Dus harde werkersquote:VVD
De stereotype VVD-er is nog vaker een man, die goed verdient (76% van de VVD-ers verdient bovenmodaal).
Veel zelfvertrouwenquote:De VVD-er is erg tevreden met zichzelf: zijn zelfvertrouwen.
Dus gelukkigquote:Hij voelt zich over het algemeen gelukkig
Dus weinig negatieve emotiesquote:en heeft weinig negatieve emoties.
Dus realistischquote:Hij wordt niet ongelukkig van maatschappelijke problemen of wereldleed.
We hebben dus toch overeenkomstenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:33 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nee, ik ben tentamens aan het leren en onderwijl type ik wat.
Hier ga je al helemaal fout. Boven modaal verdienen is behoorlijk crimineelquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:31 schreef rgras het volgende:
VVD is tuig van de richel? In hetzelfde artikel staat dat 76% bovenmodaal verdient. Gezien het feit dat de criminaliteit toeneemt naarmate men minder verdient, lijkt het mij logisch dat het juist andersom is.
Consumenten (en producenten)vertrouwen volgt meestal met ruime vertraging de economische ontwikkeling. Het is eerder een terugblik dan een voorspelling.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Opzich heb je momenteel gewoon een erg slecht bedrijf als je geen goed gevulde orderportefeuille hebt (met wat geluk voor de komende jaren zelfs) dus ik snap dat vertrouwen wel eigenlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:46 schreef Napalm het volgende:
[..]
Consumenten (en producenten)vertrouwen volgt meestal met ruime vertraging de economische ontwikkeling. Het is eerder een terugblik dan een voorspelling.
Één witteboord crimineel telt voor 20 straatcriminelen, dus ik denk dat de VVD dan nog altijd de kroon spant voor wat betreft tuig van de richel.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:31 schreef rgras het volgende:
VVD is tuig van de richel? In hetzelfde artikel staat dat 76% bovenmodaal verdient. Gezien het feit dat de criminaliteit toeneemt naarmate men minder verdient, lijkt het mij logisch dat het juist andersom is.
Het is alleen een beetje flauw om op basis daarvan Rutte belachelijk te maken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Opzich heb je momenteel gewoon een erg slecht bedrijf als je geen goed gevulde orderportefeuille hebt (met wat geluk voor de komende jaren zelfs) dus ik snap dat vertrouwen wel eigenlijk.
Bovendien is hetgeen wat als deviant gedrag wordt beschouwd een sociaal geconstrueerde werkelijkheid.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:00 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Één witteboord crimineel telt voor 20 straatcriminelen, dus ik denk dat de VVD dan nog altijd de kroon spant voor wat betreft tuig van de richel.
En dat klopt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:15 schreef Klopkoek het volgende:
Ik moet trouwens eerlijk toegeven dat ik niet helemaal objectief oer Rutte ben: ik zal altijd in m'n hoofd houden hoe Rutte midden in New York staat, op WAllStreet, daar het kapitalisme prijst, vervolgens drie blokken verderop bedelaars tegenkomt en met droge ogen en big smile vertelt 'dit komt niet door het kapitalisme'.
Rijkdom (dus kapitalisme) trekt inderdaad dit soort mensen aan.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:15 schreef Klopkoek het volgende:
Ik moet trouwens eerlijk toegeven dat ik niet helemaal objectief oer Rutte ben: ik zal altijd in m'n hoofd houden hoe Rutte midden in New York staat, op WAllStreet, daar het kapitalisme prijst, vervolgens drie blokken verderop bedelaars tegenkomt en met droge ogen en big smile vertelt 'dit komt niet door het kapitalisme'.
Je praat je eigen bevoorrechte positie goed.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:42 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Rijkdom (dus kapitalisme) trekt inderdaad dit soort mensen aan.
Wat valt er goed te praten? Moet ik al mijn welvaart inleveren omdat er arme/zielige/etc mensen bestaan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je praat je eigen bevoorrechte positie goed.
Daar is dit inderdaad niet voor nodigquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:02 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het is alleen een beetje flauw om op basis daarvan Rutte belachelijk te maken.
Ik ben inderdaad afgunstig tegenover arrogante kwiebussen. Die denken dat armoede zo hoort en dat het zelfs een goede motivator is.quote:
Dude, get a gripquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De enige juiste kwalificatie die hierbij past is: asociaal, zelfingenomen, arrogant, egocentrisch en egoistisch.
übermenschen noem je zoiets tochquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad afgunstig tegenover arrogante kwiebussen. Die denken dat armoede zo hoort en dat het zelfs een goede motivator is.
cijfers posten staat altijd vrij. Klopkoek is helemaal geen vijand. Niemand is hier vijand. Het gaat om die rete irritante oneliners die men (in het algemeen) pleegt te plaatsen. Dat kan best ergens anders. Laten we hier pretenderen met meer inhoud te kunnen komen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:21 schreef sneakypete het volgende:
[..]
übermenschen noem je zoiets toch![]()
Enne mod's & co klopkoek mag dan je linkse vijand zijn, spreken staat vrij.
Ik ben het niet echt helemaal met 'm eens maar waarom zou je geen cijfers over de VVD'er mogen posten?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:47 schreef Klopkoek het volgende:
Rutte is en was gewoon inconsequent. Moet de ene keer de belastingen omlaag omdat het zo goed met de economie gaat, de andere keer moeten de lasten omlaag om de economie aan te jagen.
Tsja.
Het past mooi in z'n straatje. Op zich is het slim om als politicus elke gelegenheid aan te grijpen om je agenda erdoorheen te drukken, maar Rutte doet dat erg amateuristisch. Je kunt niet de ene week zeggen 'het gaat geweldig met de economie, laat de burger ervan profiteren' en de andere keer hel en verdoemenis preken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |