Vooral Nigel, hij begon weer lekker vals.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:05 schreef Liquidootje het volgende:
Wat Nigel en Neil deed klonk dus ook nergens naar he
Ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Zei Wendy nou 'afsterven'![]()
De styling is ook weer door een blinde gedaan, zie ik.
Ik was juist blij dat deze nummers in ieder geval niet meer gekozen konden worden en er dus misschien echte muziek gemaakt wordt.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:08 schreef TheVulture het volgende:
Ze hebben alle toffe nummers al laten horen in de opening en in de filmpjes
Gekkiequote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:12 schreef alwaysthebest het volgende:! Ik was vergeten dat idols erop was.
Volgens mij is Anouk zelf een beetje klaar met het optreden enzo... dus Pauline kan gewoon in haar plaats gaanquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:13 schreef Toeps het volgende:
Zoooo cool! Maarre, is er plaats voor iemand met precies dezelfde sound als Anouk? Dat begin ik me wel af te vragen.
Ik dacht net exact hetzelfde!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:13 schreef Toeps het volgende:
Zoooo cool! Maarre, is er plaats voor iemand met precies dezelfde sound als Anouk? Dat begin ik me wel af te vragen.
Het is idd niet bepaald vernieuwend qua sound. Maar dit was een super optredenquote:
Ga toch weg, hou toch op. Zosja was ook veel minder ervaren dus niet erg, maar dat is niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:13 schreef Maartel het volgende:
Zosja deed 'm beter..
Verder blijft het Monique Sluijters verkleed als Anouk
Had Anouk niet pas nog een nieuw nummer uit? Met die heeeele drukke clip?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij is Anouk zelf een beetje klaar met het optreden enzo... dus Pauline kan gewoon in haar plaats gaan
Jupquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Was Pauline de eerste?
Omdat je van steen bent. Freak. :-pquote:
jawel maar als je Anouk in interviews leest en hoort is ze tegenwoordig geen artieste meer maar iemand die twee keer per jaar een concert geeft en daar een heel jaar op wil teren... ze heeft weinig zin meer in optredens....quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:15 schreef Toeps het volgende:
[..]
Had Anouk niet pas nog een nieuw nummer uit? Met die heeeele drukke clip?
Yep.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Was Pauline de eerste?
Mja, liever zo'n zangeres dan een of ander meidenbandje nummer 45665445, om maar eens iets te noemen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:13 schreef Toeps het volgende:
Zhenarquote:
DAquote:
Ga jij eens heel snel je mond spoelen zeg... Britpop is juist Skunk Anansie, Oasis, Blur, Kaiser Chiefs, Franz Ferdinand, Radiohead, Snow Patrol, The Kooks etc etcquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:16 schreef Maartel het volgende:
Skunk is cool, maar na de reclame wil ik een hoger Tina Cousins/Cleopatra/Steps/S Club 7/Boyzone/Samantha Mumba/Ellie Campbell/Billie Piper-gehalte... Britse pop
Ik geloof dat ik alleen Steps en Boyzone ken van deze opsomming. Iets zegt mij dat wij niet dezelfde smaak hebben.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:16 schreef Maartel het volgende:
Skunk is cool, maar na de reclame wil ik een hoger Tina Cousins/Cleopatra/Steps/S Club 7/Boyzone/Samantha Mumba/Ellie Campbell/Billie Piper-gehalte... Britse pop
Day and Night is een heerlijk nummerquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:18 schreef Toeps het volgende:
[..]Ik was Billie Piper helemaal vergeten! Was vroeger dol op haar!
Zosjaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:13 schreef Maartel het volgende:
Zosja deed 'm beter..
Verder blijft het Monique Sluijters verkleed als Anouk
Er mochten er maar 4 een uithaal doen bij Robbie Williams, dat was ook niet voor niks dat Neil, Nigel en Tiffany daar hun mond moesten houdenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:17 schreef Toeps het volgende:
Neil zakte in de intro al door het ijs. Je zag meteen wie het aankonden.
Kijk! Dat is muziek!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel je mond spoelen zeg... Britpop is juist Skunk Anansie, Oasis, Blur, Kaiser Chiefs, Franz Ferdinand, Radiohead, Snow Patrol, The Kooks etc etc
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Omdat je van steen bent. Freak. :-p
Would be nicequote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ergens verwacht ik snow patrol wel.
Jwel, moest wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:20 schreef PeRi het volgende:
Wat leek Pauline toch oud in die kleren. Optreden best okay, einde ging ze iets te lang door. Die uithaal had niet gehoeven.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel je mond spoelen zeg... Britpop is juist Skunk Anansie, Oasis, Blur, Kaiser Chiefs, Franz Ferdinand, Radiohead, Snow Patrol, The Kooks etc etc
Als Neil maar met zijn kampbakkes van Chasing Cars afblijftquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ergens verwacht ik snow patrol wel.
Martijn had het in de intro al over de rijke Britse muziektraditie, dus er komen vast nog veel oude(re) nummers langs.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik alleen Steps en Boyzone ken van deze opsomming. Iets zegt mij dat wij niet dezelfde smaak hebben.
Commercieel uitgemolken bandquote:
Ik vond haar er juist vlot uitzien, best goed gestyled.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:20 schreef PeRi het volgende:
Wat leek Pauline toch oud in die kleren. Optreden best okay, einde ging ze iets te lang door. Die uithaal had niet gehoeven.
Love it when you Callquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:22 schreef Zhenar het volgende:
Ik hoop op een liedje van het altijd vrolijke The Feeling
Ja, da's britpop.. Maar de dingen die ik noemde waren toch ook wel typische britse pop die vooral in de jaren 90 90% van de Britse hitlijsten aanvoerde (en in Nederland zelden aansloeg ), net zoals bijv. alle Stock Aitken & Waterman-productenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sasha goed opgeborgen?? beetje sneu voor hem dat hij sommige mensen aan moet horen...quote:
De kleding was wel leuk, maar dr gezicht er dan bij.. Maakte haar nog ouder dan ze is imo. Net geen gevalletje midlifecrisis mom.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vond haar er juist vlot uitzien, best goed gestyled.
quote:
http://www.youtube.com/watch?v=f-VroYiZNzsquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:19 schreef Zhenar het volgende:
Maar het is gewoon een onwijs lekker wijf
Daar was een reden voor, al vond ik Steps stiekem ook wel grappigquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:24 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja, da's britpop.. Maar de dingen die ik noemde waren toch ook wel typische britse pop die vooral in de jaren 90 90% van de Britse hitlijsten aanvoerde (en in Nederland zelden aansloeg ), net zoals bijv. alle Stock Aitken & Waterman-producten
En dus ook Brits.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:21 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
En, nogmaals, Boyzone is nog steeds Iers.
Nyeh heh heh heh! *wijs*quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:24 schreef PeRi het volgende:
Ik hou/hield zo van Blue. Kut Neil. Godverdomme.
quote:
Ik ken het nummer wel!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:26 schreef Wilskracht het volgende:
dom van Neil om een onbekend nummer te nemen
Ik ook niet, maar des te beter, stemmen er minder mensen.quote:
Heb het even voor de zekerheid opgezochtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En dus ook Brits.
Toch? Valt toch onder Groot Britannie?
De bekende techniek om de slechtste op te hemelen... want als ze hem/haar neersabelen dan krijgen ze meer stemmenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg waarom is die zo positief?
Maar dat gaat toch nergens over, show 5 oid, en meneer doet eindelijk een nummer zonder vals te zingenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:27 schreef LaCoBo het volgende:
Neil heeft wel 's slechter gezongen. 't Was niet eens echt extreem vals deze keer.
Beste optreden ooit, maar nog steeds kut. Wat doet die jongen daar.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:29 schreef happyme28 het volgende:
Gordon heeft gewoon gelijk. Het is niet te vergelijken met Pauline maar het was een zeer acceptabel optreden. Zeker met zijn ervaring en zijn leeftijd. Beste optreden dat hij ooit heeft gegeven.
Vorige week zong ze ook al dat nonnenliedjequote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:31 schreef Turbomuis het volgende:
Is Nikki non geworden ofzo? Die kraag! Yajks!
Thanks, ik probeerde ook al te bedenken waar dat 'Great Brittain' hoorde tussen, naast of voor het 'United Kingdom'.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb het even voor de zekerheid opgezocht
http://nl.wikipedia.org/wiki/Groot-Brittanni%C3%AB
Groot-Brittannië bestaat uit:
Engeland
Schotland
Wales
die samen met Noord-Ierland en een aantal overzeese gebiedsdelen het Verenigd Koninkrijk vormen.
Boyzone niet Brits dus.
Zo spreken ze het uit in Engeland.quote:
lala, dat vind ik dus van charlene... En zeker niet van nikki!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:31 schreef MNR het volgende:
Ik vind Nikki zo'n gewoon meisje. Van mij hoeft ze niet in de top 3.
Dat is puur smaak want ik vind dit nummer en dat nummer van Pauline beide erg leuk en er zijn er pas 3 geweest.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Het klinkt leuk dit maar godverdomme wat heeft zo'n thema veel potentie en wat gooien ze er met de pet naar wat liedkeuze betreft. Ik baal.
EN dan zegt het halve topic 'Wie?????'quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:32 schreef Greys het volgende:
Ik vond dit wel het beste optreden van Neil tot nu toe
Hij gaat steeds meer op Marti van WetWetWet lijken!![]()
Greys! Ik zie je nu pas!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:33 schreef Greys het volgende:
Wat een vreselijke outfit.
Ja hè? Komt door die vieze stekeltjes.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
EN dan zegt het halve topic 'Wie?????'![]()
Oma heeft dat vast nog wel in de kast liggen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind dat een super mooie blouse!!! Waar koop je die?
Oh ja, dat vergeet ik steedsquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
EN dan zegt het halve topic 'Wie?????'![]()
Jaaa! Ik vind m ook echt super mooi!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind dat een super mooie blouse!!! Waar koop je die?
Marti Pellow zit toch zwaar aan de drugs... misschien kan vader Hendriks zijn kartelletje in die richting uitbreidenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja hè? Komt door die vieze stekeltjes.
GMTAquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Gordon overdrijft zoals gewoonlijk weer..
Ik had het niet verwacht, ik dacht dat ze iets zou gaan doen van the Sex pistolsquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:37 schreef Together het volgende:
Tiffany doet dus iets van de Sugababes, wat verrassend.
Nathalie heeft haar wow op de eerste uitzending uit geleefd. Nu blijft ze gewoon steken in iets irritants.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:36 schreef happyme28 het volgende:
Nikki vind ik toch echt stukke beter dan Nathalie hoor, veel prettiger om naar te luisteren vooral.
Die auto op het podium danquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:38 schreef Cee het volgende:
* Cee zet een pallet schoenen klaar om naar tv te gooien
Kansloos deze liedjeskeuze. Als ze de boel niet hadden volgepleurd met Britse vlaggen en al die Engelse uitspraken er tussendoor gooiden was me niet eens opgevallen dat het allemaal Britse liedjes waren.
En die gekke tandjes.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja hè? Komt door die vieze stekeltjes.
Beeeb!quote:
LEKKER OP TIJD!!!quote:
Zal je vriendin leuk vindenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki, Nikki,
Trouwen?
Een beetje victorian stylequote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
Jaaa! Ik vind m ook echt super mooi!
Wil ook weten waar je die koopt!
Het is jammer dat Alvin & The Chipmunks niet uit Engeland komen anders had ze dat kunnen zingen en Ollie als een Chipmunk op het podium kunnen zetten zoals Pierre Kartner met zijn smurfen of Dennie Christian met zijn Marsipulamiquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja hoor, Tiffany doet Sugababes
Uri Gellerquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:39 schreef Saboo het volgende:
lala ik ga nu eens kijken of urigeller nog Lepels laat vliegen ofzo..
Maand of 2 nog maarquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zal je vriendin leuk vinden
-edit- Oo wacht het is uit zo te zien?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is jammer dat Alvin & The Chipmunks niet uit Engeland komen anders had ze dat kunnen zingen en Ollie als een Chipmunk op het podium kunnen zetten zoals Pierre Kartner met zijn smurfen of Dennie Christian met zijn Marsipulami
LOL!! Ik al bijna reageren: WTF D-Aquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zal je vriendin leuk vinden
-edit- Oo wacht het is uit zo te zien?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is jammer dat Alvin & The Chipmunks niet uit Engeland komen anders had ze dat kunnen zingen en Ollie als een Chipmunk op het podium kunnen zetten zoals Pierre Kartner met zijn smurfen of Dennie Christian met zijn Marsipulami
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |