Beste optreden ooit, maar nog steeds kut. Wat doet die jongen daar.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:29 schreef happyme28 het volgende:
Gordon heeft gewoon gelijk. Het is niet te vergelijken met Pauline maar het was een zeer acceptabel optreden. Zeker met zijn ervaring en zijn leeftijd. Beste optreden dat hij ooit heeft gegeven.
Vorige week zong ze ook al dat nonnenliedjequote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:31 schreef Turbomuis het volgende:
Is Nikki non geworden ofzo? Die kraag! Yajks!
Thanks, ik probeerde ook al te bedenken waar dat 'Great Brittain' hoorde tussen, naast of voor het 'United Kingdom'.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb het even voor de zekerheid opgezocht
http://nl.wikipedia.org/wiki/Groot-Brittanni%C3%AB
Groot-Brittannië bestaat uit:
Engeland
Schotland
Wales
die samen met Noord-Ierland en een aantal overzeese gebiedsdelen het Verenigd Koninkrijk vormen.
Boyzone niet Brits dus.
Zo spreken ze het uit in Engeland.quote:
lala, dat vind ik dus van charlene... En zeker niet van nikki!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:31 schreef MNR het volgende:
Ik vind Nikki zo'n gewoon meisje. Van mij hoeft ze niet in de top 3.
Dat is puur smaak want ik vind dit nummer en dat nummer van Pauline beide erg leuk en er zijn er pas 3 geweest.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Het klinkt leuk dit maar godverdomme wat heeft zo'n thema veel potentie en wat gooien ze er met de pet naar wat liedkeuze betreft. Ik baal.
EN dan zegt het halve topic 'Wie?????'quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:32 schreef Greys het volgende:
Ik vond dit wel het beste optreden van Neil tot nu toe
Hij gaat steeds meer op Marti van WetWetWet lijken!![]()
Greys! Ik zie je nu pas!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:33 schreef Greys het volgende:
Wat een vreselijke outfit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |