quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
huh? waarom niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:44 schreef Noodly het volgende:
buh, dr zijn heul geen leuke lesbo uitgaansplekken in Tilburg
o dus.. en ik maar denken dat Tilburg the place to be was.......quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
huh? waarom niet?
ik vond de lollipop op roze maandag heul gezellie hoor...
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:50 schreef wonderer het volgende:
Ik zit trouwens te denken aan een iets aangepaste OP... Geen L meer, maar de avatar van de vaste posters en iets leuks over hen erbij zodat nieuwe mensen de vaste posters meteen een beetje leren kennen...
Op roze maandag misschien, goeie tip, zal het onthoudenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
huh? waarom niet?
ik vond de lollipop op roze maandag heul gezellie hoor...
hmz.... dan post ik wel even niet te veulquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:50 schreef wonderer het volgende:
Ik zit trouwens te denken aan een iets aangepaste OP... Geen L meer, maar de avatar van de vaste posters en iets leuks over hen erbij zodat nieuwe mensen de vaste posters meteen een beetje leren kennen...
wat is er doordeweeks anders dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:51 schreef Noodly het volgende:
Jeuj, nieuwe![]()
[..]
Op roze maandag misschien, goeie tip, zal het onthoudenmaar zo doordeweeks niet
jij vindt de lollipop niet leuk/gezellig ?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:44 schreef Noodly het volgende:
buh, dr zijn heul geen leuke lesbo uitgaansplekken in Tilburg
Een (mannelijke) huisgenoot vroeg laatst aan mij hoe het met mijn vriendje was, ik zei dat ik die niet heb omdat ik op vrouwen val. Hij: "Oh.. welke man heeft het voor je verpest?quote:Ik kom hier mijn penis aanbieden, die hebben jullie duidelijk nodig!
Sorry dat we je fantasie uit elkaar laten spatten, maar lesbeaus zijn niet lesbeau omdat ze de juiste man nog niet zijn tegengekomen. Dat is een fabeltje. Oneerbare voorstellen hou je dus liever voor je.
Schopje naar PUB?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:53 schreef NanKing het volgende:
Die :S is wel heel erg ja in de TT.
En centraal.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:52 schreef Wexy het volgende:
[..]
hmz.... dan post ik wel even niet te veul
[..]
wat is er doordeweeks anders dan?
het is altijd zo leeg daar als ik er ben. Misschien dan toch met carnaval maar gaan ofzoquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij vindt de lollipop niet leuk/gezellig ?
Iemand die de :S er uit kan halen en zich geroepen voelt.... be my guest... dan maak je er eenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:53 schreef NanKing het volgende:
Die :S is wel heel erg ja in de TT.
En centraal.
auw dat is wel heel knullig gepland.....quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:57 schreef Noodly het volgende:
[..]
het is altijd zo leeg daar als ik er ben. Misschien dan toch met carnaval maar gaan ofzohoewel mijn colleges dan net beginnen, schandalig.
Whehehe, leuk is dat hequote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:54 schreef Noodly het volgende:
Over die OP trouwens..
[..]
Een (mannelijke) huisgenoot vroeg laatst aan mij hoe het met mijn vriendje was, ik zei dat ik die niet heb omdat ik op vrouwen val. Hij: "Oh.. welke man heeft het voor je verpest?"
![]()
hahahaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Whehehe, leuk is dat he.
Mijn laatste vriend (ja ik had ooit vriendjes) is er flink mee geziekt dat ik na hem alleen nog maar voor dames ging
Heeft hij echt 5 jaar aan moeten horen ofzoot.
en je doet woody woodpecker na?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:25 schreef NanKing het volgende:
Ik weet 't niet hoor.
Aan de ene kant vind ik 't grappig maar aan de andere kant vind ik het echt lam.
NanKing
Ik houd van hobby's
Daar ben ik 't dan wel weer mee eensquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:28 schreef maedel het volgende:
maar ik bedoel dus, dat we een echt lame OP maken
Wordt vervolgdquote:
Han Pekelquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Daar ben ik 't dan wel weer mee eens.
De OP is aan vernieuwing toe.
[..]
Wordt vervolgd.
ja maken we er een l topic tournament vanquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:02 schreef wonderer het volgende:
Ik knutsel vanavond wel wat in elkaar als voorbeeld, dan kunnen we stemmen
Waarop? Maak je meerdere varianten dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:02 schreef wonderer het volgende:
Ik knutsel vanavond wel wat in elkaar als voorbeeld, dan kunnen we stemmen
Coleges? In Tilburg? Met Carnaval?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:57 schreef Noodly het volgende:
[..]
[..]
het is altijd zo leeg daar als ik er ben. Misschien dan toch met carnaval maar gaan ofzohoewel mijn colleges dan net beginnen, schandalig.
dat dus. Ik blijf degene die nu in de OP staat ook heel mooi vinden hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:40 schreef NanKing het volgende:
Die eerste is tof.
Die 2de vind ik niet zó.
Nee, in Utrecht. Ik ben net gestopt met mijn opleiding in Tilburg. Niet te handig geplandquote:Op zondag 27 januari 2008 11:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Coleges? In Tilburg? Met Carnaval?
HEILIGSCHENNIS!!!
nou ik heb dus in het pitoreske Dronten gestudeerd aan een zwaar gristelijke opleiding, maar daar kreeg iedereen onder de grote rivieren wel verlof om carnaval te vieren, maar dan moest je naderhand wel de lessen/toetsen inhalenquote:Op zondag 27 januari 2008 12:30 schreef DR34M3R het volgende:
sja... dat kun je op je vingers natellen dan hč? studeren boven de rivieren EN carnaval willen vieren... da's vragen om problemen
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Omdat ik van iedereen hou, zwaai ik even
wat doe je voor een opleiding, dacht dat je alleen een fulltime schrijver was in een te bloemerig huisje in Amerika (moet trouwens eens dat topic opzoeken om te kijken hoe het geworden is, ik heb hem niet gevolgd namelijkquote:Op zondag 27 januari 2008 16:44 schreef wonderer het volgende:
Ja, die OP komt morgen wel, ik heb het druk, vanmiddag/vanavond mid-term exam dus ik moet leren
je bent een schatjequote:
dat hoor ik vakerquote:
Rijlesquote:Op zondag 27 januari 2008 16:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wat doe je voor een opleiding, dacht dat je alleen een fulltime schrijver was in een te bloemerig huisje in Amerika (moet trouwens eens dat topic opzoeken om te kijken hoe het geworden is, ik heb hem niet gevolgd namelijk)
moet je dat in amerika ook dan, dacht dat je daar met je 16de al mocht rijdenquote:Op zondag 27 januari 2008 17:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
RijlesTheorieles dus.
Link staat in mijn sig
Ja, wat dacht je, dat zestienjarigen automatisch een rijbewijs krijgen?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
moet je dat in amerika ook dan, dacht dat je daar met je 16de al mocht rijden![]()
ow nu je het zegt idd... Sorrie, ik ga nu lezen en tvpen
jap :Squote:Op zondag 27 januari 2008 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je, dat zestienjarigen automatisch een rijbewijs krijgen?
Natuurlijk niet, die krijgen dertig uur klassikaal theorieles.quote:
30!? uur? wat veel? en praktijk examen dan?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, die krijgen dertig uur klassikaal theorieles.
Mooi mooiquote:Op zondag 27 januari 2008 19:22 schreef DR34M3R het volgende:
Goed hoorJe zult mij niet horen klagen
quote:
Whehe, met mijn smilies bedoel je? of...?quote:Op zondag 27 januari 2008 19:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]je hebt je stemming helemaal aangepast aan de TT, of niet?
Ah, ok. Alaaf is toch iets Limburgs?quote:Op zondag 27 januari 2008 19:26 schreef Wexy het volgende:
uit een eikeboom in Laren
o nee...
regio Groningen
Ik ben een carnaval n00b.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Alaaf is iets carnavals. Limburg, brabant enzo.
Nee, met je dubbele antwoorden: "goed goed" "mooi mooi"quote:Op zondag 27 januari 2008 19:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Whehe, met mijn smilies bedoel je? of...?
[..]
Ah, ok. Alaaf is toch iets Limburgs?
Ik studeer in Utrecht.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb nog een excuus (boven de sloten enzoot), wat is jouw excuus.
Dat was de vorige TT toch?quote:Op zondag 27 januari 2008 19:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, met je dubbele antwoorden: "goed goed" "mooi mooi"
Oh zo.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, met je dubbele antwoorden: "goed goed" "mooi mooi"
Nou vooruit dan maarquote:
Tien uur praktijk met een intructeur en 20 uur met een van je ouders naast je in hun eigen autoquote:Op zondag 27 januari 2008 19:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
30!? uur? wat veel? en praktijk examen dan?
quote:
ok, en hoe is een rijstijl daar?quote:Op zondag 27 januari 2008 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tien uur praktijk met een intructeur en 20 uur met een van je ouders naast je in hun eigen auto
Maar die twintig uur zijn alleen verplicht voor mensen onder de 18.
Relaxt, over het algemeen, en aardig. Ruimte maken bij invoegen, elkaar voor laten gaan, afstand houden etc.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ok, en hoe is een rijstijl daar?
overigens lijkt carnaval mij erg leuk, lekker feesten lekker drinken en lekker lolmaken!
maar ik heb het nooit meegemaakt, ik kom van de veluwe
oke daar heb je wel een punt...quote:Op zondag 27 januari 2008 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Lekker feesten, lekker drinken en lekker lol maken is zeker niet verkeerd. Maar dat je er verkleed bij bent, en voornamelijk bier moet drinken (ok, dat is wel discussieerbaar), en dat je moet feesten op de meest herseninhoudsloze kutmuziek is voor mij genoeg reden om niet aan carnaval te doen.
Brad rijd een versnelling? ik dacht dat iedereen in Amerika dus een automaat reed...quote:Op zondag 27 januari 2008 19:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Relaxt, over het algemeen, en aardig. Ruimte maken bij invoegen, elkaar voor laten gaan, afstand houden etc.
mee eens,quote:Op zondag 27 januari 2008 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Lekker feesten, lekker drinken en lekker lol maken is zeker niet verkeerd. Maar dat je er verkleed bij bent, en voornamelijk bier moet drinken (ok, dat is wel discussieerbaar), en dat je moet feesten op de meest herseninhoudsloze kutmuziek is voor mij genoeg reden om niet aan carnaval te doen.
Omdat ze uberhaupt geen lessen aanbieden met een standard. Je kunt alleen lessen in een automaat. Ik zal zelf moeten leren rijden in een standard.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Brad rijd een versnelling? ik dacht dat iedereen in Amerika dus een automaat reed...
Maar waarom ga je niet voor een versnelling? dan heb je in NL er ook wat aan (kun je dan je rijbewijs over laten zetten van Amerika naar Nederland?)
In mijn ervaring moet je ook vooral veel bier binnengieten om het een beetje hebbelijk te maken.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
waarom loopt iedereen hier nog met een grote boog om dat andere "vooroordeel" van carnaval heen dat men boven de grote rivieren heeft????quote:Op zondag 27 januari 2008 21:30 schreef maedel het volgende:
[..]
In mijn ervaring moet je ook vooral veel bier binnengieten om het een beetje hebbelijk te maken.
Ik was vroeger trouwens een fanatiek carnavalsvierder, als lid van de hofkapel (blazer), en ik heb echt heel veel plezier gehad. Maar toen was ik nog niet van de blauwe knoop
Carnaval vieren als je niemand kent is niet tofMet een groep en veel bier is het best leuk.
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waarom loopt iedereen hier nog met een grote boog om dat andere "vooroordeel" van carnaval heen dat men boven de grote rivieren heeft????
Dat met carnaval iedereen maar met iedereen het bed in duikt, en anders in elk geval ongeremde sex heeft
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pas maar op, waar je mee omgaat wordt je mee besmet
das toch ook zo!?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waarom loopt iedereen hier nog met een grote boog om dat andere "vooroordeel" van carnaval heen dat men boven de grote rivieren heeft????
Dat met carnaval iedereen maar met iedereen het bed in duikt, en anders in elk geval ongeremde sex heeft
ik gebruik als zuiderling dus niet voor niets de " " om het juist ter discussie te stellenquote:
die kunnen hier anders best hun mannetje staanquote:Op zondag 27 januari 2008 23:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
AHHH NEEE IK WIL NIET OP VROUWEN VALLEN!!! DAS VIES!!! BAH!!!of mag ik dit hier niet melden?
tuurlijk wel. ieder zijn smaak.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
AHHH NEEE IK WIL NIET OP VROUWEN VALLEN!!! DAS VIES!!! BAH!!!of mag ik dit hier niet melden?
NEE!quote:
ok:Pquote:Op zondag 27 januari 2008 23:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik gebruik als zuiderling dus niet voor niets de " " om het juist ter discussie te stellen
ik onderschrijf het niet
Humz is dit geen vooroordeel/steriotyperende opmering?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die kunnen hier anders best hun mannetje staan
Welterusten!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:40 schreef DR34M3R het volgende:
en nu ga ik lekker mijn bedje opzoeken. Welterusten
quote:Op maandag 28 januari 2008 01:49 schreef wonderer het volgende:
69/70 bij het mid-term exam en ik was als eerste klaar
En ik had niet eens geleerd...
Don't touch the ha... uh, oh jaquote:
in de vorm van de boekjes van Ingeborg (kan ook ingeburg zijn) Heck wel ja.....quote:Op maandag 28 januari 2008 02:36 schreef wonderer het volgende:
Gezellig.
Zeg, Wexy, hou je van goedgeschreven homoromans?
*kuch*mijn site*kuch*quote:Op maandag 28 januari 2008 02:43 schreef Wexy het volgende:
[..]
in de vorm van de boekjes van Ingeborg (kan ook ingeburg zijn) Heck wel ja.....
Is dus inderdaad Ingeburg
want????
ps... Gips boekjes mogen er ook zijn...
Braak nog maar door hier, maar ondertussen ff die site van wonderer lezenquote:Op maandag 28 januari 2008 02:50 schreef Wexy het volgende:
ow.... hmz... dussuhm.... ik kom hier nachtbraken en dan stuur je mij naar n andere site?
Nee, ik heb nog niks gehoord sinds die ene "we willen met je in zee". Ik ga morgen mailen om de stand van zaken te vragenquote:Op maandag 28 januari 2008 03:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Is het nou al definitief?
Ik heb er niets meer over gehoord.
ff van de blog af gekwootquote:Ik kreeg vandaag een mailtje dat 't Verschil er wel iets in ziet. Ze willen het graag in september op de markt hebben. Binnenkort krijg ik het contract. Ben benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen, maar het ziet er hoopvol uit! Het contact is tot nu toe in ieder geval goed, professioneel en vriendelijk, ik heb er een goed gevoel over.
Ik wil pas juichen als alles helemaal rond is, maar ze moeten wel een heel raar contract aanbieden wil ik nee zeggen, denk ik!
ow vernieuw je blog dan ff.... tssquote:Op maandag 28 januari 2008 03:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog niks gehoord sinds die ene "we willen met je in zee". Ik ga morgen mailen om de stand van zaken te vragen
Goed ideequote:Op maandag 28 januari 2008 03:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog niks gehoord sinds die ene "we willen met je in zee". Ik ga morgen mailen om de stand van zaken te vragen
Heheh, ja, ga ik wel doen als ik nieuwe info heb.quote:
Thanksquote:Op maandag 28 januari 2008 03:25 schreef Wexy het volgende:
klaar met lezen... mooie samenvattingen... nodigen erg goed uit om alles te willen lezen!!
dyscalculie en lenzen welquote:Op maandag 28 januari 2008 03:34 schreef wonderer het volgende:
OhWaarom? Dyslectisch? Of gewoon niet zo'n lezer?
Die van Gip komt misschien ook omdat ik toen ik die las net de relatie met mn ex verbrak en ik dingen tegen kwam die ik herkende....quote:Op maandag 28 januari 2008 03:48 schreef NanKing het volgende:
Tipping is juist zo'n lekker weglees boek vind ik.
Giphart houd ik niet van, heb haar eerste boek hier in de kast staan maar het kon me niet boeien.
vroeger... las ik alleen de donald duck en snelle jelle...quote:Op maandag 28 januari 2008 03:51 schreef wonderer het volgende:
Las je vroeger meer? Of ook al niet?
wat is een tommy?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:23 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Wat ben je laat Stroek- maandagochtend?
ik heb trouwens een domme (?) vraag: wanneer ben je een tommy, en wat is het verschil met een lesbo-gewoon?
Misschien moet dat maar in de OPquote:
ok die 2 termen ken ik dus weer wel:Dquote:Op maandag 28 januari 2008 16:31 schreef wonderer het volgende:
Hangt een tommie misschien tussen butch en lipstick lesbo in?
Ja, zo zie ik het wel een beetje. Het komt toch van tomboy? Nan had laatst een goede link, maar die kan ik niet meer vinden.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:31 schreef wonderer het volgende:
Hangt een tommie misschien tussen butch en lipstick lesbo in?
Daar noemen ze het anders denk ikquote:Op maandag 28 januari 2008 16:41 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het maar een beetje raar, voor hetero's zijn er toch ook geen "gradaties"?
Als ik zo in je fotoboek kijk, vind ik jou meer een lesbeau eigenlijk.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:41 schreef Noodly het volgende:
Dan ben ik ook meer een tommie, maar ik vind lesbeau leuker klinken
een butch is voor mij het steriotype lesbo, kort haar net iets te zwaar, tuinbroek, houthakkers shirt in een typisch mannen beroep. Zeg maar alle vooroordelen in een lesbo...quote:Op maandag 28 januari 2008 16:41 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, zo zie ik het wel een beetje. Het komt toch van tomboy? Nan had laatst een goede link, maar die kan ik niet meer vinden.
Ik weet niet of we allemaal het goede beeld hebben bij een butch?
Dat is voor mij weer niet hetzelfde namelijk als een truckchauffeuse of manwijf.
Maar nichten kunnen ook lulletjes rozewater zijn. Deze namen zijn echt puur hoe mannelijk of vrouwelijk je bent...quote:Op maandag 28 januari 2008 16:43 schreef maedel het volgende:
[..]
Daar noemen ze het anders denk ikDenk bijvoorbeeld aan "lulletje rozenwater", weet iedereen wat voor man je bedoelt denk ik
Overigens, die gradaties zijn ook gekomen doordat vroeger (en dan heb ik het over 30 jaar geleden) lesbiėnnes veel duidelijker herkenbaar waren (denk ik).
in de hetero wereld heb je dat ook wel hoor. (tomboy voor vrouwen, of mannen die "in touch"zijn met hun vrouwelijke kant (metroman))quote:Op maandag 28 januari 2008 16:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar nichten kunnen ook lulletjes rozewater zijn. Deze namen zijn echt puur hoe mannelijk of vrouwelijk je bent...
Wat jij beschrijft wordt eigenlijk een truckchauffeuse genoemd (tenminste, in "mijn" kringen "vroeger").quote:Op maandag 28 januari 2008 16:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
een butch is voor mij het steriotype lesbo, kort haar net iets te zwaar, tuinbroek, houthakkers shirt in een typisch mannen beroep. Zeg maar alle vooroordelen in een lesbo...
ok:Pquote:Op maandag 28 januari 2008 17:10 schreef maedel het volgende:
[..]
Wat jij beschrijft wordt eigenlijk een truckchauffeuse genoemd (tenminste, in "mijn" kringen "vroeger").
Een butch is voor mij wat vrouwelijker, maar met heel dominante trekken.
Misschien omdat de grenzen tussen mannelijk en vrouwelijk een beetje vervaagd zijn met die metroman?quote:Op maandag 28 januari 2008 18:22 schreef NanKing het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de butch meer verschoven is de afgelopen jaren.
Zie bijv. laatste zaz. De butch is niet meer per definitie een houthakkert.
nu doe je net alsof de metroman een nieuwe "soort" is...quote:Op maandag 28 januari 2008 18:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien omdat de grenzen tussen mannelijk en vrouwelijk een beetje vervaagd zijn met die metroman?
Zij aan zij (lesbo blad)quote:Op maandag 28 januari 2008 18:26 schreef hierissieweer het volgende:
zaz?
Daar heb je misschien wel gelijk in jaquote:Op maandag 28 januari 2008 18:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien omdat de grenzen tussen mannelijk en vrouwelijk een beetje vervaagd zijn met die metroman?
Je had wel een puntquote:Op maandag 28 januari 2008 18:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nu doe je net alsof de metroman een nieuwe "soort" is...
daar heb je wel gelijk in iddquote:Op maandag 28 januari 2008 18:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je had wel een punt
Niet echt een soort het blijft een heteroseksuele nicht natuurlijk, maar het heeft wel een heel klein beetje geholpen door een grijs gebied te maken tussen zwart en wit.
Lijkt me ook handigquote:Op maandag 28 januari 2008 18:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dnek dat ik mensen hier maar gewoon per naam aanspreek in plaats van "soort".
Kijk mij politiek correct zijn
Ik heb altijd gelijkquote:Op maandag 28 januari 2008 18:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk in idd
quote:
quote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel prima, heb vakantie een weekje. Alleen komt er nogal wat rompslomp kijken bij het verdelen van mijn oma's spullen. het is niet helemaal eerlijk aan het gaan. Maar dat is iets waar mijn vader zich vooral mee moet bemoeien.
Jawel, ik had een paar weken terug nog kerstvakantie. Maar nu heb ik een wwekje vrij tussen twee blokken.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]waarom is het altijd zo moeilijk een erfenis te verdelen zonder dat dat de persoonlijke relaties verstoort... die zijn zo veel belangrijker..
Vakantie is wel lekker, maar was die niet pas net voorbij voor je?
Vind je het heel erg als ik dat niet zo geloof?quote:
Welnee.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik dat niet zo geloof?
het bevalt me in Utrecht prima. En mijn relaxtheid komt met vlagenquote:Je komt een stuk relaxter over dan een paar maanden geleden, bevalt het goed in Utrecht?
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welnee.
[..]
het bevalt me in Utrecht prima. En mijn relaxtheid komt met vlagen. Wat dat betreft ben ik nog zoekende naar een mooie balans.
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:25 schreef wonderer het volgende:
Joehoe dromer!
psychologiequote:Op maandag 28 januari 2008 21:09 schreef Wexy het volgende:
goedeavond.... psychologe Wexy online
pompidom.. vrouwen relaties januari relatiesbreuken.... altijd gezellig.... heb nog niet eens tijd gehad de uitzending van the Lword te kijken....
Yep. Maar nog niks gehoord natuurlijk. Ook niks van John Flanders... *zucht*quote:Op maandag 28 januari 2008 21:07 schreef DR34M3R het volgende:
heb je de uitgever nog gemaild? het duurt zo lang allemaal... *trappel*
Jammer zegquote:Op maandag 28 januari 2008 21:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Maar nog niks gehoord natuurlijk. Ook niks van John Flanders... *zucht*
quote:Op maandag 28 januari 2008 21:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
*pruil* nou.. er zit niks anders op dan nog even geduld te hebben..quote:Op maandag 28 januari 2008 21:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Net als Sonjaquote:Op maandag 28 januari 2008 21:34 schreef Wexy het volgende:
[..]
hmz dat is wel zeer spijtig![]()
kun je niet via zo'n site je eigen boeken laten drukken?
Idd.quote:
Dat kan. Als echt helemaal niemand hem wil hebben, zal ik dat ook zeker overwegen. Maar vooralsnog wil ik van iemand horen dat ze er brood in zien en me willen helpen zo veel mogelijk te verkopen.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:34 schreef Wexy het volgende:
[..]
hmz dat is wel zeer spijtig![]()
kun je niet via zo'n site je eigen boeken laten drukken?
misschien moet je er een broodbakmachine met ingredienten in schrijvenquote:Op maandag 28 januari 2008 21:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat kan. Als echt helemaal niemand hem wil hebben, zal ik dat ook zeker overwegen. Maar vooralsnog wil ik van iemand horen dat ze er brood in zien en me willen helpen zo veel mogelijk te verkopen.
huh ik niet snap..........??quote:Op maandag 28 januari 2008 22:09 schreef wonderer het volgende:
Iemand nadoen is nog triester dan naar een POD gaan en trots verkondigen dat je boek is uitgegeven...
ik ook niet...quote:
Zo goed dat praten er niet meer van komtquote:
Ik neem aan dat die broodbakmachine plus recept een "idee" was van Sonja Bakker en dat ik dus moest doen waar zij succes mee heeft. Daar ben ik niet zo voor, net zoals naar de copyshop (aka POD) gaan en daarna gaan zeggen dat mijn boek is uitgegevenquote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die broodbakmachine plus recept een "idee" was van Sonja Bakker en dat ik dus moest doen waar zij succes mee heeft. Daar ben ik niet zo voor, net zoals naar de copyshop (aka POD) gaan en daarna gaan zeggen dat mijn boek is uitgegeven
wat is POD?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:09 schreef wonderer het volgende:
Iemand nadoen is nog triester dan naar een POD gaan en trots verkondigen dat je boek is uitgegeven...
quote:
quote:net zoals naar de copyshop (aka POD) gaan
euhm nee......quote:Op maandag 28 januari 2008 23:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die broodbakmachine plus recept een "idee" was van Sonja Bakker en dat ik dus moest doen waar zij succes mee heeft. Daar ben ik niet zo voor, net zoals naar de copyshop (aka POD) gaan en daarna gaan zeggen dat mijn boek is uitgegeven
Oh! Dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 28 januari 2008 23:32 schreef Wexy het volgende:
[..]
euhm nee......
dat was niet mijn bedoeling van de opmerking... grijnz
jij wilde dat iemand er brood in zag....
als jij een broodbakmachine en recept er in zet kunnen ze brood zien..........
dat bedoel ik
Ok, maar dat lijkt me lastig. Het is altijd wel leuk als iemand over je schouder meekijkt of het eer wel een beetje leuk eruit ziet. En promoten buiten fora als Lesbo en Homo moet je ook nog wat voor doen. En 13,50 per boek vind ik nog vrij duur. (als je daar nog een winst marge op wilt hebben) Maar heb jij je boek nou wel of niet POD uitgegeven, nee toch?quote:Op maandag 28 januari 2008 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh! Dan heb ik niks gezegd
Pascal, POD is printing-on-demand. Als iemand je boek bestelt, wordt er een exemplaar geprint en gebonden en verkocht. Soms kost het je geld (1350 euro voor 100 exemplaren, bijvoorbeeld), soms krijg je net als bij een gewone uitgever een percentage van de verkoopprijs, maar je moet alles zelf doen (redactie, promotie) en er is geen kwaliteitstoets, ze geven gewoon (bijna) alles uit.
een beetje drukte is idd leuk!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:52 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Okee, ik ben bijgelezen wat betreft de tommies, butchen, lipsticklesbo's, lesbeau's en al die dingen.
Ben wel blij te zien dat ik gewoon een pagina terug moest, leven in de brouwerij
ja dit topic is weer aardig herrezenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:52 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Okee, ik ben bijgelezen wat betreft de tommies, butchen, lipsticklesbo's, lesbeau's en al die dingen.
Ben wel blij te zien dat ik gewoon een pagina terug moest, leven in de brouwerij
Precies. Ik wil horen dat een uitgever verwacht dat er genoeg van verkocht gaan worden om er moeite en geld in te steken, niet iemand die zijn geld al binnenkrijgt als er een exemplaar verkocht wordt. DIe kwaliteitstoets vind ik belangrijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ok, maar dat lijkt me lastig. Het is altijd wel leuk als iemand over je schouder meekijkt of het eer wel een beetje leuk eruit ziet. En promoten buiten fora als Lesbo en Homo moet je ook nog wat voor doen. En 13,50 per boek vind ik nog vrij duur. (als je daar nog een winst marge op wilt hebben) Maar heb jij je boek nou wel of niet POD uitgegeven, nee toch?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:13 schreef wonderer het volgende:
Er zit een mailtje van de uitgever in mijn inbox en ik durf hem niet te openen
Ik was net iets te vroeg, ze was van plan om volgende week te gaan mailenquote:
nee 13,50 is een leuk bedrag, maar je wilt er toch ook nog wat verdienen zeg 5 euro per boek. Dan word het voor de consument 18,50 dat is niet meer de prijs van een meepakkertje en daar moet je het denk in het begint vooral van hebben om bekendheid te krijgen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
13,50 voor een boek van bijna 300 pagina's vind ik erg meevallen, zelfs al is het paperback, hoor.
Vijf euro per boek?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nee 13,50 is een leuk bedrag, maar je wilt er toch ook nog wat verdienen zeg 5 euro per boek. Dan word het voor de consument 18,50 dat is niet meer de prijs van een meepakkertje en daar moet je het denk in het begint vooral van hebben om bekendheid te krijgen.
Een schrijver verdient echt geen 5 euro aan een boek van 13,50 hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nee 13,50 is een leuk bedrag, maar je wilt er toch ook nog wat verdienen zeg 5 euro per boek. Dan word het voor de consument 18,50 dat is niet meer de prijs van een meepakkertje en daar moet je het denk in het begint vooral van hebben om bekendheid te krijgen.
Echt tofquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was net iets te vroeg, ze was van plan om volgende week te gaan mailenDan krijg ik ook een voorbeeldcontract om wijzigingen in aan te brengen eventueel en ze begint met de eerste redactie-ronde.
Ik ben wel benieuwd naar wat voor wijzigingen ze voorstelt, hoe diep die gaan.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was net iets te vroeg, ze was van plan om volgende week te gaan mailenDan krijg ik ook een voorbeeldcontract om wijzigingen in aan te brengen eventueel en ze begint met de eerste redactie-ronde.
dat dacht ik...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vijf euro per boek?Was het maar waar.
Nee schat. De auteur krijgt tussen de 5% en 10% van de verkoopprijs.
Een schrijver verdient aan een gemiddeld boek hooguit 2000 euro. En dan loopt het goed.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dat dacht ik...
Nee maar goed 15 euro is een leuk bedrag om een boek te kopen
Ik moet eerlijk zeggen dat dit een beetje een illusie was die nu in scherven voor me ligtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een schrijver verdient aan een gemiddeld boek hooguit 2000 euro. En dan loopt het goed.
Van schrijven word je niet rijk in Nederland. Tenzij je Sonja Bakker heet
Sorryquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat dit een beetje een illusie was die nu in scherven voor me ligt.
En jij denkt daar zo maar mee weg te komen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:13 schreef DR34M3R het volgende:
ik ga ff afwassen.. douchen.. en nog iets. tot straks
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:24 schreef maedel het volgende:
[..]
En jij denkt daar zo maar mee weg te komen.![]()
Wat moeten wij dan wel ons voorstellen bij "en nog iets" Dreamer?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:08 schreef DR34M3R het volgende:
Zo spannend is het niet..
My point exactlyquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, op zich lijkt me het idee dat je boek in boekenwinkels ligt ook al enorm gaaf. En het idee dat mensen het lezen. Al zijn het er maar een paar. onbekenden die zitten te smullen van je boek (dat hopen we dan maar
).
. Dat is die 2000 euro ook meer dan waard natuurlijk.
Voor 2008?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:10 schreef DR34M3R het volgende:
hoi!
we hebben net de kerstborrel gehad
quote:
Dankquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:20 schreef Noodly het volgende:
[..]
![]()
Mooie Afrikaanse sig heb je trouwens.
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Kerstborrel. Die kan al bijna voor 2008 gelden
.
quote:
Nou het is meer dat ik iedere keer zwaar spuit elf benquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Ik weet het. Er zijn momenten dat jullie eng veel op elkaar lijken
Maar dit was in een ander topic. Je was niet spuit elf, maar telepathischquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou het is meer dat ik iedere keer zwaar spuit elf ben, terwijl ik iedere keer echt niet zie wat Erik tikt
.
HIhiquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dit was in een ander topic. Je was niet spuit elf, maar telepathisch.
Ik had dat ook laatstquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:42 schreef wonderer het volgende:
Ik heb echt zo'n stomvervelend computerprobleem... copy/paste werkt niet meer
Ik had gister gereboot en toen deed ie het volgens mij weer, maar nu niet meer. Zowel op de laptop als op de pc nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik had dat ook laatst, maar toen kon ik volgens mij niet meer c/p vanuit of naar firefox. Het was iig heel vreemd, en het was even spontaan opgelost als dat het gekomen was
.
Nu wordt het wel eng hoor. Hier deed 't ook niet meer op zowel laptop als pc.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had gister gereboot en toen deed ie het volgens mij weer, maar nu niet meer. Zowel op de laptop als op de pc niet
Hij doet het weer. Mysterieus, want ik heb niks gedaan verderquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nu wordt het wel eng hoor. Hier deed 't ook niet meer op zowel laptop als pc.
Schopje TRU?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |