We zijn het er nu toch over eens.quote:Op maandag 21 april 2008 17:40 schreef Tecnix het volgende:
Jongens laten we ophouden met die discussie, dat wordt anders een welles nietus spel...
Gistern even naar Londen gevlogen en weer terug in Reallife voor een conferentie over de luchthavens in de toekomst![]()
Vanavond maar weer eensch vliegen
Mwah was wel leuk, beetje over london praten en de toekomstige problemen van de luchtvaart, op het vlak van ruimtegebrek, brandstof, milieu, veiligheid etc etcquote:Op maandag 21 april 2008 19:33 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
We zijn het er nu toch over eens.
Okay en is daar nog iets interessants gemeld?
Ik volg in Hoofddorp een studiequote:Op dinsdag 22 april 2008 00:25 schreef GoodGawd het volgende:
Wat voor studie doe je btw of ben je al een oude opa of babytje?
Mooi plaatjequote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:23 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
Simulator= Fs2004
Add-on scenery= NL2000 V3.0
Add-on airplane= Project Fokker F70
Repaint airplane= Dutch Goverment PH-KBX
Eenmaal FS-x en je wilt niet meer andersquote:Op zondag 4 mei 2008 01:26 schreef mschol het volgende:
m'n eerste screenshot FSX (met SP1) vanaf m'n nieuwe bak:
[ afbeelding ]
vliegtuig: Northrop Grumman B-2A Stealth Bomber
ik vind em qua detail nog niet ver genoeg gaan eigenlijk, ook de standaard boeing 737 niet(en over landschap heb ik het maar helemaal niet...)
de zee daarin tegen vind ik best netjes
ik ga nog eens verder kijken, had het idee dat ik zo goed als alles al op max had staan
Samen in 1 cockpitquote:Op zondag 4 mei 2008 21:51 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat is dat shared cockpit vliegen?
De realiteit komt weer wat dichter bij... Je een is dan de pilot Flying en dan andere de pilot non-Flying onderweg kan je altijd switchenquote:Op maandag 23 juni 2008 17:08 schreef Lightning_NL het volgende:
En wat doe je dan precies shared? Wat is de toegevoegde waarde? Kun je tegen elkaar in gaan zitten sturen?
Saaaaaaaiquote:Op maandag 23 juni 2008 17:18 schreef Tecnix het volgende:
[..]
De realiteit komt weer wat dichter bij... Je een is dan de pilot Flying en dan andere de pilot non-Flying onderweg kan je altijd switchen
Speel het nooit meerquote:Op maandag 23 juni 2008 00:56 schreef GoodGawd het volgende:
Nog spannende verhalen?
Kom op... als je online gaat vliegen... dan ga je toch niet de hele tijd toekijken hoe iemand anders constant rechtdoor vliegt... af en toe zijn instrumenten anders instelt... het is gewoon saaaaaaai...quote:
Militair FTWquote:Op maandag 23 juni 2008 21:51 schreef Lightning_NL het volgende:
Je gaat toch niet lopen ontkennen dat burgerluchtvaart ontzettend saai is???
Nice picsquote:Op maandag 23 juni 2008 18:19 schreef Vonkenboer het volgende:
Een vluchtje vanaf Luxemburg-Findel naar Schiphol.
Ook hier geldt klikken voor mooiere shots
1. Ready for departure from ELLX - Luxemburg-Findel
Luchthaven Luxemburg-Findel (IATA: LUX, ICAO: ELLX) is de grootste luchthaven van Luxemburg. De luchthaven is de enige internationale luchthaven van het land, en de enige luchthaven met een verharde baan. De luchthaven ligt 6 kilometer van de stad Luxemburg.
Luxair, Luxemburg's internationale maatschappij, en Cargolux, een vrachtmaatschappij, zijn gevestigd op de luchthaven.
Op het gebied van vracht is Luxemburg een van de drukste luchthavens van Europa.
[ afbeelding ]
2. Een cargolux 747 op de achtergrond
[ afbeelding ]
3. Onderweg naar de startbaan
[ afbeelding ]
4. Een Luxair Embraer ERJ-145 volgt ons op de voet.
[ afbeelding ]
5. Ready at runway 24
[ afbeelding ]
6. Positive rate of climb, gear going up
[ afbeelding ]
7. En we laten luxemburg achter ons....
[ afbeelding ]
8. Even bijdraaien
[ afbeelding ]
9. Klimmen naar onze kruishoogte van 20.000 voet
[ afbeelding ]
10. Cruising
[ afbeelding ]
11. Cruising
[ afbeelding ]
12. Decending towards Schiphol - EHAM
[ afbeelding ]
13. Boven Nederlandse grond
[ afbeelding ]
14. Boven het ijsselmeer - Ready for runway 18C approach
[ afbeelding ]
15. Allmost on final
[ afbeelding ]
16. Exiting the runway
[ afbeelding ]
17. Schiphol op de achtergrond
[ afbeelding ]
18. Lekker druk aan de gate
[ afbeelding ]
19. Zo, even de passagiers eruit laten
[ afbeelding ]
20. Klaar voor de volgende vlucht
[ afbeelding ]
Voor de mensen die denken van goh waar zijn de shots van de landing ?
De landing was zo verschrikkelijk beroerd, dat ik daar geen shots van heb gemaakt.
:G:
Simulator : fs9
Airplane : Project Opensky Luxair - Boeing 737-7C9
Airplane Repaint : Standaard bij het vliegtuig
Addon Scenery : fs standaard, nl2000 v3.0, Active Sky 6, World of AI
Ik ontken niet. Ik vertel je dat het gewoon interessant is. Als je alle aspecten betreffende de luchtvaart op één hoop gooit. Dus verder kijken dan alleen de cockpit.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:51 schreef Lightning_NL het volgende:
Je gaat toch niet lopen ontkennen dat burgerluchtvaart ontzettend saai is???
Waar reageer je op?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:28 schreef lungo het volgende:
maar een laptop niet goed om spellen erop te spelen.. teminste geen zwaare spellen zoals microsoft flight simulator 7
maar die laptop onderdelen passen wel goed bijelkaar
Zoveel meer is er volgens mij nietquote:Op maandag 23 juni 2008 22:52 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ik ontken niet. Ik vertel je dat het gewoon interessant is. Als je alle aspecten betreffende de luchtvaart op één hoop gooit. Dus verder kijken dan alleen de cockpit.
zoals eerder vermeld: ik heb ook eens x-plane geprobeerd en dies wel een stuk lastigerquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:26 schreef Lightning_NL het volgende:
ja alleen is dat veel te onrealistisch in flightsim. Hoewel, volledig IFR is wellicht nog met meest realistisch, maar verder ook niet.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:09 schreef Lightning_NL het volgende:
Haha, niet echtWat een nerd zeg.
Jouw punten gaan vooral over regelgeving, wat je hebt verdeelt over een aantal kopjes en verder wat blabla over kosten en geluid. Lekker boeiend. Dan staat er in de Bijbel toch wel héél veel meer. Mij lijkt het geen zak aan, een vlucht van een paar uur voor je uit staren/slapen. En al helemaal niet als je dat achter je computertje doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |