Ik probeer dat ook altijd te vermijdenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:39 schreef DennisMoore het volgende:
Damn, had ik bijna per ongeluk de lapo!
Mogen we dan alleen over krullen op een centrale plaats praten?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, zullen we het even centraal houden?
Jaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mogen we dan alleen over krullen op een centrale plaats praten?
Slim...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:54 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, niet je tanden gebruiken.
Dat doen er meer. Zoals Sam.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:31 schreef BrandX het volgende:ik lees stiekem gewoon girlpower ipv curl power!
![]()
ik en laptop tijdens de grote boodschap:pquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Je grote boodschap paste er niet in?
ja en niet zomaar 1 topic maar ook gewoon een reeks net zoals hier [HOMO]quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:24 schreef hierissieweer het volgende:
Was ik op zoek naar hier, kom ik een lesbo topic tegen![]()
En als laatst: onze wc is te klein :S
Veel over gehoord, dus een tip...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:28 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was een beetje bang dat ie de verwachtingen niet waar zou maken, maar sodeju! Echtwel!
Echt? Lijkt me echt geen ruk aan, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:28 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was een beetje bang dat ie de verwachtingen niet waar zou maken, maar sodeju! Echtwel!
huh...? wanneer...?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:28 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:59 schreef Cairon het volgende:
Opgefokte pubers... ik wil hun gezicht bewerken met een sleutel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |