en exitquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:40 schreef borisz het volgende:
six-handed toernooi is wel even wennen.
tempo ligt wat hoger.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:50 schreef -Vaduz- het volgende:
6-handed is wel puurder poker wat mij betreft, je ziet ook veel van die formats op televisie.
Oh god, meen je dat?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:05 schreef VoreG het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik die Uri Geller show op SBS ga kijken..
5 miljard bedoel je?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:17 schreef pascalheister het volgende:
geweldig verhaal ook van die gozer die even 5 miljoen heeft weggesluisd
Jaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh god, meen je dat?.
* RayMania zapt ook.
Ach, als ik het goed begrijp heeft hij er zelf ook niks aan overgehouden.quote:
dat is toch geen nieuws meer johquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:59 schreef pascalheister het volgende:
3fm ofzo?
maar wel verdiend op basis van de hele wedstrijdquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:26 schreef Againzender het volgende:
Tja, en daar word je dus kampioen mee: in de laatste minuut de winnende maken tegen Excelsior, ookal speel je k*t.
Maar toch jammer
Een typisch messenklungelmeisje.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
En vonden Domien en Annemiek je lief?
rubbereend zou een moord doen voor een babbeltje met Annemiek...
Een behoorlijke loterij daardoor? Of heb je zelf niet gespeeld. Het klinkt wel goed in ieder geval.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:50 schreef borisz het volgende:
Oh en dat RTL pokertoernooi duurde vandaag 2 uur, het zal ook niet langer duren.
ja en de blinden gingen snel waardoor de ChipLeader max 15 bb had. Het is echt een loterijquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een behoorlijke loterij daardoor? Of heb je zelf niet gespeeld. Het klinkt wel goed in ieder geval.
veel plezierquote:
Hij doet het echt goedquote:
Zeker. Superknapquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij doet het echt goed
125.000 Euro
en nu ben ik echt weg
Oud en versletenquote:
dat idee heb ik er ook van, ja.....maar goed als je kijkt wat er nu looptquote:
Silva-Heitinga-Vermaelen-Vertonghen/Furby is helemaal niet zo slecht hoor, landelijk gezien.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat idee heb ik er ook van, ja.....maar goed als je kijkt wat er nu loopt
landelijk... maar Europees... Komend jaar moet er minimaal overwinterd worden.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Silva-Heitinga-Vermaelen-Vertonghen/Furby is helemaal niet zo slecht hoor, landelijk gezien.
Maar Kuffour heeft een half jaar niet gevoetbald bij Roma, dus ik heb serieus mijn twijfels.
Maar volgend jaar is Kuffour nóg ouder, nóg trager...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:04 schreef borisz het volgende:
[..]
landelijk... maar Europees... Komend jaar moet er minimaal overwinterd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |