lekkerrrquote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:58 schreef PeZu het volgende:
* PeZu haalt net de croissantjes uit de oven, kopje koffie erbij [afbeelding]
zit je nu in india ???quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:58 schreef indahnesia.com het volgende:
aduh, een knijter van een onweer ... maar er is nog stroom!
hehe ik dacht dat omdat ik ff naar je naam keekquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nope, nooit gezeten ook, alleen een paar keer overheen gevlogen
Foto'squote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:58 schreef indahnesia.com het volgende:
aduh, een knijter van een onweer ... maar er is nog stroom!
Ik zit wel een beetje in die buurt, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:02 schreef master_X het volgende:
[..]
hehe ik dacht dat omdat ik ff naar je naam keek [afbeelding]
oke heb ik dan ff gemist ben er niet vaak hierquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zit wel een beetje in die buurt, dat dan weer wel.
Je ontkent dat je een vrouw hebt als je op haar ligt?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die laatste ontken ik gewoon en als ik bier drink kijk ik eventjes niet naar de tv heb ik gemerkt, dus wellicht kan ik het echt niet
hehe, ofzo net zolang ze er niet naar vraagt zeg ik ook niksquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je ontkent dat je een vrouw hebt als je op haar ligt?
Indonesiequote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:05 schreef master_X het volgende:
[..]
oke heb ik dan ff gemist ben er niet vaak hier [afbeelding]
Waar zit je dan ??:
Nee, ik ontken dat ik aan een ander denk .. of beter. 'daar doe ik geen mededelingen over'quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je ontkent dat je een vrouw hebt als je op haar ligt? [afbeelding]
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:08 schreef master_X het volgende:
[..]
hehe, ofzo net zolang ze er niet naar vraagt zeg ik ook niks [afbeelding]
stuur je er een paar op?:9quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:09 schreef Houniet het volgende:
straks frikandelbroodjes halen van de enige echte bakker [afbeelding]
eer ze daar zijn dan is er weing van overquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
stuur je er een paar op?:9
Waarom dan ???quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:15 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij moet je blauw zijn om hier te posten!
Koffie!
wel met het vliegtuig natuurlijk, netjes in een koelbox en zo.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:14 schreef master_X het volgende:
[..]
eer ze daar zijn dan is er weing van over [afbeelding]
hmm hehequote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wel met het vliegtuig natuurlijk, netjes in een koelbox en zo.
vierzurdquote:
ik voel me al een beetje modquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:15 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij moet je blauw zijn om hier te posten [afbeelding]!
Koffie [afbeelding]!
Met die dude die ook Baldrick speelt in Blackadderquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Dat is een heel interessant archeologisch programma, dat vroeger door Discovery Channel werd uitgezonden, maar tegenwoordig alleen nog door een Britse zender die we hier niet kunnen ontvangen. Een team van archeologen, geofysici en andere deskundigen heeft 3 dagen de tijd om een bepaald archeologisch vraagstuk op te lossen.
Dit dus.
ik heb wel een keer een blauwtje gelopen telt dat ookquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik voel me al een beetje mod
pas je wel op met je fluit bij die kleintjesquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:18 schreef Sjowhan het volgende:
Straks kleintjes fluiten [afbeelding] (6-8jr)
wat mij betreft welquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:22 schreef master_X het volgende:
[..]
ik heb wel een keer een blauwtje gelopen telt dat ook [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:43 schreef OA het volgende:
Ik ga maar eens slapen!![]()
Even OAdin wakker maken op de bank en dan mag ze in bed verder slapen!
Hoe was het uit eten?quote:
Nee, andersom, je moet hier posten om blauw te blijvenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:15 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij moet je blauw zijn om hier te posten!
Koffie!
Weet ikquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij krijgt zo bezoek.
Netjesquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:34 schreef eer-ik het volgende:
Ik ben nog steeds aangeschoten denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |