Jij had een skinny zusterjurk aan.quote:
Woef!!!quote:Op maandag 28 januari 2008 00:28 schreef golfer het volgende:
Ik heb ook hoognodig weer nieuwe stringetjes nodig, dus wie weet gaan we alsnog spontaan op het laatste moment mee naar Antwerpen.
Ik vind jouw risotto lekkerquote:Op maandag 28 januari 2008 00:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of we kunnen met z'n allen risotto gaan maken
Hier ook hoor.quote:
Heel graagquote:Op maandag 28 januari 2008 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier ook hoor.
Gaan we samen met elkaar de pashokjes in als we ze gaan passen?
Met die gedachte op mijn netvlies ga ii maar weer eens het mandje opzoeken en een paar uurtjes slapen voordat het nieuwe werkweekje begint.quote:
Klopt helemaal! Maar die pa was ook een rijke stinkert.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:57 schreef Euc- het volgende:
Ik vond de laatste aflevering ook erg leuk Steer, ook het 1e knappe meisje. Ze heeft het iig het advies wat vaders altijd geven goed opgevolgd: "Trouw een rijke man"
Alleen op je bruiloft.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:51 schreef ColdFeet het volgende:
Stereo, ben ik erg onbescheiden als ik zeg: ik ook?
Wanneer mensen hier dronken en zuipend door de stad dansen, refreinen zingen die met lalalalala beginnen en lalalalalala eindigen en wanneer je niet uitkijkt, één of meer tongen een weg tussen je lippen banen om intiem contact te maken met je eigen tong.quote:Op maandag 28 januari 2008 02:22 schreef MissHobje het volgende:
Oe lekker even er tussen uit dus
Wanneer ga je Stear ?
omdat het in je Blog stond en dat in mijn overzicht dan staat als iemand een nieuw blog-ding heeftquote:Op zondag 27 januari 2008 23:22 schreef Bluezz het volgende:
Moblo hoe kan je via mijn hyves weten dat ik ging loempiaaien???
Truste
ofzoietsquote:Op zondag 27 januari 2008 23:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee nee, dát heb ik niet gezegd.
En welterusten
Slapend je geld verdienen, not bad at allquote:Op maandag 28 januari 2008 07:38 schreef motorbloempje het volgende:
heb me over laten halen ene dagje extra te 'werken'
nou ja, alles voor 't geld, dan maar
Lang leve Randstadrailquote:Op maandag 28 januari 2008 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
staat helemaal vast bij Den Haag ja, las ik netarme mensen... moeten ze maar met de trein gaan
Dat vroeg m'n collega net ookquote:Op maandag 28 januari 2008 09:48 schreef Bluezz het volgende:
Arme den Haag
Ik lees het ook net.
Precies, de trein rulezz... meestal dan
Hoest met poezels moblo??
Of gaan fietsen.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
staat helemaal vast bij Den Haag ja, las ik netarme mensen... moeten ze maar met de trein gaan
hmwah..quote:Op maandag 28 januari 2008 09:58 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Of gaan fietsen.
Ik ben toch niet heel raar dat ik liever 20 km ga fietsen dan dat ik in de file ga staan?
Wij hebben er een huis-hoer bijquote:Op maandag 28 januari 2008 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat vroeg m'n collega net ookdus het zit er nog 'vers' in:
Volgens mij gaat het wel iets beter met Cato.. hij had dus die injectie gehad tegen wormen, en speciaal voer..
Dat speciale voer mogen we maar heel weinig van geven, maar hij heeft wel écht honger![]()
maar hij heeft niet meer naast de bak gediarree't
En Sushi.. ja.. ach.. die komt er wel bij liggen, aaien mag je een paar keer voordat hij je probeert open te halenen gisteren viel hij m'n staart aan, maar dat kan ik begrijpen
Deugniet, je mag niet FOKken in de baas zijn tijd, foeiquote:Op maandag 28 januari 2008 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
ik klik thuis evenop 't werk mag dat vast niet
ben al blij dat ik kan Fok!ken
SOL had op msn aangeboden te koken voor de groepquote:Op zondag 27 januari 2008 23:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]whatever rings your bell!!
Nee geen idee, het idee lekker uit eten gaan, staat me wel aan. Maar het kan ook dat we elkaar zat zijn aan het eind van de dag natuurlijk!
OV is alleen handig als je dichtbij een station woont en dichtbij een station werkt en niet hoeft over te stappen.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:59 schreef cul_non_kul het volgende:
Vroegah, toen waren er geen files![]()
Vandaag was / is het drama, veel ongelukken, rijbanen afgesloten etc.
OV heeft voor mij geen zin, omdat ik dan voor die 15 kilometers 2 uren reistijd zou moeten calculeren![]()
De fiets is geen optie, omdat ik ook naar klanten toe moet kunnen gaan & dan is Groningen bv. best ver fietsen
Uurtje fietsen of ruim een half uur in de auto. Dan ga ik wel fietsen. Lekker ontstpannend, muziekje erbij en dat is zelfs in de regen leuk. Mits je droge kleding bij je hebt natuurlijk.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hmwah..als het droog is zou ik het ook liever doen
![]()
![]()
maar meer dan 20km vind ik wel veral was het alleen maar omdat ik echt heul vroeg op moet staan
er mag wel meer nietquote:Op maandag 28 januari 2008 10:33 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Deugniet, je mag niet FOKken in de baas zijn tijd, foei
Is dat vertrekken vanuit Den Haag?quote:Op maandag 28 januari 2008 10:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
SOL had op msn aangeboden te koken voor de groep
CNK en ik rijden wel. We kunnen pas vertrekken rond 1u. ik heb eerst college namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |