Klaas Bruinsmaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:54 schreef Sjowhan het volgende:
En de smsjes.
De eigenaar was niet tevreden met het toestel "een absolute aanfluiting, ik luister nooit meer naar die lange"
Het gaatquote:
Ja hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat
En met jou? Aan het genieten van het weekend?
Laatst ook 18 seizoenen van gedownloadquote:
Niet waarschijnlijk iddquote:
Je training onder een deken? Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja hoorEen beetje aan het uitzieken met z'n tweetjes. Hoe romantisch kun je het krijgen hé?
Maar ik vind het eigenlijk niet erg
Met mijn training onder een deken in de zetel tv kijken
Nee, Bengelquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je training onder een deken? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Oja, dat zou het ook kunnen zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, Bengel. Joggingbroek denk ik zo
.
Hee, a dirty mind is a joy foreverquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja, dat zou het ook kunnen zijn.
Ik ga mee. Fijne avond.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Hee, a dirty mind is a joy forever.
Ben 'r weg van, fijne avond.
viel mij ook al op jaquote:
Ik pak gewoon een keer een andere hoes van een andere dubbel cdquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:40 schreef marcb1974 het volgende:112 pond, das een hoop voor een cd zeg maar
Extra hoesje erom maar?
Ja, dan ga je de 112 pond niet halen. Maar aan de andere kant, wil je hem verkopen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik pak gewoon een keer een andere hoes van een andere dubbel cd
Wel jammer dat de schijfjes al flink bekrast zijn
Neequote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dan ga je de 112 pond niet halen. Maar aan de andere kant, wil je hem verkopen?
Dus maakt het ook niet zo uitquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee
Ik heb hier zelfs een ingesealse LP liggen van 210 Pond, alleen ik weet dus niet of die LP er wel in zit!
met een LP lijst van ¤25quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus maakt het ook niet zo uit
Je weet niet of de LP er wel in zit
Zo niet heb je een ingesealde hoes van 10 euro he
Dubbel is niet nodig iddquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
met een LP lijst van ¤25
Ik ben eigenlijk alleen van plan dingen te verkopen die ik dubbel heb, voor de rest niks
Ik kom alleen wat ruimte te kortquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dubbel is niet nodig idd
En waarom zou je de rest ook verkopen. is toch een leuke verzameling zo
geen idee eigenlijk..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
Netjes
Beschermt die ook tegen verkleuring?
Misschien wel jaquote:
Ik heb er juist een gekochtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
Nee thx![]()
Ik heb al mijn lp's weggegeven een aantal jaar terug, had toch geen platenspeler meer
Mijn behang is nu al niet echt zichtbaar meer, hangen allemaal Queenspullen voorquote:En ruimte heb ik ook al nietMocht ik verhuizen dan ga ik nog wel wat foto lijsten halen en mijn eigen foto's afdrukken en ophangen. Of 1 op behang en die op een muur
Maar ja, als ik ga sparen is het niet nodig, want het gaat nu ook nog welquote:
Das wel handig als je nog lp's hebt jaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb er juist een gekocht
wel een met usb-aansluiting
[..]
Mijn behang is nu al niet echt zichtbaar meer, hangen allemaal Queenspullen voor
ik heb al besloten dat als ik een miljoen win, een kwart ofzo op gaat aan Queen via eBay e.d., een kwart op de rekening gaat, en de helft ga ik een huisje van kopen ofzoquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel handig als je nog lp's hebt ja
Gelukkig gaan die dingen wel met de tijd mee
Dat kan dus wel weer als je meer ruimte hebt
Queen gerelateerd danquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
Klinkt goedAlleen wat moet je met een kwart miljoen aan queen spullen? Kan je niet beter een wat groter huis kopen dan en dan langzaam sparen voor de rest?
Koop je loten?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:47 schreef qu63 het volgende:
alhoewel de kans dat ik een miljoen win best klein is geloof ik
Een nieuwe geluidsinstallatie en tv horen wel dan jaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
Queen gerelateerd dan
HD-TV, 12.1 geluidsinstallatie enzo
't zijn maar dromen, in het echie zal ik er wel minder aan uitgeven
En ik geef het ook niet in 1x uit. Maar nu moet ik soms iets laten schieten omdat het ff niet uit komt
Dat is toch wel iets om naar te kijken, of het echt queen is?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:53 schreef qu63 het volgende:
deze bijvoorbeeld. T is wel minimaal ¤67,48 + verzendkosten, en ik weet niet eens of het wel officieel Queen is
Als ik geld zat zou hebben zou ik niet zo lang over twijfelen
met oud & nieuw wel een lot gekochtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Koop je loten?
Oh, ik ga de 10e die 11,8 miljoen winnen![]()
hoop ik dan toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |