Casual chique.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt gelijk..... we trouwen gewoon in t-shirt. Fuck traditions!
volgens mij is dat hartstikke strafbaar om met paard en wagen over de snelweg maar zo'n parkeerplaats te rijdenquote:Op maandag 28 januari 2008 00:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
of het nou is in de koets of op de parkeerplaats, toe kijken mag
Ja of zo heel erg earthy in linnen pakken op het strandquote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja of zo heel erg earthy in linnen pakken op het strand
Lekker mediteren bij de koffietafel en zo
Bruid???quote:Op zondag 27 januari 2008 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoopte op de bruid
Met weelderige krullen onder de sluier
quote:Op maandag 28 januari 2008 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. En in plaats van taart dan weddingsushi
.
als het paart maar harde loopt als 60km per uurquote:Op maandag 28 januari 2008 00:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij is dat hartstikke strafbaar om met paard en wagen over de snelweg maar zo'n parkeerplaats te rijden
Doorlezenquote:Op maandag 28 januari 2008 00:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Bruid???![]()
Wat heerlijk dat mijn therapie gewerkt heeft, je staat perfect in contact met je vrouwelijke kant nu
au revoir! et un bonne nuit!quote:Op maandag 28 januari 2008 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik ga er een nachtje over slapen Ang.
Ta-ta, bruiloftsgasten!
ja ik las het, maar dit was een in 2de instantie, rationele reactiequote:
Ik ben niet Ang Lee he, gewoon Ang El!quote:Op maandag 28 januari 2008 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ta-ta, bruiloftsgasten!
Blech. Vrouwelijke kanten.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja ik las het, maar dit was een in 2de instantie, rationele reactie
mij ging het om je primaire reactie
zoals Nate an Brenda daar aan de kust ?quote:Op maandag 28 januari 2008 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja of zo heel erg earthy in linnen pakken op het strand
Lekker mediteren bij de koffietafel en zo
Het liep behoorlijk uit de hand jaquote:Op zondag 27 januari 2008 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die discussie was natuurlijk ook wel wat extremer geworden dan jouw situatie denk ik.
slaap lekker Erikquote:Op maandag 28 januari 2008 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ta-ta, bruiloftsgasten!
afblijven! dat zijn mijn mannen!quote:Op maandag 28 januari 2008 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil tattoo's, stoppels, kaalgeschoren koppen en piercings!
sweet dreamsquote:Op maandag 28 januari 2008 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet Ang Lee he, gewoon Ang El!
Ik ga ook slapen. ooow Erik! Onze bijna huwelijksnacht!!
ik mis nog zweetpoten in deze opsomming van mannnelijkhedenquote:Op maandag 28 januari 2008 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blech. Vrouwelijke kanten.![]()
Ik wil tattoo's, stoppels, kaalgeschoren koppen en piercings!
het zijn ook slechts goedbedoelde adviezen voor je, jij moet uiteindelijk toch alleen en voor jezelf beslissenquote:Op maandag 28 januari 2008 00:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het liep behoorlijk uit de hand jamaar toch wel nuttig genoeg, alhoewel ik nog steeds verward bent doordat er zoveel verschillende meningen zijn hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |