2 bakjes naast elkaar met elk 1 man en ze zitten constant te paraderen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:58 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ja, is ook wel leuk om daar eens geweest te zijn. Fok meet durf ik niet hoor, allemaal vissen nerds....
Ennehh, ja Betta's zijn cool om te zien, maar ik vind ze een beetje saai in zo'n aquarium. Wat dat betreft heb ik liever goudvissen..
Die van 55 is best ok. 60cm breed is tenminste een beetje leuk formaat.... T aquarium dat ik nu heb is aan de bovenkant een beetje lek, dus moet idd maar even die aanbiedingen in de gaten houden...................quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Je zou ook bij een Discus-winkel kunnen gaan kijken (Fred.Hendriklaan 204), als je geluk hebt loopt daar de koopjesfolder al, en daar staat wel een leuke aanbieding in:
[ afbeelding ]
Staat ook een startersaquarium in (voor tropische vissen) voor ¤55,-
Heb er zelf goede ervaringen met Discus-winkels, maar dat is niet helemaal objectief want ik werk er zelf bij één
Die eerste zin van m'n OP.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:39 schreef Federer-fan het volgende:
Ik overweeg om een aquarium met een vis te kopen.
Het wisselt wat geadviseerd wordt, maar elke 3 weken 1/3 van het water is het makkelijkst te onthoudenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:25 schreef Federer-fan het volgende:
Wat me wat minder lijkt, is dat je het water dan om de week moet vervangen. Dat lijkt me echt irritant om te doen. Hoe is at in de praktijk?
Is misschien geen gek ideequote:Maar wat ik me nu afvraag is: is het niet handiger als ik gewoon een simpele kom met een goudvis koop, om te bekijken hoe het is en of ik het überhaupt wel leuk vind.
Dat klinkt nog wel aardig. Is het leuk om te doen?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Het wisselt wat geadviseerd wordt, maar elke 3 weken 1/3 van het water is het makkelijkst te onthouden
En dat gaat heel makkelijk met een speciale stofzuiger (klikt groter dan het is), kun je mooi afval en vies water vanaf de bodem afzuigen.
Bedankt. Zijn er hier meer mensen die er zo over denken?quote:[..]
Is misschien geen gek idee
Het stofzuigen, of het houden van een aquarium?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:51 schreef Federer-fan het volgende:
Dat klinkt nog wel aardig. Is het leuk om te doen?![]()
Het stofzuigen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Het stofzuigen, of het houden van een aquarium?
Niet veel leuks aanquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:45 schreef Federer-fan het volgende:
Het stofzuigen.
Dat is voor iedereen persoonlijk denk ik. Ik vind er zelf weinig aan, maar als ik zie hoeveel tijd sommige mensen er in steken, moet het wel leuk zijnquote:Maar eigenlijk ook het houden van een aquarium.
Oké, en een kom met een paar goudvissen, moet je die ook stofzuigen?quote:
Maar je hebt toch ook zelf een aquarium? En ben jij begonnen met een tropisch aquarium of met een (paar) goudvis(sen) in een kom?quote:Dat is voor iedereen persoonlijk denk ik. Ik vind er zelf weinig aan, maar als ik zie hoeveel tijd sommige mensen er in steken, moet het wel leuk zijn
Nee, die moet je gewoon regelmatig helemaal leeggooien en schoonmakenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:16 schreef Federer-fan het volgende:
Oké, en een kom met een paar goudvissen, moet je die ook stofzuigen?
Of kunnen ze dat zelf?![]()
Nee, heb er zelf geenquote:Maar je hebt toch ook zelf een aquarium? En ben jij begonnen met een tropisch aquarium of met een (paar) goudvis(sen) in een kom?
Ow.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, die moet je gewoon regelmatig helemaal leeggooien en schoonmaken
[..]
Oké, en jullie verkopen ook goudvissen? Stellen veel mensen de vraag of het aan te raden is eerst met een simpele vissenkom te beginnen?quote:Nee, heb er zelf geen
Maar werk in een dierenspeciaalzaak, dus vandaar
Iddquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:38 schreef Federer-fan het volgende:
Ow.Irritant zeg. Al die kiezels en die kasteeltjes eruit. En die vissen ff buiten spelen.
Ja, we verkopen goudvissen en tropische vissenquote:Oké, en jullie verkopen ook goudvissen? Stellen veel mensen de vraag of het aan te raden is eerst met een simpele vissenkom te beginnen?
Verkopen jullie ook tropische vissen?
quote:
Oh, grappig inderdaad. Vind het alleen zo gaar dat alle vissen in een grote bak moeten behalve goudvissen.quote:Ja, we verkopen goudvissen en tropische vissen
Veel mensen (vaak met kinderen) komen om een vissenkom, maar meestal adviseren we dan toch een tropische bak omdat je daar gewoon veel meer mee kunt. En de meeste mensen willen een vissenkom en wijzen dan tropische vissen aan die ze er in willen
Goudvissen moeten ook in een grote bak, alleen wordt dat nooit gedaan omdat ze niet van het vissenkom-imago afkomenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:50 schreef Federer-fan het volgende:
Oh, grappig inderdaad. Vind het alleen zo gaar dat alle vissen in een grote bak moeten behalve goudvissen.
Ja, ik las het net ook, dat het ook voor goudvissen nodig is om veel ruimte te hebben.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Goudvissen moeten ook in een grote bak, alleen wordt dat nooit gedaan omdat ze niet van het vissenkom-imago afkomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |