Kun je tegenover stellen dat overmatig drinken juist een arbeiderskwaaltje is (kan ik wetenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:09 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Bovendien is hetgeen wat als deviant gedrag wordt beschouwd een sociaal geconstrueerde werkelijkheid.
Een marxistische verklaring het gegeven dat (soft)drugsgebruik wél wordt veroordeeld en alcohol niet (terwijl het beide even schadelijk is) is dan ook de klassieke klassentegenstelling: alcohol is ook een drank van de middenklasse, de burgeouisie, drugs is dat niet. Vanuit daaruit, uit die hoek komt dan het valse bewustzijn dat drugsgebruik fout is en drankgebruik niet.
Rock heeft gewoon gelijk hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:27 schreef sneakypete het volgende:
oneliners kunnen meer zeggen dan een post van een halve pagina. Dát vind ik nog wel eens storend, die onnodig lange uiteenzettingen over een topic. Houd het kort en bondig aub.
En dat half Fok over hem heen stuitert omdat hij nogal een andere visie heeft is geen reden tot ingrijpen. Ik zie geen gescheld, geen beledigingen, bedreigingen of inhoudsloze posts.
Klopt, maar arbeiders drinken bier, de herenburgerij drinkt wijn of cognac. In de Middeleeuwen dronk ook de adel veel bier (echt bier, het andere soort bier was voor het gewone volk, dat was erg voedzaam).quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:28 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Kun je tegenover stellen dat overmatig drinken juist een arbeiderskwaaltje is (kan ik weten)
ja maar bier is veel interessanter dan Mark Rutte.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:40 schreef Klopkoek het volgende:
Ja precies, maar laten we maar weer ontopic gaan voordat Rock boos wordt.
Topic openen is natuurlijk altijd een optie.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:42 schreef sneakypete het volgende:
[..]
ja maar bier is veel interessanter dan Mark Rutte.
Dat kredietmisdrijf speelt al maanden, nu is Rutte ook ontwaakd.quote:Het is volgens hem ''een gebrek aan leiderschap'' dat de premier wel ''op grote toonhoogte'' over de film praat maar over echte problemen als de internationale kredietcrisis zwijgt. Rutte zei dat vanochtend in het radioprogramma Tros Kamerbreed op Radio 1.
Rutte denkt van nietquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Ja, maar ik vraag me af wat de premier überhaupt iets zinnigs kan zeggen over de crisis, behalve ook hij bezorgd is?
Bronquote:Rutte: Toon Balkenende over film Wilders ongepast
HILVERSUM (ANP) - VVD-leider Mark Rutte vindt het ,,ongepast'' dat premier Jan Peter Balkenende de komst van de film van Geert Wilders heeft getypeerd als ,,een crisissituatie''.
Het is volgens hem ,,een gebrek aan leiderschap'' dat de premier wel ,,op grote toonhoogte'' over de film praat maar over echte problemen als de internationale kredietcrisis zwijgt. Rutte zei dat zaterdag in het radioprogramma Tros Kamerbreed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |