Ik doe alles wat ik kan bedenken om jou zo gek te krijgen dat je meegaatquote:Op zondag 27 januari 2008 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, zal ik meejagen?Ik doe het wel op gevoel.
Ik moet eigenlijk ook... Maar ik vind dat ik een moeilijke maat heb...quote:Op zondag 27 januari 2008 22:00 schreef ColdFeet het volgende:
Zoveel was me dan wel weer duidelijkMuts
Ik moet eigenlijk maar s op BH-jacht, zaterdag!
Vertel!quote:Op zondag 27 januari 2008 22:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook... Maar ik vind dat ik een moeilijke maat heb...
Waarom ga je niet mee dan? Vanwege je rug? Want dan kunnen we best een wheelchair voor je regelenquote:Op zondag 27 januari 2008 22:13 schreef Euc- het volgende:
Ik wil eigenlijk ook mee.. maarja![]()
Wereldfilm op tv btw, Eyes Wide Shut
Kunt ook naar Rotterdam gaan eerst. Is dan nog maar anderhalf uur.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:16 schreef Euc- het volgende:
Uuuhm.. nou.. een rolstoel alsjeblieft niet zeg![]()
Is vooral dat ik er niet kan komen, en om nou eerst 2 uur in de trein naar Den Haag te zitten (waar iedereen die mee gaat onderhand woont volgensmij) en dan weer naar Antwerpen.. hmmm ;/
Maar we kunnen je misschien wel onderweg ergens ophalen? Er moet toch een mouw aan te passen zijn?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:16 schreef Euc- het volgende:
Uuuhm.. nou.. een rolstoel alsjeblieft niet zeg![]()
Is vooral dat ik er niet kan komen, en om nou eerst 2 uur in de trein naar Den Haag te zitten (waar iedereen die mee gaat onderhand woont volgensmij) en dan weer naar Antwerpen.. hmmm ;/
Ik vind Schiesser-boxers meestal wel mooiquote:Op zondag 27 januari 2008 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ik moet eigenlijk nieuwe Hema onderbroeken hebben
Of zal ik toch mijn Sloggi-collectie aanvullen?
SOL en HIJ reizen volgens mij vanaf Dordrecht, dat is dicht bij Rotterdam (relatief, dan).quote:Op zondag 27 januari 2008 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
Kunt ook naar Rotterdam gaan eerst. Is dan nog maar anderhalf uur.
Scheelt ook een 20 minutenquote:Op zondag 27 januari 2008 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kunt ook naar Rotterdam gaan eerst. Is dan nog maar anderhalf uur.
Heh ja, idem.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:19 schreef motorbloempje het volgende:
als 't gewoon een uitje was, dan was ik wel meegegaan, maar kledingshoppen doe ik liever alleenen snel
Ware liefde.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
* ColdFeet koopt al-tijd het ondergoed van haar echtgenoot![]()
Nouja D-H in ieder geval...quote:Op zondag 27 januari 2008 22:21 schreef Euc- het volgende:
Scheelt ook een 20 minuten
Maar wie rijden er dan? Ik pas namelijk niet op de achterbank
Volgens mij rijden CNK en DenHaag.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:21 schreef Euc- het volgende:
[..]
Scheelt ook een 20 minuten
Maar wie rijden er dan? Ik pas namelijk niet op de achterbank
Lijkt me ook niet handig (of leuk voor de anderen) als we de hele dag gaan shoppen...quote:Op zondag 27 januari 2008 22:31 schreef ColdFeet het volgende:
Tot last zijn? Dat valt vast wel mee. Ik geloof niet dat ik de hele dag ga shoppen hoor.
Ik ben vooral erg in voor een uurtje of twee shoppen en voor de rest een cafeetjequote:Op zondag 27 januari 2008 22:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet handig (of leuk voor de anderen) als we de hele dag gaan shoppen...
Bij voorkeur ergens waar niet zulke harde muziek is, ik ben een beetje hardhorend... Vooral lage tonen...quote:Op zondag 27 januari 2008 22:35 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben vooral erg in voor een uurtje of twee shoppen en voor de rest een cafeetje
Hee, ik ookquote:Op zondag 27 januari 2008 22:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bij voorkeur ergens waar niet zulke harde muziek is, ik ben een beetje hardhorend... Vooral lage tonen...
Jah inderdaad! En aan mannen met een lage stem moet ik soms wel 3 keer vragen wat ze zeggen! Ik versta er echt geen kont van...quote:Op zondag 27 januari 2008 22:45 schreef ColdFeet het volgende:
Hee, ik ook
Word behoorlijk gek op drukke borrels, echt niet grappig.
Dat heb ik ook!quote:Op zondag 27 januari 2008 22:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jah inderdaad! En aan mannen met een lage stem moet ik soms wel 3 keer vragen wat ze zeggen! Ik versta er echt geen kont van...
Trusten! Heerlijk is dat heh!!quote:Op zondag 27 januari 2008 22:54 schreef AKnynke het volgende:
Dat heb ik ook!
Goed allemaal, ik ga op bed. De eerste keer in heeeeeel lang dat ik er voor 12 uur inlig, maar ben zoo loom van de sauna.
Weltrusten!
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:04 schreef golfer het volgende:
Trusteh Nynke, volgende keer ga ik wel weer eens mee naar de sauna.
En die Antwerpen-gangers, gaan die ook nog ergens lekker uit eten daar?
Of blijft het bij BH-tjes en stringetjes passen en kopen?
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
De eerste CUL'er die ik zat ben moet ik nog meeten.
Maar uiteraard ben jij wel een kandidaat
wácht maarquote:Op zondag 27 januari 2008 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
De eerste CUL'er die ik zat ben moet ik nog meeten.
Maar uiteraard ben jij wel een kandidaat
Nee nee, dát heb ik niet gezegd.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
oh wacht.. vorige keer zei je nog dat ik er 'gezellig blond' uitzag![]()
darn..
Meen je dat nou??quote:Op zondag 27 januari 2008 23:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Weltrusten allemaal, slaap zacht!!
behalve stereo, die mag de hele nacht wakker liggen
Okee, ik lees deze zin nu voor de derde keer en ik moet toegeven dat ik de morbide humor van Bloes naar Leintjeuh eerst niet snapte.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Doeg Lein
Wij gaan nog even zo over je lijk kijken en dan springlevend naar bed![]()
Of we kunnen met z'n allen risotto gaan makenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]whatever rings your bell!!
Nee geen idee, het idee lekker uit eten gaan, staat me wel aan. Maar het kan ook dat we elkaar zat zijn aan het eind van de dag natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |