Ja, zulke afleveringen zijn altijd wel leuk.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 08:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohhw. Was wel leuk.. Was weer zo'n wedstrijdje tussen die ene oude vent en die kleine schattige. Van Engeland naar Zwitserland. De één in een Ferrari en de ander met de trein.
ik vraag me toch serieus af waarom ik gister zo weinig posts hadquote:
Hoe moet ik je nou ooit bijhouden, OA, als jij 100 posts per dag meer maaktquote:
je hebt gewerkt?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:35 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vraag me toch serieus af waarom ik gister zo weinig posts had [afbeelding]
quote:
Zou toch zomaar kunnen, niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:10 schreef Muck het volgende:
[..]
[afbeelding]
oh wacht, je meent het [afbeelding]
nee, ik heb heul geen baan [afbeelding]
FOK!ken is al een dagtaak, dus dan nog een baan ernaast kan wat lastig worden soms jaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:10 schreef Muck het volgende:
[..]
oh wacht, je meent het
nee, ik heb heul geen baan
boodschap zequote:
hey Deoquote:
Papierquote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mogge [afbeelding] [afbeelding]
deoxquote:
papierquote:
had gekund.....quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zou toch zomaar kunnen, niet?
ik mocht willen dat ik een baan hadquote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
FOK!ken is al een dagtaak, dus dan nog een baan ernaast kan wat lastig worden soms ja.
Het meest ideale is het om die twee te combineren. Mijn vorige baan lukte dat prima.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
FOK!ken is al een dagtaak, dus dan nog een baan ernaast kan wat lastig worden soms ja.
dat is dan wel weer geloofwaardigquote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
FOK!ken is al een dagtaak, dus dan nog een baan ernaast kan wat lastig worden soms ja [afbeelding].
Whehe... 4 uurtjes op, en dan ook wat werk er tussendoor?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het meest ideale is het om die twee te combineren. Mijn vorige baan lukte dat prima. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |