daar heb je wel gelijk in iddquote:Op maandag 28 januari 2008 18:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je had wel een punt
Niet echt een soort het blijft een heteroseksuele nicht natuurlijk, maar het heeft wel een heel klein beetje geholpen door een grijs gebied te maken tussen zwart en wit.
Lijkt me ook handigquote:Op maandag 28 januari 2008 18:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dnek dat ik mensen hier maar gewoon per naam aanspreek in plaats van "soort".
Kijk mij politiek correct zijn
Ik heb altijd gelijkquote:Op maandag 28 januari 2008 18:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk in idd
quote:
quote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel prima, heb vakantie een weekje. Alleen komt er nogal wat rompslomp kijken bij het verdelen van mijn oma's spullen. het is niet helemaal eerlijk aan het gaan. Maar dat is iets waar mijn vader zich vooral mee moet bemoeien.
Jawel, ik had een paar weken terug nog kerstvakantie. Maar nu heb ik een wwekje vrij tussen twee blokken.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]waarom is het altijd zo moeilijk een erfenis te verdelen zonder dat dat de persoonlijke relaties verstoort... die zijn zo veel belangrijker..
Vakantie is wel lekker, maar was die niet pas net voorbij voor je?
Vind je het heel erg als ik dat niet zo geloof?quote:
Welnee.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik dat niet zo geloof?
het bevalt me in Utrecht prima. En mijn relaxtheid komt met vlagenquote:Je komt een stuk relaxter over dan een paar maanden geleden, bevalt het goed in Utrecht?
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welnee.
[..]
het bevalt me in Utrecht prima. En mijn relaxtheid komt met vlagen. Wat dat betreft ben ik nog zoekende naar een mooie balans.
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:25 schreef wonderer het volgende:
Joehoe dromer!
psychologiequote:Op maandag 28 januari 2008 21:09 schreef Wexy het volgende:
goedeavond.... psychologe Wexy online
pompidom.. vrouwen relaties januari relatiesbreuken.... altijd gezellig.... heb nog niet eens tijd gehad de uitzending van the Lword te kijken....
Yep. Maar nog niks gehoord natuurlijk. Ook niks van John Flanders... *zucht*quote:Op maandag 28 januari 2008 21:07 schreef DR34M3R het volgende:
heb je de uitgever nog gemaild? het duurt zo lang allemaal... *trappel*
Jammer zegquote:Op maandag 28 januari 2008 21:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Maar nog niks gehoord natuurlijk. Ook niks van John Flanders... *zucht*
quote:Op maandag 28 januari 2008 21:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
*pruil* nou.. er zit niks anders op dan nog even geduld te hebben..quote:Op maandag 28 januari 2008 21:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Net als Sonjaquote:Op maandag 28 januari 2008 21:34 schreef Wexy het volgende:
[..]
hmz dat is wel zeer spijtig![]()
kun je niet via zo'n site je eigen boeken laten drukken?
Idd.quote:
Dat kan. Als echt helemaal niemand hem wil hebben, zal ik dat ook zeker overwegen. Maar vooralsnog wil ik van iemand horen dat ze er brood in zien en me willen helpen zo veel mogelijk te verkopen.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:34 schreef Wexy het volgende:
[..]
hmz dat is wel zeer spijtig![]()
kun je niet via zo'n site je eigen boeken laten drukken?
misschien moet je er een broodbakmachine met ingredienten in schrijvenquote:Op maandag 28 januari 2008 21:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat kan. Als echt helemaal niemand hem wil hebben, zal ik dat ook zeker overwegen. Maar vooralsnog wil ik van iemand horen dat ze er brood in zien en me willen helpen zo veel mogelijk te verkopen.
huh ik niet snap..........??quote:Op maandag 28 januari 2008 22:09 schreef wonderer het volgende:
Iemand nadoen is nog triester dan naar een POD gaan en trots verkondigen dat je boek is uitgegeven...
ik ook niet...quote:
Zo goed dat praten er niet meer van komtquote:
Ik neem aan dat die broodbakmachine plus recept een "idee" was van Sonja Bakker en dat ik dus moest doen waar zij succes mee heeft. Daar ben ik niet zo voor, net zoals naar de copyshop (aka POD) gaan en daarna gaan zeggen dat mijn boek is uitgegevenquote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die broodbakmachine plus recept een "idee" was van Sonja Bakker en dat ik dus moest doen waar zij succes mee heeft. Daar ben ik niet zo voor, net zoals naar de copyshop (aka POD) gaan en daarna gaan zeggen dat mijn boek is uitgegeven
wat is POD?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:09 schreef wonderer het volgende:
Iemand nadoen is nog triester dan naar een POD gaan en trots verkondigen dat je boek is uitgegeven...
quote:
quote:net zoals naar de copyshop (aka POD) gaan
euhm nee......quote:Op maandag 28 januari 2008 23:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die broodbakmachine plus recept een "idee" was van Sonja Bakker en dat ik dus moest doen waar zij succes mee heeft. Daar ben ik niet zo voor, net zoals naar de copyshop (aka POD) gaan en daarna gaan zeggen dat mijn boek is uitgegeven
Oh! Dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 28 januari 2008 23:32 schreef Wexy het volgende:
[..]
euhm nee......
dat was niet mijn bedoeling van de opmerking... grijnz
jij wilde dat iemand er brood in zag....
als jij een broodbakmachine en recept er in zet kunnen ze brood zien..........
dat bedoel ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |