Gekkiequote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:12 schreef alwaysthebest het volgende:! Ik was vergeten dat idols erop was.
Volgens mij is Anouk zelf een beetje klaar met het optreden enzo... dus Pauline kan gewoon in haar plaats gaanquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:13 schreef Toeps het volgende:
Zoooo cool! Maarre, is er plaats voor iemand met precies dezelfde sound als Anouk? Dat begin ik me wel af te vragen.
Ik dacht net exact hetzelfde!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:13 schreef Toeps het volgende:
Zoooo cool! Maarre, is er plaats voor iemand met precies dezelfde sound als Anouk? Dat begin ik me wel af te vragen.
Het is idd niet bepaald vernieuwend qua sound. Maar dit was een super optredenquote:
Ga toch weg, hou toch op. Zosja was ook veel minder ervaren dus niet erg, maar dat is niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:13 schreef Maartel het volgende:
Zosja deed 'm beter..
Verder blijft het Monique Sluijters verkleed als Anouk
Had Anouk niet pas nog een nieuw nummer uit? Met die heeeele drukke clip?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij is Anouk zelf een beetje klaar met het optreden enzo... dus Pauline kan gewoon in haar plaats gaan
Jupquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Was Pauline de eerste?
Omdat je van steen bent. Freak. :-pquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |