Would be nicequote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ergens verwacht ik snow patrol wel.
Jwel, moest wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:20 schreef PeRi het volgende:
Wat leek Pauline toch oud in die kleren. Optreden best okay, einde ging ze iets te lang door. Die uithaal had niet gehoeven.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel je mond spoelen zeg... Britpop is juist Skunk Anansie, Oasis, Blur, Kaiser Chiefs, Franz Ferdinand, Radiohead, Snow Patrol, The Kooks etc etc
Als Neil maar met zijn kampbakkes van Chasing Cars afblijftquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ergens verwacht ik snow patrol wel.
Martijn had het in de intro al over de rijke Britse muziektraditie, dus er komen vast nog veel oude(re) nummers langs.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik alleen Steps en Boyzone ken van deze opsomming. Iets zegt mij dat wij niet dezelfde smaak hebben.
Commercieel uitgemolken bandquote:
Ik vond haar er juist vlot uitzien, best goed gestyled.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:20 schreef PeRi het volgende:
Wat leek Pauline toch oud in die kleren. Optreden best okay, einde ging ze iets te lang door. Die uithaal had niet gehoeven.
Love it when you Callquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:22 schreef Zhenar het volgende:
Ik hoop op een liedje van het altijd vrolijke The Feeling
Ja, da's britpop.. Maar de dingen die ik noemde waren toch ook wel typische britse pop die vooral in de jaren 90 90% van de Britse hitlijsten aanvoerde (en in Nederland zelden aansloeg ), net zoals bijv. alle Stock Aitken & Waterman-productenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel je mond spoelen zeg... Britpop is juist Skunk Anansie, Oasis, Blur, Kaiser Chiefs, Franz Ferdinand, Radiohead, Snow Patrol, The Kooks etc etc
Sasha goed opgeborgen?? beetje sneu voor hem dat hij sommige mensen aan moet horen...quote:
De kleding was wel leuk, maar dr gezicht er dan bij.. Maakte haar nog ouder dan ze is imo. Net geen gevalletje midlifecrisis mom.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vond haar er juist vlot uitzien, best goed gestyled.
quote:
http://www.youtube.com/watch?v=f-VroYiZNzsquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:19 schreef Zhenar het volgende:
Maar het is gewoon een onwijs lekker wijf
Daar was een reden voor, al vond ik Steps stiekem ook wel grappigquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:24 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja, da's britpop.. Maar de dingen die ik noemde waren toch ook wel typische britse pop die vooral in de jaren 90 90% van de Britse hitlijsten aanvoerde (en in Nederland zelden aansloeg ), net zoals bijv. alle Stock Aitken & Waterman-producten
En dus ook Brits.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:21 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
En, nogmaals, Boyzone is nog steeds Iers.
Nyeh heh heh heh! *wijs*quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:24 schreef PeRi het volgende:
Ik hou/hield zo van Blue. Kut Neil. Godverdomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |