Ja, of dat.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:38 schreef Houniet het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111 me koffie is op! [ afbeelding ]
14quote:
Dan ben ik jarig.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 15:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ohja, dat zei je.
Was het alweer vergeten
Tis wel raak bij jullie he geloof ikquote:Op zondag 27 januari 2008 15:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Weer een aardschok gevoeld; hier slechts als een trilling van enkele seconden (de deuren rammelden).
http://indahnesia.com/ear(...)m_se_of_wonosari.php
Eigenlijk vrij normaal allemaal, ook toeval dat ik niet op de motor zat, want dan had ik het zeker niet gevoeld. Nu had ik ook bevestiging nodig, want het kon net zo goed iets anders zijn hoor. Ik had echter wel een vermoeden, dus hield ik internet een beetje in de gaten. De laatste keer was op oudjaarsdag, precies eenzelfde schok, maar toen was ik op Bali.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Tis wel raak bij jullie he geloof ik [afbeelding]
Ik las verjaardag.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:03 schreef crossover het volgende:
Hoi lid eer-ik. Hoe gaat het met je vandaag?
hihihihi mallerd!!quote:Op zondag 27 januari 2008 16:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik las verjaardag.
Ik dacht al: Hahaha, ik ben helemaal niet jarig joh, gekkie!
[/ouwehoermodus OFF]quote:Maar het gaat wel goed hoor, gister op tijd het bedje ingegaan, dus ik heb helemaal geen hoofdpijn enzo
Moet een raar gevoel zijnquote:Op zondag 27 januari 2008 16:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik las verjaardag.
Ik dacht al: Hahaha, ik ben helemaal niet jarig joh, gekkie!
Maar het gaat wel goed hoor, gister op tijd het bedje ingegaan, dus ik heb helemaal geen hoofdpijn enzo
Ik niet, op tijd in mand, op tijd wakker.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:11 schreef crossover het volgende:
[..]
hihihihi mallerd!!
[..]
[/ouwehoermodus OFF]
Ik heb een heldenavond gehad.
Zulke avonden zijn af en toe ook wel okayquote:Op zondag 27 januari 2008 16:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik niet, op tijd in mand, op tijd wakker.
1 glas whisky op, 2 sinaasappels en toen mand in.
Lompe telefoonquote:
Welke?quote:Op zondag 27 januari 2008 16:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Lompe telefoon
(editgeschiedenis ftw)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |