quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
MIHOP staat of gaat helemaal niet met vliegtuigen en of explosieven. 2 van de zogenaamde vliegtuigen hebben niet gevlogen die dag. Dus het verhaal van vliegtuigen in WTC, Pentagon en Shanksville is zo setup op allemaal.
Zo onnoemelijk veel hebben buiten het protocol gehandeld, om die dag mede mogelijk te maken.
Hebben mensen al een vaandeltje gehad voor het cordate optreden?!
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:29 schreef BabblingBrook het volgende:
Mijn mening blijft op dit moment helaas toch niet veranderd, ik denk absoluut dat dit is georganiseerd door Amerika zelf, Amerika wil steeds meer controle uitoefenen op de bevolking en zoiets enorms als "The War on Terrorism" is dé manier om verschillende manieren te bedenken om de bevolking angst in te boezemen. Nu ben ik ook niet zo'n fan van Amerika moet ik eerlijk zeggen.
De beveiligingsbeelden van het Pentagon blijven trouwens crappy. Ik wil ZIEN dat er een vliegtuig in het gebouw vliegt en beelden waarop echt gezien kan worden wat er in dat gebouw vliegt, die bestaan, dat weet ik zeker.
911 is bijna een religie geworden. Bewijzen waar je je mening op baseert ligt aan je eigen interpretatie op de beweringen van mensen die ervoor hebben geleerd.
Op zaterdag 26 januari 2008 11:31 schreef Wombcat het volgende:quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:29 schreef BabblingBrook het volgende:
Mijn mening blijft op dit moment helaas toch niet veranderd, ik denk absoluut dat dit is georganiseerd door Amerika zelf, Amerika wil steeds meer controle uitoefenen op de bevolking en zoiets enorms als "The War on Terrorism" is dé manier om verschillende manieren te bedenken om de bevolking angst in te boezemen. Nu ben ik ook niet zo'n fan van Amerika moet ik eerlijk zeggen.
De beveiligingsbeelden van het Pentagon blijven trouwens crappy. Ik wil ZIEN dat er een vliegtuig in het gebouw vliegt en beelden waarop echt gezien kan worden wat er in dat gebouw vliegt, die bestaan, dat weet ik zeker.
911 is bijna een religie geworden. Bewijzen waar je je mening op baseert ligt aan je eigen interpretatie op de beweringen van mensen die ervoor hebben geleerd.
Dat waren geen passagierslijsten, maar lijsten met slachtoffers. Zoals hier al gezegd, waren de arabieren geen slachtoffers, maar daders.quote:# Why have no Arabs appeared on the any of the passenger lists of the four planes released immediately after the event?
Die opmerkingen dat hij zo'n slechte piloot was, was toen 'ie net was begonnen met zijn opleiding. Hij haalde wel zijn vliegbrevet en had ook nog simulaties met een 757 gedaan op een vliegsimulator.quote:# Hani Hanjour was a terrible pilot according to all the different reports. And those reports were about Cessna-type planes. How could he have flown such a large airliner? And with such skill?
Kan ik niet helemaal volgens, want volgens mij werd het vliegtuig gewoon gevolgd.quote:# Why had air traffic controllers such a hard time tracking flight 77?
Da's wel vreemd, maar waar is dit verhaal op gebaseerd?quote:# Why was the tape of a gathering between FAA air traffic controllers cut to pieces and thrown in many different dumpsters?
Vliegtuig was te hoog, overigens is de baan die het vliegtuig gevolgd heeft inmiddels herzien op basis van de vrijgegeven vluchtgegevens (misschien dat Mouzzer daar nog een linkje naar heeft).quote:# Why did the plane fly a full circle around the Pentagon, over the White House and close to Andrews Air Force Base, only to fly into the same wing as it had approached in the first place? This was a very risky and seemingly unnecessary move. Important note: This could easily be explained as a mistake of the pilot who came in at too high an altitude. The reason this question remains included in this list is because it serves as an excuse to dispel a common misunderstanding. The plane's circle around the Pentagon was much wider than the no-757 crowd likes to promote. Judging from various witness testimonies and other newspaper statements, the plane went over central Washington and then way south to Andrews AFB before coming back up to the Pentagon area. The circle seems to have been at least 10 miles wide, not half a mile as some no-757 promotors seem to imply.
Misschien was het wel het makkelijkst te rakenquote:# Isn't it strange that the terrorists decided to hit the only wing of the Pentagon that had been under restoration for several years and was much stronger than the other wings of the building? Didn't they carefully observe their future targets?
Het is niet ongewoon dat er vliegtuigen over het Pentagon vliegen. Het Pentagon ligt namelijk in de aanvliegroute van het vliegveld. De responstijd van de luchtverdediging was ook langer dan vaak wordt aangenomen (zie hiervoor het Norad topic).quote:# Why were the jet fighters only dispatched after the Pentagon was hit? The government knew full well that planes were heading for Washington well before flight 77 made it to the Pentagon.
Zoals gezegd zijn de beveiligingscamera's niet bedoeld om snel bewegende objecten vast te leggen. Bovendien loopt het onderzoek nog. De FBI geeft normaal gesproken pas bewijsmateriaal vrij tijdens de rechtszaak.quote:# Why doesn't the FBI release any videos of the airliner? (The 5 gifs are a faked "leak" by someone unknown and completely worthless) There were enough camera's in the area.
Je stelde gister nog dat er zoveel vragen niet beantwoord waren. Ondertussen zijn veruit de meeste van jouw vagen beantwoord. Beetje vreemd dat je dat allemaal negeerd.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:29 schreef BabblingBrook het volgende:
Kortom: wat er ook gebeurt: je wijzigt je mening niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
MIHOP staat of gaat helemaal niet met vliegtuigen en of explosieven. 2 van de zogenaamde vliegtuigen hebben niet gevlogen die dag. Dus het verhaal van vliegtuigen in WTC, Pentagon en Shanksville is zo setup op allemaal.
Zo onnoemelijk veel hebben buiten het protocol gehandeld, om die dag mede mogelijk te maken.
Hebben mensen al een vaandeltje gehad voor het cordate optreden?!
Hoe weet je dat zo zeker? Er zijn namelijk geen beelden vrijgegeven, hoe kun je dan zeker weten wat er op staat?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:29 schreef BabblingBrook het volgende:
Behalve de ooggetuigen is er voldoende bewijs dat er een vliegtuig naar binnen is gevlogen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:34 schreef BabblingBrook het volgende:
Omdat ooggetuigen het onbetrouwbaarst zijn.
Hoezo dat nou weer?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:34 schreef BabblingBrook het volgende:
Omdat ooggetuigen het onbetrouwbaarst zijn.
Ooggetuigen zijn zo gemakkelijk te beinvloeden, zeker als je van iedereen hoort "het was een vliegtuig, het was een vliegtuig"quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:37 schreef wormwood het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?
Technisch cq wetenschappelijk bewijs dan? Waarom is dat onbetrouwbaar?
Als je het meeste van wat er gezegd wordt negeert, is het niet verwonderlijk dat je vind dat vragen niet beantwoord zijn.
Het gat is niet gemaakt met de neus, maar met de romp.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:42 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ooggetuigen zijn zo gemakkelijk te beinvloeden, zeker als je van iedereen hoort "het was een vliegtuig, het was een vliegtuig"
Ik heb de reacties uit het vorige deel gelezen. Eigenlijk wist ik veel wel en de antwoorden die ik krijg, die heb ik ook al gelezen of gehoord. Een Boeing onder hoge druk in het Pentagon vliegen, zonder het gazon te beschadigen en ramen heel te laten en een gat te maken met de neus, terwijl dat het eerste is dat kapot zou gaan bij zo'n inslag, ik vind het knap. Want dat zijn toch een beetje de feiten zoals die worden verspreid.
Ooggetuigen van het instorten van WTC 1+2 beweerden in eerste instantie dat ze explosies hoorde, ook nieuwshelicopters zeiden dat. Later zijn al die beelden veranderd en hoorden we niemand meer praten over explosies.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Behalve de ooggetuigen is er voldoende bewijs dat er een vliegtuig naar binnen is gevlogen.
Bovendien ondersteunen de verhalen van de ooggetuigen elkaar.
Bush sr. zat een aantal jaar geleden in een vliegtuig, toen dat wilde opsteigen raakte het een paal, het vliegtuig veranderde meteen van koers. Vlucht 77 heeft naar mijn idee 5 lantaarnpalen geraakt en het is recht op zijn doel af gevlogen in het Pentagon.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het gat is niet gemaakt met de neus, maar met de romp.
Het gazon wordt niet beschadigd als je daarboven vliegt.
Explosies horen betekent niet dat er explosieven zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:46 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ooggetuigen van het instorten van WTC 1+2 beweerden in eerste instantie dat ze explosies hoorde, ook nieuwshelicopters zeiden dat. Later zijn al die beelden veranderd en hoorden we niemand meer praten over explosies.
De media hebben het natuurlijk ook helemaal naar hun hand gezet. Loose Change, dat was best een geinige docu, maar ook met veel "losse steekjes".
Kan iemand me misschien een boek adviseren, waarin de feiten worden vermeld, zonder vermoedens of complottheorieen of chauvinistische onzin.
Ja, die had ik ook al gepost, maar overtuigd kennelijk niet genoeg.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:48 schreef OpenYourMind het volgende:
The Pentagon Crash: Why the No-757 Crowd is Making an Ass out of Itself
Dat is van FEMA...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Explosies horen betekent niet dat er explosieven zijn.
Er wordt niet ontkend dat er explosies te horen zijn, wel dat er explosieven zijn gebruikt.
Boek: Voor het WTC, bijvoorbeeld: http://www.fema.gov/rebuild/mat/wtcstudy.shtm
Gewoon een analyse van wat er gebeurd is met het WTC.
De link staat in mn favorieten. Zodra hier niemand meer ziek is, ga ik het op mn gemak helemaal doorlezen! Het is alleen nogal veel om te lezen en meteen op te reageren.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook al gepost, maar overtuigd kennelijk niet genoeg.
Ja.quote:
Ga ik doen. Ik moet niet zo bevooroordeeld zijn. Ik heb alleen een hoop vragen en ik ben bang dat Bush daar zelfs geen antwoord op weet.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja.
Dus is het onbetrouwbaar?
Als je het nu eerst eens leest, en dan aangeeft wat er niet klopt...
FEMA is niet hetzelfde als Bush.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:54 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ga ik doen. Ik moet niet zo bevooroordeeld zijn. Ik heb alleen een hoop vragen en ik ben bang dat Bush daar zelfs geen antwoord op weet.
Weet ik wel natuurlijk. Maar Bush hoort wel de spil van de regering te zijn, anders is het concept "president van de V.S" een beetje een zinloos.quote:
Uit je tweede link:quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:54 schreef Resonancer het volgende:
tvp
Las de vraag, welke tapes zijn vernietigd ?
Deze:
FAA Managers Destroyed 9/11 Tape
F.A.A. Official Scrapped Tape of 9/11 Controllers' Statements
Beetje te enthousiast regels volgen, lijkt me.quote:But the quality-assurance manager asserted that making the tape had itself been a violation of accident procedures at the Federal Aviation Administration, the report said.
FEMA is niet de regering. (wel een departement van de rijksoverheid)quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:58 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Weet ik wel natuurlijk. Maar Bush hoort wel de spil van de regering te zijn, anders is het concept "president van de V.S" een beetje een zinloos.
Het gaat hier dus over een tape waarop enkele air traffic controllers vertellen wat er die dag gebeurde (na de feiten dus) vrij kort na de gebeurtenissen (dezelfde dag zelf nog).quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:54 schreef Resonancer het volgende:
tvp
Las de vraag, welke tapes zijn vernietigd ?
Deze:
FAA Managers Destroyed 9/11 Tape
F.A.A. Official Scrapped Tape of 9/11 Controllers' Statements
En is dus onbetrouwbaar.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
FEMA is niet de regering. (wel een departement van de rijksoverheid)
Die heeft het over severe fire. Dat was het pertinent niet.quote:Ander onderzoek naar het WTC: http://irc.nrc-cnrc.gc.ca/pubs/fulltext/nrcc42466/nrcc42466.pdf
Canadees onderzoekscentrum, dat lijkt me toch redelijk onafhankelijk van Bush
http://www.uwgb.edu/dutchs/PSEUDOSC/911NutPhysics.HTM
Van iemand van de universiteit van Wisconsin
Raar toch he.. Dat z'n figuur alles precies kan verklaren. En ene Richard Gage die exact hetzelfde beroep heeft totaal niet eens eens hoe NIST tot hun conclussies zijn gekomen.quote:En van een ingenieur: http://news-service.stanford.edu/news/2001/december5/wtc-125.html
Je bent weer lekker bezig met leugens verkondigen Lambiekje. Gage is architect, geen strucural engineer. Architecten weten niets van krachten en spanningen op constructies, daar hebben ze simpelweg niet voor geleerd (ja ik kan dit weten, ik ken genoeg bouwko's namelijk).quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En is dus onbetrouwbaar.
[..]
Die heeft het over severe fire. Dat was het pertinent niet.
Onderzoek is dus gewoon NIST bullshit na praterij.
[..]
Raar toch he.. Dat z'n figuur alles precies kan verklaren. En ene Richard Gage die exact hetzelfde beroep heeft totaal niet eens eens hoe NIST tot hun conclussies zijn gekomen.
Naar mijn idee is het te gemakkelijk om te zeggen ja vuur was het. Nooit was het een issue. En nu op eens wel. Wat een prutsers dat ze het nu opeens wel in zien. Ach ja de brand van 1975 was velen malen erger. Hogere temperatuur. Geen coating. Veel meer gewicht. Veel langer. Maar nee het zielig vuurtje in 2001 deed das om. Ik geloof er geen snars van.
WTC 1 en 2 storten in vanaf het punt waar de vliegtuigen er in gevolgen zijn. De onderliggende verdiepingen kunnen die klap niet dragen en storten dan vervolgens ook in. Dat is ook heel goed te zien op d ebeelden. Er zijn zelfs videos beschikbaar die laten zien hoe de onderste verdieping pas als allerlaatste instort.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:30 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik vind het gewoon erg bijzonder hoe 2 (of 3 als je WTC 7 meetelt) gebouwen kort na elkaar, zo recht naar beneden kunnen instorten terwijl er "officieel" geen schade was aan de onderkant van de gebouwen.
Edit: Ik heb de officiele verklaringen gelezen, maar toch blijft het niet logisch naar mijn idee.
WTC 1en 2 waren toch zo geconstrueerd dat het een impact van een Boeing 707 kon verdragen? Ik snap dat de omstandigheden anders waren omdat het Boeings 767 waren, maar in principe zijn die niet veel groter/zwaarder dan een 707.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
WTC 1 en 2 storten in vanaf het punt waar de vliegtuigen er in gevolgen zijn. De onderliggende verdiepingen kunnen die klap niet dragen en storten dan vervolgens ook in. Dat is ook heel goed te zien op d ebeelden. Er zijn zelfs videos beschikbaar die laten zien hoe de onderste verdieping pas als allerlaatste instort.
Niet waar. Eerste toren begint op een of 2 verdiepingen boven inslag punt.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
WTC 1 en 2 storten in vanaf het punt waar de vliegtuigen er in gevolgen zijn. De onderliggende verdiepingen kunnen die klap niet dragen en storten dan vervolgens ook in. Dat is ook heel goed te zien op d ebeelden. Er zijn zelfs videos beschikbaar die laten zien hoe de onderste verdieping pas als allerlaatste instort.
WTC 1 en 2 waren zo geconstrueerd dat ze de klap van een Boeing 707 kon opvangen idd. Daarbij was wel uitgegaan van een Boeing 707 die in de aanvliegroute naar het vliegveld verdwaald was (bijvoorbeeld in mist), en dus langzamer vloog en vrijwel geen brandstof bij zich had.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:46 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
WTC 1en 2 waren toch zo geconstrueerd dat het een impact van een Boeing 707 kon verdragen? Ik snap dat de omstandigheden anders waren omdat het Boeings 767 waren, maar in principe zijn die niet veel groter/zwaarder dan een 707.
Natuurlijk is er opzettelijk gevlogen en de klap was groter, maar hoe groot is dan de kans dat 2 gebouwen allebei instorten, kort na elkaar op bijna dezelfde manier? Toevallig dan, dat ze zo recht naar beneden instortte, mazzel voor de Amerikaanse overheid
Die was ook het meest excentrisch beschadigd, wat meer stress oplevert aan de overblijvende kolommen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niet waar. Eerste toren begint op een of 2 verdiepingen boven inslag punt.
De verkeerde toren op de verkeerde verdieping stort als eerst in. Diegene met de minst beschadigde core-columns en met de het korst brandend brandje.
De bovenste 15 verdieping tuimelde maar gelukkig was daar de onbenkende natuurkunde die verdiepingen vaporizede, verpulverde uitzichzelf. Maar nee explosieven is uitgesloten.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:46 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
WTC 1en 2 waren toch zo geconstrueerd dat het een impact van een Boeing 707 kon verdragen? Ik snap dat de omstandigheden anders waren omdat het Boeings 767 waren, maar in principe zijn die niet veel groter/zwaarder dan een 707.
Natuurlijk is er opzettelijk gevlogen en de klap was groter, maar hoe groot is dan de kans dat 2 gebouwen allebei instorten, kort na elkaar op bijna dezelfde manier? Toevallig dan, dat ze zo recht naar beneden instortte, mazzel voor de Amerikaanse overheid
Ja, dat zegt zelfs Jowenko, die je nog zo verheerlijkt omdat 'ie mbt WTC7 wel op een CD wijst.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De bovenste 15 verdieping tuimelde maar gelukkig was daar de onbenkende natuurkunde die verdiepingen vaporizede, verpulverde uitzichzelf. Maar nee explosieven is uitgesloten.
Hé, weer een set leugens. WTC2 had meer beschadigde kernkolommen dan WTC1. Bij wtc1 waren 6 kolommen weggeslagen en 2 zwaar beschadigd, bij wtc2 waren 10 kolommen weggeslagen en 1 zwaar beschadigd.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De verkeerde toren op de verkeerde verdieping stort als eerst in. Diegene met de minst beschadigde core-columns en met de het korst brandend brandje.
Waarom trek je die conclusie ?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:53 schreef gorgg het volgende:
Dit aanhalen als complotargument impliceert btw dat deze 6 air traffic controllors als zeker deel uit zijn gaan maken van het complot.
Dat kun jij dan niet zo'n ramp noemen, ik vind het wel ernstig vooral omdat er voor de vernietiging uitdrukkelijk gevraagd is ALLE materiaal te bewaren. 'N 3 weken later afgelegde verklaring naast de eerste indruken leggen kan imo zeer zinnig zijn, wel of geen complot heeft daar niets mee te maken.quote:The inspector general concluded today that the managers' actions resulted in the loss of potential evidence that would allow the 9/11 commission to compare controllers' recollection of the events immediately after the attacks with the written statements prepared three weeks later.
Het is idd ernstig. Maar niets weerhoudt die controllers om in de tussentijd zelf hun bevinding ook ergens op te schrijven, voor zichzelf.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:12 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Waarom trek je die conclusie ?
1 van de ATCers vroeg nog om de tape te beluisteren zodat zij haar schriftelijke verslag kon voorbereiden maar dat werd geweigerd.
'N ander had niet eens 'n actieve rol mbt de 4 gekaapte vliegtuigen.
[..]
Dat kun jij dan niet zo'n ramp noemen, ik vind het wel ernstig vooral omdat er voor de vernietiging uitdrukkelijk gevraagd is ALLE materiaal te bewaren. 'N 3 weken later afgelegde verklaring naast de eerste indruken leggen kan imo zeer zinnig zijn, wel of geen complot heeft daar niets mee te maken.
De reactie van de FAA kan op bepaalde vlakken nu niet bepaald fantastisch genoemd worden. De eerste verklaringen van de FAA waren fout. Ze beweerden veel sneller gereageerd te hebben dan hetgeen in werkelijkheid was gebeurd. De eerste FAA timeline de naar buiten werd gebracht was gewoon fout. Net als die van NORAD trouwens. Nadat de radargegevens en tapes met de communicatie van FAA en NORAD waren bestudeerd door de 9/11 commissie kwam uit dat de FAA een stuk minder snel reageerde dan tot dan toe aangenomen werd en dat NORAD een stuk beter reageerde dan tot dan toe aangenomen werd. (uitgezonderd dan de claim dat ze 93 nog hadden kunnen neerhalen als die tot Washington was geraakt, dat bleek onmogelijk te zijn geweest mede omdat NORAD zo laat op de hoogte werd gesteld).quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:12 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Waarom trek je die conclusie ?
1 van de ATCers vroeg nog om de tape te beluisteren zodat zij haar schriftelijke verslag kon voorbereiden maar dat werd geweigerd.
'N ander had niet eens 'n actieve rol mbt de 4 gekaapte vliegtuigen.
[..]
Dat kun jij dan niet zo'n ramp noemen, ik vind het wel ernstig vooral omdat er voor de vernietiging uitdrukkelijk gevraagd is ALLE materiaal te bewaren. 'N 3 weken later afgelegde verklaring naast de eerste indruken leggen kan imo zeer zinnig zijn, wel of geen complot heeft daar niets mee te maken.
Onzin. Het scenario rond de 707 was totaal anders dan wat de veel zwaardere 767's deden. De 767's waren niet alleen veel zwaarder, ze gingen ook veel harder.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:46 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Hoezo vreemd? Twee vergelijkbare gebouwen worden op vergelijkbare manieren beschadigt. Vind je het dan echt zo gek dat ze op een vergelijkbare manier instorten?quote:Natuurlijk is er opzettelijk gevlogen en de klap was groter, maar hoe groot is dan de kans dat 2 gebouwen allebei instorten, kort na elkaar op bijna dezelfde manier? Toevallig dan, dat ze zo recht naar beneden instortte, mazzel voor de Amerikaanse overheid
Ik had het verdacht gevonden als ze om waren gevallen...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:46 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Toevallig dan, dat ze zo recht naar beneden instortte, mazzel voor de Amerikaanse overheid
De claim van 93 is vrij irrelevant omdat de orders tot neerhalen te laat werden gegeven door de Vice President en NEADS gaf ze vervolgens niet door aan de piloten.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:49 schreef gorgg het volgende:
[..]
De reactie van de FAA kan op bepaalde vlakken nu niet bepaald fantastisch genoemd worden. De eerste verklaringen van de FAA waren fout. Ze beweerden veel sneller gereageerd te hebben dan hetgeen in werkelijkheid was gebeurd. De eerste FAA timeline de naar buiten werd gebracht was gewoon fout. Net als die van NORAD trouwens. Nadat de radargegevens en tapes met de communicatie van FAA en NORAD waren bestudeerd door de 9/11 commissie kwam uit dat de FAA een stuk minder snel reageerde dan tot dan toe aangenomen werd en dat NORAD een stuk beter reageerde dan tot dan toe aangenomen werd. (uitgezonderd dan de claim dat ze 93 nog hadden kunnen neerhalen als die tot Washington was geraakt, dat bleek onmogelijk te zijn geweest mede omdat NORAD zo laat op de hoogte werd gesteld).
Je kent mijn mening over de mogelijkheden om softwarematig radar gegevens te vervalsen, en ook in audio is r wel wat te plakken en te knippen. Ik ga er dus niet blindelings in mee dat die tapes niet zouden liegenquote:De radar-gegevens en cmmunicatie-tapes liegen niet. En daarvan zijn er geen vernietigd.
Ik antw simpelweg op 'n vraag gesteld in 'n eerder topic. Ik deed niet meer en niet minder. Jij begint er vervolgens allerlei waarden aan te hangen en wil er graag 'n standpunt en 'n coherent verhaal bij zien.quote:Ik snap dus eigenlijk gewoon niet waarom je dit element aanbrengt, omdat ik niet zo goed zie hoe het als argument voor je standpunt kan dienen. Maar dat heb ik met het merendeel van je posts waar je meestal een hoop zaken aandraagt die imo moeilijk in één coherent verhaal geplakt kunnen worden. Niets nieuw, dus..
Omdat je zo graag (nog 's) mijn mening hoort:quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:31 schreef Wombcat het volgende:
Da's wel vreemd, maar waar is dit verhaal op gebaseerd?
Compleet weerloos waren ze. Mijn mening : De Wargames (evt derden met Ptecht software oid) /storingen in de comunicatie ( als het niet werkt heb je ook geen tapes lijkt me) waren daar mede de oorzaak van maar dat zul je na het NORAD topic wel al weten. Niet nieuws dus i.d.d.quote:The tapes demonstrate that for most of the morning of Sept. 11, the airspace over New York and Washington was essentially undefended, and that jet fighters scrambled to intercept the hijacked planes were involved in a fruitless chase for planes that had already crashed.”
Ik had je eerdere reactie gezien, en er ook al op gereageerdquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:14 schreef Resonancer het volgende:
Omdat je zo graag (nog 's) mijn mening hoort:
Ik weet het, en ik snap die invalshoek.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik had je eerdere reactie gezien, en er ook al op gereageerd
Maar als je dat samen neemt met posts die ik gezien heb waarin staat dat ooggetuigen ook niet te vertrouwen zijn en dat zelfs de live beelden gemanipuleerd zijn...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:14 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Je kent mijn mening over de mogelijkheden om softwarematig radar gegevens te vervalsen, en ook in audio is r wel wat te plakken en te knippen. Ik ga er dus niet blindelings in mee dat die tapes niet zouden liegen
[..]
Of het licht aan en lekker verder gaan met van het leven genieten en ondertussen voor jezelf uitmaken wat je wel en niet betrouwbaar vindt en daaruit de voor jouw meest waarschijnlijke theorie halen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:42 schreef ChOas het volgende:
[..]
Maar als je dat samen neemt met posts die ik gezien heb waarin staat dat ooggetuigen ook niet te vertrouwen zijn en dat zelfs de live beelden gemanipuleerd zijn...
Wat als dat allemaal waar is ?
Kunnen we net zo goed het licht uit doen en met z'n allen dood gaan want dan hoeft niets meer waar te zijn.
Tuurlijk, helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:58 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Of het licht aan en lekker verder gaan met van het leven genieten en ondertussen voor jezelf uitmaken wat je wel en niet betrouwbaar vindt en daaruit de voor jouw meest waarschijnlijke theorie te halen.
Zo'n beetje alle gebouwen in de buurt werden zwaar beschadigd door het instorten van de WTC torens. Diverse gebouwen moesten later nog gesloopt worden. Over welke mazzel heb je het dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:46 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Als ooggetuigen onafhankelijk van elkaar, zonder dat ze overlegd hebben, goed vergelijkbare verhalen vertellen, waarom zou het dan onbetrouwbaar zijn?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:42 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ooggetuigen zijn zo gemakkelijk te beinvloeden, zeker als je van iedereen hoort "het was een vliegtuig, het was een vliegtuig"
Waarom doe je dan alsof er zoveel vragen niet beantwoord worden? Omdat de antwoorden je niet aanstaan?quote:Ik heb de reacties uit het vorige deel gelezen. Eigenlijk wist ik veel wel en de antwoorden die ik krijg, die heb ik ook al gelezen of gehoord.
Die boeing is in het Pentagon gevlogen. Niet in het grasveld voor het Pentagon.quote:Een Boeing onder hoge druk in het Pentagon vliegen, zonder het gazon te beschadigen en ramen heel te laten en een gat te maken met de neus, terwijl dat het eerste is dat kapot zou gaan bij zo'n inslag, ik vind het knap. Want dat zijn toch een beetje de feiten zoals die worden verspreid.
En het meeste gewicht boven het inslag punt.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |