hallo, voor de webdevvers onder u: http://www.kronenberg.org/ies4osx/. Heb het zelf nog niet echt werkend maar als het echt werkt, is het iig verdomde handig
Stouterik!!quote:Op zondag 27 januari 2008 00:14 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, ik heb het niet altijd door als een topic dicht is.
Alsof ze weten wat een laptop isquote:Op zondag 27 januari 2008 00:10 schreef katerwater het volgende:
[..]
Idd![]()
Je kan het niet zo gek bedenken, of er is een markt voor!
Hoewel: kampers kunnen dat niet betalen hoor: het is 24karaats goud.
Fusion blijf ik nog te omslachtig vinden. Ies4osx ook trouwensquote:Op zondag 27 januari 2008 00:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Fusion met een paar IEs geïnstalleerd werkt voor mij toch beter. Bij dit soort dingen zal ik me toch altijd gaan afvragen of het IE zelf is dat problemen geeft, of de port. Dus dan zal ik in de praktijk alsnog in de 'echte' Windows gaan controleren.
Overbodig sinds de versnelde Spotlightquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:20 schreef DutchErrorist het volgende:
Een ding Quicksilverdat is wat je nodig hebt bij een nieuwe mac
quote:Op zondag 27 januari 2008 00:36 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Overbodig sinds de versnelde Spotlight
Ok, truequote:Op zondag 27 januari 2008 00:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ech niet
CTRL-Spatie werkt sneller dan Appeltje-Spatie en dan kun je er ook nog coolerder dingen mee (iTunes besturen enzeaut)
Landverraderquote:Op zondag 27 januari 2008 00:49 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Ok, true
Maar QS heeft bij mij apple+spatie, en spotlight nu ctrl+spatie. Werkt sneller imo.
quote:Op zondag 27 januari 2008 01:10 schreef tony_clifton- het volgende:
?
Hoe werkt dat iTunesgedoe eigenlijk? De eerste letters van een nummer in je bib zouden toch genoeg moeten zijn, niet?
of je gaat gewoon slapen natuurlijk, maandag weer een drukke dagquote:Op zondag 27 januari 2008 01:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja ik browse fullscreen sorry
Nee istie kut?quote:Op zondag 27 januari 2008 01:38 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
of je gaat gewoon slapen natuurlijk, maandag weer een drukke dag![]()
nieuwe rooster al gezien?
heb hem al in ical staan dussehquote:
PRATLEY FTW!!!quote:Op zondag 27 januari 2008 01:43 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
heb hem al in ical staan dusseh
maar elke vrijdag vrij dat is wel oke, donderdag 4 keer tot half 6 waarvan we de hele dag SLB hebben(oftewel van half 11 - half 6 SLB...
nu vind hij z'n naam in google, pas maar op dat hij je niet deskresearched.quote:
Mwah opzich heeft het wel ietsquote:
ik zei iets aardigs over hemquote:Op zondag 27 januari 2008 01:46 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
nu vind hij z'n naam in google, pas maar op dat hij je niet deskresearched.
ik wil een mactv, teminste als die films een beetje te downloaden zijn in nederland ooit
Voor iTunes heb je Coversutra dan ook.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ech niet
CTRL-Spatie werkt sneller dan Appeltje-Spatie en dan kun je er ook nog coolerder dingen mee (iTunes besturen enzeaut)
Is dat eenen landelijke actie?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:04 schreef JoMo0 het volgende:
217 hebben we al gehad Terrorist.
Dinsdag betaal je geen BTW = 19 % korting bij de Mediamarkt op computers en dus ook Macs![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |