abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59630612
quote:
Op maandag 23 juni 2008 00:56 schreef GoodGawd het volgende:
Nog spannende verhalen?
Speel het nooit meer
  maandag 23 juni 2008 @ 17:49:49 #277
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_59630790
quote:
Op maandag 23 juni 2008 17:40 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Saaaaaaai
Jij ook
  Moderator maandag 23 juni 2008 @ 18:19:22 #278
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_59631342
Een vluchtje vanaf Luxemburg-Findel naar Schiphol.
Ook hier geldt klikken voor mooiere shots

1. Ready for departure from ELLX - Luxemburg-Findel

Luchthaven Luxemburg-Findel (IATA: LUX, ICAO: ELLX) is de grootste luchthaven van Luxemburg. De luchthaven is de enige internationale luchthaven van het land, en de enige luchthaven met een verharde baan. De luchthaven ligt 6 kilometer van de stad Luxemburg.
Luxair, Luxemburg's internationale maatschappij, en Cargolux, een vrachtmaatschappij, zijn gevestigd op de luchthaven.

Op het gebied van vracht is Luxemburg een van de drukste luchthavens van Europa.



2. Een cargolux 747 op de achtergrond


3. Onderweg naar de startbaan


4. Een Luxair Embraer ERJ-145 volgt ons op de voet.


5. Ready at runway 24


6. Positive rate of climb, gear going up


7. En we laten luxemburg achter ons....


8. Even bijdraaien


9. Klimmen naar onze kruishoogte van 20.000 voet


10. Cruising


11. Cruising


12. Decending towards Schiphol - EHAM


13. Boven Nederlandse grond


14. Boven het ijsselmeer - Ready for runway 18C approach


15. Allmost on final


16. Exiting the runway


17. Schiphol op de achtergrond


18. Lekker druk aan de gate


19. Zo, even de passagiers eruit laten


20. Klaar voor de volgende vlucht


Voor de mensen die denken van goh waar zijn de shots van de landing ?
De landing was zo verschrikkelijk beroerd , dat ik daar geen shots van heb gemaakt.

:G:

Simulator : fs9
Airplane : Project Opensky Luxair - Boeing 737-7C9
Airplane Repaint : Standaard bij het vliegtuig
Addon Scenery : fs standaard, nl2000 v3.0, Active Sky 6, World of AI
pi_59631685
quote:
Op maandag 23 juni 2008 17:49 schreef Tecnix het volgende:

[..]

Jij ook
Kom op... als je online gaat vliegen... dan ga je toch niet de hele tijd toekijken hoe iemand anders constant rechtdoor vliegt... af en toe zijn instrumenten anders instelt... het is gewoon saaaaaaai...
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  maandag 23 juni 2008 @ 20:42:31 #280
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_59635063
Dat vind jij. Als je bekent bent met het luchtvaar gebeuren dan weet je dat er veel meer bij komt kijken. En dan is het leuk om het zo goed en realistisch mogelijk te doen. Wat cruising betreft dan ga ik altijd wat gitaar spelen.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_59637047
Je gaat toch niet lopen ontkennen dat burgerluchtvaart ontzettend saai is???
  maandag 23 juni 2008 @ 22:04:05 #282
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_59637379
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:51 schreef Lightning_NL het volgende:
Je gaat toch niet lopen ontkennen dat burgerluchtvaart ontzettend saai is???
Militair FTW
  maandag 23 juni 2008 @ 22:04:24 #283
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_59637387
quote:
Op maandag 23 juni 2008 18:19 schreef Vonkenboer het volgende:
Een vluchtje vanaf Luxemburg-Findel naar Schiphol.
Ook hier geldt klikken voor mooiere shots

1. Ready for departure from ELLX - Luxemburg-Findel

Luchthaven Luxemburg-Findel (IATA: LUX, ICAO: ELLX) is de grootste luchthaven van Luxemburg. De luchthaven is de enige internationale luchthaven van het land, en de enige luchthaven met een verharde baan. De luchthaven ligt 6 kilometer van de stad Luxemburg.
Luxair, Luxemburg's internationale maatschappij, en Cargolux, een vrachtmaatschappij, zijn gevestigd op de luchthaven.

Op het gebied van vracht is Luxemburg een van de drukste luchthavens van Europa.

[ afbeelding ]

2. Een cargolux 747 op de achtergrond
[ afbeelding ]

3. Onderweg naar de startbaan
[ afbeelding ]

4. Een Luxair Embraer ERJ-145 volgt ons op de voet.
[ afbeelding ]

5. Ready at runway 24
[ afbeelding ]

6. Positive rate of climb, gear going up
[ afbeelding ]

7. En we laten luxemburg achter ons....
[ afbeelding ]

8. Even bijdraaien
[ afbeelding ]

9. Klimmen naar onze kruishoogte van 20.000 voet
[ afbeelding ]

10. Cruising
[ afbeelding ]

11. Cruising
[ afbeelding ]

12. Decending towards Schiphol - EHAM
[ afbeelding ]

13. Boven Nederlandse grond
[ afbeelding ]

14. Boven het ijsselmeer - Ready for runway 18C approach
[ afbeelding ]

15. Allmost on final
[ afbeelding ]

16. Exiting the runway
[ afbeelding ]

17. Schiphol op de achtergrond
[ afbeelding ]

18. Lekker druk aan de gate
[ afbeelding ]

19. Zo, even de passagiers eruit laten
[ afbeelding ]

20. Klaar voor de volgende vlucht
[ afbeelding ]

Voor de mensen die denken van goh waar zijn de shots van de landing ?
De landing was zo verschrikkelijk beroerd , dat ik daar geen shots van heb gemaakt.

:G:

Simulator : fs9
Airplane : Project Opensky Luxair - Boeing 737-7C9
Airplane Repaint : Standaard bij het vliegtuig
Addon Scenery : fs standaard, nl2000 v3.0, Active Sky 6, World of AI
Nice pics
  maandag 23 juni 2008 @ 22:52:52 #284
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_59638834
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:51 schreef Lightning_NL het volgende:
Je gaat toch niet lopen ontkennen dat burgerluchtvaart ontzettend saai is???
Ik ontken niet. Ik vertel je dat het gewoon interessant is. Als je alle aspecten betreffende de luchtvaart op één hoop gooit. Dus verder kijken dan alleen de cockpit.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_59648752
maar een laptop niet goed om spellen erop te spelen.. teminste geen zwaare spellen zoals microsoft flight simulator 7
maar die laptop onderdelen passen wel goed bijelkaar
pi_59648776
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:28 schreef lungo het volgende:
maar een laptop niet goed om spellen erop te spelen.. teminste geen zwaare spellen zoals microsoft flight simulator 7
maar die laptop onderdelen passen wel goed bijelkaar
Waar reageer je op?
pi_59648786
sorry had op de verkeerde vraag beantwoord
pi_59648799
pi_59648860
stond te slapen
pi_59648879
Je kan je post ook editten, ipv 3 achter elkaar te posten
pi_59651799
quote:
Op maandag 23 juni 2008 22:52 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Ik ontken niet. Ik vertel je dat het gewoon interessant is. Als je alle aspecten betreffende de luchtvaart op één hoop gooit. Dus verder kijken dan alleen de cockpit.
Zoveel meer is er volgens mij niet Vooral niet met Microsoft's flightsim.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 15:58:05 #292
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_59653990
Er zijn meer verschillende aspecten te vinden op luchtvaargebied dan in de bijbel!
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_59655729
noem eens wat dan?
  dinsdag 24 juni 2008 @ 22:31:04 #294
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_59663165
De bijbel gaat alleen over Mozes, Jezus, Abraham, spreuken en wonderen. Maar luchtvaart ,daar komt nog eens wat bij kijken, mooiste wat er is als je het mij vraag. Even beknopt:

Wetgeving rond vliegvelden
Dus achter welke strepen land je, wat betekenen de strepen waar je voor stopt bij de holding point etc. LDA, ASDA, TODA, TORA (Heeft allemaal met stopway, clearway baandrempel te maken) Elk vliegtuig heeft hier een waarde voor.

Geluidsproblematiek
Hoe vlieg ik die route zo dat ik zo min mogelijk overlast veroorzaak, hoe vlieg ik de SID/STAR zo efficient mogelijk etc.

Inrichting van een luchthaven
Welke gate heeft wat te bieden waar staan ze in het echt, mag ik er landen is er brandweer etc.

Luchtverkeersleiding en luchtruimclassificatie
Mag er VFR en IFR tegelijk landen op dat vliegveld, ga zo maar door komt veel meer bij kijken.

Kabinetsbeleid inzake de kleine luchtvaart

Openingstijden, gecertificeerd etc etc.

Airport Traffic and Capacity (o.a. slots)

Slots (niet van openingstijden/sluiting) capaciteit, spreekt voro zich.

Exploitatie van luchthavens, tarieven
Hoeveel gaat het kosten blabla.

Maargoed allemaal gezeik hoor, maar ik vind het wel grappig om met zulke dingen rekening te houden. En het normaal vliegen natuurlijk

[ Bericht 8% gewijzigd door GoodGawd op 24-06-2008 22:36:35 ]
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_59708303
PFffffffff... Dat is allemaal gezeik en gezever, die kutregels, waar voglens mij elke echte piloot een bloedhekel aan heeft.
  donderdag 26 juni 2008 @ 18:53:50 #296
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_59711758
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:15 schreef Lightning_NL het volgende:
noem eens wat dan?
0w3nd
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_59729933
Haha, niet echt Wat een nerd zeg.

Jouw punten gaan vooral over regelgeving, wat je hebt verdeelt over een aantal kopjes en verder wat blabla over kosten en geluid. Lekker boeiend. Dan staat er in de Bijbel toch wel héél veel meer. Mij lijkt het geen zak aan, een vlucht van een paar uur voor je uit staren/slapen. En al helemaal niet als je dat achter je computertje doet.
pi_59730330
het intressantste is imho een goeie landig maken, eerst op zicht en daarna op instrumenten maar dan heb ik het ook wel gezien
pi_59730354
ja alleen is dat veel te onrealistisch in flightsim. Hoewel, volledig IFR is wellicht nog met meest realistisch, maar verder ook niet.
pi_59730474
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 13:26 schreef Lightning_NL het volgende:
ja alleen is dat veel te onrealistisch in flightsim. Hoewel, volledig IFR is wellicht nog met meest realistisch, maar verder ook niet.
zoals eerder vermeld: ik heb ook eens x-plane geprobeerd en dies wel een stuk lastiger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')